september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ik vind het goed klinken :D
    Ik had namelijk ook al heel vroeg last van vanalles en nog wat :p zal vast betekenen dat je hormoontjes goed hun werk doen! Blij voor je! :D

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja de hormonen werken inderdaad heeeel goed!!!
    Vorige keer niet hoor! Dus voelt inderdaad alleen maar goed aan! :p
    Whiiiii, maak me ook geen zorgen. Raar is dat. Vorige keer raasde het constant door mn hoofd. Als ik er nu aan denk denk ik meteen nee het zit goed. Stelt me zo gerust. En raar want vorige keer had ik nog geen mk gehad en nu wel en nu ben ik een stuk rustiger!

3. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Goed hoor <3 ^^!

4. RDerby

RDerby Actief lid

20 sep 2013
    371
    200
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Whaaa ik heb straks om 19:15 uur m'n eerste echo, zenuwen!!

5. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ooooh!!! Fotos he! Veel plezier! :D

6. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Have fun RDerby!

7. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Ff snel berichtje;
    Veel plezier rderby!!!! Geniet er van!! Enne foto's mogen geshowd worden &#128513;

@bubbly nee nog niet getest. Ik wacht nog even. Denk nl zelf dat het niets is. Temp is ook erg laag voor mijn doen. Dus zal wel gewoon ongesteld worden een deze dagen.

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Spannend RDerby!! Ik weet precies hoe je je voelt, hihi. Weet nog precies hoe ik me voelde voor de 1e echo.

@Tine, fijn dat het nu goed voelt!! Dan moet het zeker goed gaan! Blij voor je!! :D

@Bubbly, haha jaaa las ik ook, dat hij me kan horen!! Haha. En haha nee zing niet onder de douche, daar krijgt hij een slechte muziek smaak van, ben ik bang! Hihi. Luister gewoon mijn favo muziek, dan komt het vast goed!

Jaa hartje is makkelijker te vinden. Stuk hoger dan de eerste keren. Vind het zo mooi! En hij is idd ook erg druk.. je hoort van alles hihi!

Kinderwagen, wij gaan voor de joolz! De grijze met bruine handvaten <3, helemaal verliefd op. Tis idd makkelijk dat je de maxi cosi er ook op kan zetten.. zo'n ouderwetse is ook erg gaaf!!

Vind het ook zo bijzonder dat ik nu weet wat het word en gewoon telkens 'hij' kan zeggen! Zo leuk hihi.
    Stond vanmiddag in een babywinkel.. nieuwe collectie van z8 was daar <3. Gister al dat ene setje besteld.. maar kon dit echt niet laten liggen, dat snappen jullie toch wel? *schaamschaam*

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    @derby : jeeej :D :D eindelijk!! heeeel veel plezier!!!

@rian : awhhh cute :D

@ tine : wat fijn dat je nu al rustiger bent, dan zit het waarschijnlijk ook beter :D gezien je je nu geen zorgen maakt!!! maar ik bijf voor je duimen!!

Hier gevoel dat het deze ronde niet raak gaat worden, beetje teveel stress op het moment,, plaats berichtje wel in de club ;)

10. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    *zwaai*

sorry heel druk en lekker veel met mezelf, vriend en kleine bezig. Ik lees braaf mee maar reageren vind ik lastig met een vergeetachtig hoofd.

Leuk pakje Rian, wij hebben een ook een Joolz (parrot blauw), en zij er heel blij mee. Ik ben er nog niet uit of we hem houden of dat er een echte duo wagen moet komen. Misschien een fietskar die ook als buggy/wandelwagen gebruikt kan worden voor erbij en dan als we samen zijn de joolz en een buggy. Enige nadeel wat ik nu ontdek is dat het zitje vrij ondiep is incl. voetenzak. Met wikkeldeken gaat het goed, maar de zak is gewoon niet fijn als ze net kunnen zitten in het zitje. gordeltjes zitten dan niet prettig en los zakt hij na een tijdje weg (best schattig zo'n verdwijnend hoofdje in de zak, maar fijn is anders zeker met een wiebelkont.)

