@meissie, jeeeej! Hihi. Nu weer afwachten. @bagheera, mm jammer... Even afwachten idd. @RDerby, whoeeee mooie echo!! Gefeliciteerd!
mja net ergens anders gevraagd, dat als maandag idd innesteling was, wanneer ik dan het beste kon testen. Zou dan aankomende maandag zijn. Dus als het een innesteling was, ben ik vandaag te vroeg. Bruinverlies is ook bijna over. verwarrend!!!! @ananas; jammer op naar de volgende ronde!
Omgggg net een heeeeel lang verhaal getypt en toen kreeg ik een foutmelding toen ik op verzenden drukte. REALLY? :'( iig... @Bagheera; echt jammerrrr... nou even afwachten dan maar idd @Meissie; yaaay op het wachtbankje ik duim weer voor je hoor!! Hou ons op de hoogte he ^^ @Ananas; aww.. maar zou weer een mooie cyclus zijn idd! Dat zeker! Hier heb ik vannacht slecht geslapen. Veel gedroomd en steeds heel even wakker.. omdraaien, gelijk weer in slaap vallen (dat wel), maar het gebeurde zo vaak dat ik in de ochtend gewoon nog moe was. Baby was gisteren zo actief! Saampjes met J heerlijk naar de bewegingen geluisterd en hartje. Was zo leuk. Die blik ook op J's gezicht, ik smolt gewoon . Ik wist natuurlijk dat de baby wakker was en waardie zat, dus gelijk de Angelsounds gepakt zodat J ook nog van t momentje kon genieten ^^ (trouwens ook fijn hoor die bevestiging!!). Was super grappig, lekker onze verbeelding los gelaten en samen bedenken watvoor gekke dingen de baby aan het doen was . Ben aan het wachten tot ons dressoir gebracht wordt. Tussen 8.30 en 12.30 en begin al een beetje ongeduldig te worden :'). Ze zullen wel last minute komen xD.... was ook met onze andere kast. Toen waren ze zelfs 20 min te laat! *NIETNETJES*
ow wat lijkt me dat heerlijk Bubbly, je kleine voelen en horen. Ook fijn voor J. dat hij hem/haar kan horen. Hopelijk komen ze snel met je dressoir....don't mess with a pregnant mommy!!!
Rian@ je gaat hard joh...bijna op de helft ik weet nog toen ik zwanger was van me kleine en ik op de helft was.. ik heb toen een taartje besteld van dunya een heel erg bekend taartenattelier hier in rotterdam En die dag gingen we shoppen voor de kinderkamer en kinderwagen zo leuk
Ohh ja het gaat echt best hard.. Idd al bijna op de helft... Pfff.. . Heb al wel zenuwen voor de 20 weken echo... Zo, nu ga ik m'n bed maar eens uit... Oeps..
Jeetje, gaat echt hard zeg! Hier waren het waarschijnlijk m'n darmen haha.. Pff, zo werken.. Had eigenlijk gepland om boodschappen te gaan doen en even aan de poets te gaan vandaag. Maar hebben n zieke.. Zo geen zin! Heb weer verschrikkelijke rugpijn Weer te lang gelegen denk ik.. Fijne dag allemaal!
Aaaah mijn dressoir is er en hij is zooooooo moooooooooooooooiiiiiii. Beetje rustiek met mooie houtversiering, maar niet te. Echt heel lieflijk *hartjesogen*. Nou en dan ga ik nu bij de Etos maar eens mijn doos ophalen yaaay. Goodiiieees <3. Had van de week bericht gekregen dat ik hem op mocht halen ^^ *LEUK* Heb wel last van mn onderrug vandaag hmm.. dat dan weer wel @Rian. Hihi ja snap ik! Ik besefde me gisteren ook dat k 15 februari op de helft zit eh, dat is helemaal niet zo ver weg?! En dan heb ik de 20e volgende maand mijn 20-weken echo wanneer ik bijna 21 weken ben. Maaarrr over 10 nachtjes slapen wanneer ik 16 weken ben....... 4D echoooo Ik snap je zenuwen!! Maar je gaat je vast weer helemaal in loooove voelen ^^. Ga je daarna nog een x een pretecho doen ?? Zit ineens zoveel tijd tussen 20 en geboorte! Geen echo's meer om naar uit te kijken
Fotoooooo van je dressoir. Haha ik ben ook erggggg, had hem eigenlijk ook pas met 21 weken. Vanmorgen gebeld of het toch niet wat eerder kon. Toen ik de vorige x de afspraak maakte kon dat ook al wel, maar toen kwam het mij niet zo goed uit met werk, en nu wel.. Dus haha. Heb hem nu over 3 weken. Als ik precies 20 weken ben Jaaa ga zeker daarna nog een (of meer) pretechos doen! Kan dan echt niet 20 weken wachten! Zo'n pretecho waarop je het gezichtje helemaal kan zien <3. Whoeeee. Back to reality, eerst de 20 weken echo, nog 3 weken!
@vakantie we gaan in juli @wachtbankje zit ik al ondertussen 5 weken op haha. (dan moet het echte wachtbankje nog beginnen) @kinderwagen, twee leg je in het begin in dezelfde bak, zo lief om te zien. 2 van die koppies net boven het dekje uit *smelt* Die meerlingen wagen is echt geweldig, maar inderdaad ontzettend duur!
