september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Bagheera : wat spannend zeg!!! hoop het zo voor je!!

bubbly : heerlijk aftellen :D

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Oh oke.... Maar zou je dan al niet ongesteld moeten zijn? Als het bevordert... Kweet niet hoor :D

3. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Hihi tinebx ja het is idd maar net hoe je het ziet..vind t toch wel spannend stiekem...of t was gewoon mijn menstruatie en is dit allemaal niets...
    Maar ik zal er verder over ophouden en rustig op t wachtbankje gaan zitten..

4. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Je mag erover praten en brainstormen hoor ;) snap hoe je je voelt!
    Maar zolang je niet test zal je het niet weten :) en zou wel apart zijn moest je menstruatie nu ineens anders zijn... Denk maar wat mee hoor. Is wel spannend want je verdient het echt! Jij blijft zo rustig in alles...

5. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk dat als het effect zou hebben, dat het nu nog geen effect heeft. Omdat je het pas kort gebruikt..

6. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @tine heb gisteren getest en die was negatief...maar heb afgelopen maandag enorme krampen/steken gehad. Dus ze adviseerden me in een ander topic om aankomende maandag nog eens te testen...

@rian bedankt voor t meedenken :D

7. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja dat denk ik ook :) wat Rian zegt.
    Ik vind het heeel apart hoor Bagheeraaaa :D. Ik vind het helemaal spannend!!!

8. Humava

Humava Niet meer actief

@bagheera je houd het wel spannend zeg! Mijn duimen blijven draaien. :)
    @dromen ik heb ook mn eerste rare droom gehad vannacht. Ik zat gister het alles slechtste programma ever te kijken: Law and order en vannacht heb ik dus precies die aflevering gedroomd alleen was ik de agent. :cool:

9. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @bubbly gaaf dressoir!

@bagheera spannend!

@humava verborgen talenten? :p

10. Humava

Humava Niet meer actief

Hahaha ja misschien tijd voor een carrière switch!:p

11. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Vandaag de gyn ff gebeld dat ik denk weer eens een eisprong te hebben gehad. Assistent wilde gelukkig de afspraak voor volgende week wel door laten gaan.

12. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Dat is wel fijn meissie. Hopelijk krijg je dan wat meer duidelijkheid

13. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    @meissie dat is fijn

Offivieel vandaag dag van ei, maar niets gevoeld, en deze ronde doen we zonder ovutesten ;)
    We gaan zo op bed en het gezellig maken ;) hihi..
    Maar de vorige keer was mijn ei ook 2 a 3 dagen later dan hoorde, wie weet krijg ik vanaf nu wel gewoon 28daagse cyclus ?
    want normaal voelde ik de pijn steeds links ? elke keer, dus ik wacht af, misschein voel ik morgen of zaterdag iets, dan komt het overeen met mijn vorige ronde als ik dan ook dag 28 ongi word zeg maar..

we wachten rustig af :D we maken het komdende dagen in elk geval gezellig

14. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @bagheera, ik denk niet dat het wisselen van foliumzuur/multivitamine er voor zorgt dat je cyclus zo snel verandert. Ik denk dat dit of je menstruatie was, hoe gek ook. Of toch een innesteling en dan heb je nu nog te vroeg getest. Hoe dan ook is het gewoon retespannend en blijf ik duimen voor je.

@meissie, fijn dat je toch mag komen bij de gyn. Ben benieuwd wat die gaat zeggen.

@lorreke, spannend wanneer je ei gaat komen...

Hier bezig met de action testen, tot gisteren bijna wit en vandaag ineens een knaller :( Ook vruchtbaar slijm, dus ik hoop dat het klopt. Dan zou hij nu lekker vroeg zijn. Ben benieuwd of mijn temp het gaat bevestigen. Genoeg geklust in ieder geval.

Gaat er iemand naar de negen maanden beurs?

15. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @rian, wat heerlijk dat je je knulletje nu kan voelen! Zit je roze (of eigenlijk blauwe) wolkje lekker? ;)

@bubbly, wat heerlijk dat het zo opschiet. Wat zullen jullie straks lekker genieten van jullie huisje! Wel balen dat je zo slecht geslapen hebt. Hopelijk vannacht beter.

16. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik ben ook heel benieuwd wat ze gaan zeggen. Ik belde meer met het idee om misschien wel af te zeggen ofzo...

Mijn temp is nu na de eisprong lager als de vorige keer toen ik wel zwanger bleek... Dus ik gok dat het niet gelukt is dit keer.

17. Humava

Humava Niet meer actief

#4877 Humava, 10 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2014
    @meissie fijn dat je evengoed naar de gyn mag!
    @lorreke misschien helpt het wel als je een keer geen ovulatietesten gebruikt en is het raak!
    @secretangel zou mooi zijn als je ei vroeg is! Dan niet zo'n lange cyclus. Ik ga toch maar wel naar de 9 maandenbeurs, dacht eerst nee geen zin in maar lijkt me toch wel leuk. Vroeg aan vl ga je mee? Hij zegt mooi niet. Haha had ik wel verwacht nu ga ik gezellig met mn moeder.
    @hier gisteren bij de vk goed nieuws gehad, ik hoef niet na 36 weken door naar de gyn. Ik mag gewoon onder leiding van de vk bevallen alleen moet ik wel in het ziekenhuis bevallen. Oh vind ik zo fijn.:)

18. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Helaas niet gezellig gehad ik ga altijd eerder op bed en vl zei je krijgt vandaag een beurt.. maar ik slieo al en vl lag om 12 uur pas op bed en om 1uur dikke hoestbui werd ik wakker van dus helaas er niet gekomen :(
    Hopelijk maken we het vandaag en morgen goed..

9maandenbeurs zouden we heen als ik zwanger zou zijn. Maar is kleine kans hihi.. vond het nig gek dat ik vorige keer tussentijd licht bloed verloor en maar 3 dagen ongi was en heel licht.. misschien is het al wel raak maar door lichge ongi niet door hihi.. wat een fantasie

Sorry voor typfouten zit op telefoon

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Humava wat fijn!!

20. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Secret zl je ei wel komen he... Kan niet anders!

Lorreke wat jammer... Maar is er wel nog kans? Ja zo dacht ik ook eerste keer ongesteld na mijn miskraam. Menstruatie was kei raar enzo, maar het kon nie want negatieve testen en geen kwaaltjes.... Maar je kan altijd testen he, een gevoel kan veel zeggen :p

Als ik hoest of nies heb ik echt harde steken in mijn onderbuik... Laag links en rechts...
    En mijn linkerlies doet keiveel pijn als ik loop... Hmm :/

Deel Deze Pagina