Bubbly nog even tot je pretecho! ik ben benieuwd. Wij wachten op de 20 weken echo.

Wat leuk dat jullie ze al beginnen te voelen. De eerste voelde ik met 19 weken en meteen ook dagelijks. Ik hoop nu ietsje eerder....

Zijn de zwangere dames er al uit waar ze gaan bevallen? Wij gaan naar het kraamcentrum bij het ziekenhuis. Vanwege een paar minder leuke bevallingen in de familie vind mijn vriend het fijner als ik al in het zh ben en niet nog daarheen moet. Dus dit is de middenweg.

Meijtje, balen dat ze niks willen doen en je doorlaten lopen. Ik hoop toch dat het vanzelf gaat stoppen.

Mommyowl, jammer dat je weggaat, ik hoop stiekem dat je wel af en toe een update plaatst zodat we met je mee kunnen blijven leven.

Ananas ook weer aanwezig. Fijn dat je die rust weer gevonden hebt.

Tine weer zwanger, gefeliciteerd! ik duim voor een plakbaby!

RDerby hoe was je echo? spannend hoor! ik hoop dat ze een mooi plaatje kunnen maken van je kleine (en dat alles super goed is natuurlijk)

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @rian beterschap en twijfel niet over een paar weken denk je terug en denk je... Ja zie je nou wel. Ik had het ook al 14e 15e week, omdat mijn meisje hoofdje bij ruggengraat en voetjes tegen mn buik had liggen en zij achter mn placenta. Was zo mooi.

@bubbly wat verschrikkelijk voor jouw oom, geen woorden voor dat ze van alles roepen en nu weer twijfelen.
    Die kinderwagen is niet mn ding. Heb quinny speedy autumn die stond in een uitverkoophoek en die worden niet meer gemaakt maar ik was al een tijd geleden helemaal gek op de kleur. De bak is van een nieuwere quinny met rode inleg. Deze is heerlijk en ga ik met de 2e ook gebruiken. Beetje bij elkaar geraapte set gekocht, maar was voor nieuw een super leuk prijsje.

@hier ze willen nog afwachten omdat het misschien vanzelf nog komt, want met curretage kan er verkleving ontstaan waardoor ik dan bijna geen kinderen meer kan krijgen. Ashermann syndroom geloof ik uit mn hoofd. Bij elke curretage kan dit gebeuren, dus ze doen dat liever niet. Maar ja komt het niet gaan ze alsnog snijden.

O ja vakantie geboekt 2 weken gran canaria mede met stiefdochter, die kreeg eindelijk toestemming van der moeder Jeej! En voor een lachprijsje haha

12. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    @Rian: haha tuuurlijk begrijpen we dat :D!! Ziet er snoezig uit! <3
    Ja ik heb dan straks een mooie klassieke kinderwagen voor thuis. Lekker wandelen in het Zuiderpark enzo :) en een goedkope compacte met maxicosi (geen idee nog welke dus, zou er eigenlijk niet voor kiezen, maar anders is het zo'n opstakel bij mn ouders te komen. Tram en treinreis van samen 2 uur, we hebben geen auto).

@meijtje; ja mijn placenta ligt ook achter idd :). Vind het hartje daarom ook altijd gelijk. Nooit zoeken! Heerlijk. Maar dat gevoel! Echt zo bijzonder! Vooral omdat ik na gister niet meer twijfel. Hoop zo dat ik vanavond weer wat voel, was tot nu toe meestal 's avonds nml. Alleen gister niet, toen was t eind middag. Ik besef me wel heel erg goed hoeveel geluk ik heb.. ik ben namelijk echt zo gelukkig als ik 'contact' heb met baby. Ben zo blij dat dit me overkomt..! Blijft een wonder.