@bubbly leuk box ophalen en dressoir minder van de rugpijn maar hoort er vroeg of laat ook bij. @rian nog maar 3 weekjes en dan al op de helft. Waar blijft de tijd!?
Wauw wat gaat de tijd snel! Wat heerlijk dat we zo met jullie mee mogen genieten. @bagheera, wat vervelend hè, als je niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk volgende week goed nieuws. @meissie, je temp is zeker mooi omhoog en ff twijfelt er niet over. Heerlijk dat je (nu al) op het wachtbankje kan. @meijtje, wat balen dat je nog 3 weken door moet. Ik hoop dat je lichaam het zelf op kan lossen in die tijd. Die vakantie klinkt geweldig! Hier snotterig, opzette klieren en niet helemaal fit. Eens kijken of ik mezelf vanavond naar de sportschool krijg. Wel deze week 0,5 kilo afgevallen. Moest ook wel na de feestdagen. Dus dat gaat de goede kant op. Ik ben nog aan het wachten op mijn eitje en hopelijk kan ik dan ook snel op het wachtbankje. Dunya ken ik ook, daar fiets ik (bijna) elke dag langs, maar heb er nog nooit wat besteld, tips?
@bubbly!!! Leuk als het zo compleet al weer wordt jullie huisje! En gaaf dat jullie samen van de baby kunnen genieten. Ik heb wel eens gehoord dat te veel de angelsound gebruiken niet goed zou zijn....? @rian jeetje wat ga je hard!!! Zo gaaf!!! @meijtje pfff wat een ellende zeg! @ananas werkse en rustig aan met je rug!!! @derby gave echo!!! Ikke wil ook!!!! Hihi @bagheera ik denk echt dat je zwanger bent haha!!! @secret nou das ook niet fijn zo ziekjes zijn! Ik ga ook sporten vanaaf! Ik doe het alleen met een club buiten dus hopen dat het droog blijft. Maar het motiveert wel met andere mensen. @wachtbankje, nou zeg dat wel AL dat is het idd voor mij al haha. Oow wat zou het geweldig zijn als ik niet de mmm of hoef. Wss gaan ze me toch niet helpen omdat ik nu weer zelf een eisprong heb gehad. Maar opzich vind ik dat niet heel erg... Mijn lichaam kan het best zelf dus. En ik val nog steeds af dus dat zal vast wel helpen. Als mijn temp hoog blijft bel ik na het weekend even de gyn
Bagheera : jammer zeg, hoop op innesteling dan is er nog hoop Bubbly foto van je dressoir hihi Ananas : balen zeg Meissie:hoop dat jij snel van dat bankje af bent en door kan gaan Rian : jeetje gaat echt snel zeg!
Nee hoor niks mis mee. Is helemaal veilig. Een normale doppler (die de vk ook heeft) mag je niet te vaak gebruiken, maar een Angelsounds is niet zo. Zit gewoon een microfoontje in en werkt daarom anders dan andere dopplers. De reden dat je hem niet te vaak mag gebruiken is omdat sommige vrouwen in paniek raken als ze t hartje even niet vinden en er teveel op relyen .. Volgens VK is het totaal niet schadelijk. Maargoed weet ook niet wat in jouw ogen 'te veel' zou zijn ? Ik gebruik hem zelf ongeveer 4x per week en dan niet eens een minuut , omdat ik het hartje gelijk vind en nooit hoef te zoeken. (hoelang ligt er wel aan oftie slaapt, alsie slaapt nog korter, gewoon eventjes luisteren <3 en alsie beweegt 2 minuten aan 1 stuk ongeveer, omdat het zo leuk klinkt ^^ (als ik met J luister mss iets langer). Langer heb ik niet nodig) Oja zal eens even kijken of mn telefoon een beetje goede foto kan snappen van mn dressoir hehe
Oow das een verschil. Ik weet niet wat te veel is. Ik zou er denk ik ook niet mee kunnen stoppen hihi!!!
Ja had ook nog op hun site gekeken ^^ Daar zeiden ze: How often / how long can I use AngelSounds? You can basically use AngelSounds as often as you wish. However, we recommend not to use it for excessively long periods, i.e., not more than a couple of minutes each time. Ultrasound has been used diagnostically for over 25 years, and until now there is no proof of negative effects. However, available data is not conclusive. For this reason, medical and scientific authorities do not recommended using ultrasound for excessively long periods or intensively. Dus wat ik doe kan dan sowieso geen kwaad . Had het dus ook wel goed nagevraagd en gechecked hoor voor ik hem kocht ^^ wil mn kindje niet in gevaar brengen! Tot nu toe vind ik het een geweeeldig ding! Maar denk dat als ik mn schatje elke dag duidelijk kan voelen trappelen, draaien en bewegen ik hem niet echt meer gebruik, maar dan bewaar ik hem lekker voor de volgende . Nu is alles nog zo nieuw! Hier is mn dressoir! De foto doet hem geen justice, mijn telefoon sucked. But you get the idea :>