Wowwww meiden wat een geklets! Ik was aan het werk vandaag en had mn telefoon thuis dus moest heel veel bij lezen. Heb vast niet alles onthouden. Sorry alvast daarvoor. @meijtje vervelend dat ze je nog 3 weken laten doodlopen maar ze willen de risico's natuurlijk zo min mogelijk houden. Wel lekker naar Gran Canaria. En zeker niet duur! @rian balen dat je je beroerd voelt. Wel ontzettend schattig pakje! @ananas welcome back! @bagheera je houd het wel spannend!! @ bubbly jeuj! Wat super gaaf dat je je beebje voelt. Ik vind die stokke ook vreselijk lelijk maar als je hem wint is het mooi natuurlijk. @hier gaat alles zn gangetje, donderdag naar de vk. Ik en vl zitten in dubio of we een duo kinderwagen moeten gaan kopen (als alles met mn zwangerschap goed gaat natuurlijk). Maar dan wil ik graag een bugaboo donkey duo maar die is duuuuuuuuuuur 1339!!!!!!. Maar wel super handig want die kan je van wagen voor 1 kind naar wagen voor 2 kindjes ombouwen en weer terug. Of dat we met een draagzak gaan lopen maar dat lijkt me ook niet altijd handig. Moeilijk moeilijk. Gelukkig hebben we nog even om er over te denken.
Ja maar meiden ik had die aanbieding geshared omdat er mss wel iemand was die interesse had, ikzelf ga die goodiebag niet kopen; want ik weet niet watvoor geslacht mn baby is en je moet kiezen ik dacht dus aan Rian omdat zij dat wel al weet ^^ en pas later zag ik dat je er ook nog eens een kinderwagen mee kon winnen snapje? Ik sharede hem niet omdat ik de kinderwagen zo mooi vond ofzo he, hihi. Ik heb een hele klassieke smaak qua babyspul ^^. Oh ja das wel een moeilijke keuze inderdaad Humava ^^ maar je hebt gelukkig nog hartstikke veel tijd Leuk dat je donderdag naar de VK gaat!! Ik heb echt een eetbui. Ben maar glutenvrije boterhammetjes met hagelslag aan t eten, maar het is niet genoeg. Dan nog maar een ronde xD... Of tomatensoep opwarmen... Hmmmmmmmm.... moeilijk Gisteren heb ik 7 stroopwafels op :'D omg. Verspreid over de dag, dat wel, maar heb denk ik een nieuwe verslaving. Nu ben ik altijd wel een vreetzakje geweest hoor, maar meestal ga ik dan niet aan de stroopwafel ....... Meijtje wat leeeeuk! Ja das zeker goedkoop !! Ananas goed van je ^^, het gebeurt echt wel hoor! Liever snel dan laat, maar bewonder je geduld . Ook van jou Bagheera. Ach ja eigenlijk van jullie allemaal. Kan best stressvol zijn, dat proberen zwanger te worden. Maar wat een beloning als die test straks positief wordt ^^! Gun het jullie zo!
Haha ok. Mn collega vertelde trouwens dat een kennis van haar een stokke had en die stang waar de kinderwagenbak op leunt was bij haar afgebroken! Sindsdien vind ik het helemaal niks mert die stokke. En die zijn helemaal belachelijk duur!
Nou ik kies voor nog een ronde boterhammen met hagelslag *thumbs up* J is lekker aan het klussen aan onze keuken in ons huisje keukenkastjes erin zetten. Begint allemaal wel heeel mooi te worden nu *yippeee*. Zometeen samen serie kijken . Seizoen 2 van Revolution. Niet de beste serie ooit, maar het concept is heel goed we zijn er toch stiekem verslaafd aan geraakt ... Aaaah ik voel plofjes!! *wijst naar buik*
"Miracle in the Making: Oliver's Song" - Nelson at the Helm - Pregnant After Stillbirth - YouTube Oh en dit mooie filmpje/liedje share ik ook even met jullie <3 ik luister die sinds ik probeer zwanger te worden en hij raakt me zoooo diep. Praaachtig! Zelfde koppel als dat andere filmpje wat ik ooit met jullie deelde <3
Echo was zoooo mooi, alles zag er perfect uit, precies 8w2d zoals ik al had uitgerekend zie foto in het clubje!
Yaaaaay goed nieuws!! Ik ga kijken naar de foto en dan lekker serie kijken fijne avond/weltrusten iedereen!
Dag dames De zwangere dames zitten lekker op hun roze wolkjes ik heb leuke kleertjes voorbij zien komen en die angelsound apparaatjes wat leuk he..ik denk dat ik als ik weer zwanger raak ook eentje aanschaf. . Rderby hoe was je echo ?? Mommyowl...tot ziens meid... tine gefeliciteerd wat leuk voor je.. De dames op het wachtbankje zitten weer vol spanning natuurlijk...blijft elke keer spannend En ik...ik ben heel erg relaxed dit keer
Ik was in mijn droom zwanger! Wel vaag.. We waren bij mijn vriend zijjn ouders en hij zei heel de tijd dingen die ermee te maken hadden maar we gingen het nog nie vertellen. Dus die wisten het bijnaa maar ik wou ze verrassen soiets was het!
@rderby mooie echofoto! Wat fijn dat alles goed is! Lekker genieten meis @meissie jeeeej welkom op t wachtbankje kussentje ligt al klaar wie er allemaal op zit weet ik eigenlijk niet..
Zoals verwacht; Test hartstikke negatief, nou maar afwachten wanneer menstruatie doorbreekt, of dat afgelopen week mijn menstruatie was...
@meissie: jeeej! Welkom op het wachtbankje! @Bagheera; hm jammer! Hier menstruatie achtige krampen.. Vorige rondes ook n paar dagen voor nod gehad.. Dus deze ronde is niks geworden. Wel fijn dat ik dan elke keer rond de 30 dagen zit!