@bagheera; snap wel dat je wilt wachten. Ik duim hier wel even flink voor je, hopelijk werkt het deze keer! ^^

13. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Zo lekker op de bank in mijn huispak met een theetje, alles even terug lezen ;)

@meijtje; wat vervelend dat je nog 3 weken zo moet lopen zeg. Snap het risico op verklevingen wel, maar dit schiet ook niet op zo :( Wel lekker dat je naar Gran Canaria gaat :D

@rian; beterschap! en wat een leuk pakje heb je weer, geweldig

@bubbly; wat onwijs vervelend van je oom zeg. Weet de MM in. Pff, zwaar hoor. Hopelijk hebben ze snel uitsluitsel, en misschien wel wat positiever vooruitzicht?
    Qua testen; het is heel dubbel. aan de ene kant wil ik het weten, aan de andere kant niet. Heb gewoon het gevoel dat mijn lichaam me weer voor de gek aan het houden is. Dus ''durf'' het niet haha. Stom he..

14. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @RDerby; hoe was het??:)

@Rian; wat een mooi pakje! Heel begrijpijk dat je dat niet kan laten liggen haha!

@Bagheera; wordt toch weer beetje spannend zo he haha!

@tine; gelukkig voel je je nu een stuk zekerder!:)

@Meijtje; jeetje, wat vervelend zeg!
    Oh vakantie geboekt! Heerlijk! Wat om naar uit te kijken!:)

@Flipkse; haaaai!:) Hoe gaat het met je? Wanneer heb je de volgende echo?

Ik merk dat ik toch wel weer beetje zenuwachtig wordt haha.. Nog 4 dagen en dan zit ik op cd30.. Ik ga er vanuit dat het niks is deze ronde, maar toch haha.. Die laatste dagen worden dan wel weer spannend! Ookal weet ik dat het haast niet raak kan zijn.. Haha

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @bubbly ja want de avond wordt de kleine wakker. Overdag wordt de kleine in slaap gewiegd. Zodra je ligt of rustig bent wordt de mini wakker. Je gaat daar later snachts van wakker liggen hahaha :) nou ja mn man had daar last van die kreeg steeds schoppen tegen zn zij of rug.

@ananas spannend! Je weet nooit.

@bagheera, test wanneer je er klaar voor bent. Jij hebt het in handen niet wij haha al zijn we allemaal erg nieuwsgierig.

Er zijn er ondertussen al heel wat zwanger van ons lijstje :)

16. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hahaha aww dat is mega schattig :D babykaratekick in zn rug :p.

En Bagheera wat Meijtje zegt is waar ^^ laat je niet pushen door ons ofzo, want wij zijn idd gewoon super nieuwsgierig en je moet doen wat jij prettig vindt <3

Er zijn er toch echt al veel zwanger ja *yay* nu nog heel de groep ;)

17. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    hihi ik laat me ook niet pushen, je gaat alleen wel erg nadenken (vind ik). Waar ik eerst dacht dat het niets zou zijn, zit ik nu ''zou het dan toch??'' ga ook bedenken of de andere kwaaltjes toch wel iets betekenen --> jeuk aan borsten, of heb ik dit normaal ook..oftewel; maak mezelf gek haha. Dus ben zelf toch ook best nieuwsgierig ;)
    maar ik wil iig wachten tot donderdag, dan heb ik 7 dagen bruinverlies, en dan zou normaal mijn menstruatie door moeten breken.

voor jou ook spannend ananas!!

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @bubbly ik ga voor scheepsrecht..... En op een gegeven moment denk je laat me slapen hahaha schei uit met het gedraai en getrap haha

Ja auto is gehuurd daar en onder de pannen hier op Eindhoven. Met zn 4en nog geen 2000 euro voor 2 weken vakantie gran canaria en de autos erbij in. Lachertje toch?

19. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    das geen geld Meijtje!! zeker voor 2 weken en ook nog eens een auto!
    Heerlijk. Wanneer gaan jullie (of had je dat al verteld??)

en inderdaad, 3x is scheepsrecht!

20. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @meijt; wauw! Dat is zeker een lachertje!

@Bagheera; Erg he, hoe je jezelf gek kan maken!;)
    Nouja, vond het heel eventjes spannend.. Maar nu trekt het alweer weg haha.. We hebben rond die tijd weinig seks gehad.. En misschien heb ik m'n ei nog wel helemaal niet gehad! Dat kan natuurlijk ook nog.. We wachten het gewoon af!:)

Deel Deze Pagina