@humava wat heerlijk dat je gewoon naar de VK mag straks @meissie de duimen draaien hier voor je! @ secret denk zelf dat het gewoon een menstruatie was. Heb wel iets "zware borsten" gevoel en lijk meer te moeten plassen, maar misschien wil ik dat ook wel zien/voelen en reageert mijn lichaam daar op. Dus ik ga er gewoon niet vanuit, kan t altijd leuk meevallen Hopelijk is jouw eitje er snel!! @lorreke balen dat je t niet gezellig hebt gemaakt, dan vandaag maar
@ Secretangel, die blauwe wolk zit erg lekker! Alhoewel ik hem nog niet weer heb gevoeld! Komt vanzelf . En hoop ook dat je je ei he t gevonden!! . @bubbly, hoe is het trouwens met jou schoonzusje? En je nichtje? En Bagheera, hoe is het bij jou in de familie? Was het nou ook een schoonzusje of een nichtje die onlangs bevallen was?
Met mn schoonzusje en neefje P) gaat het goed! Ze zou nu 34 weken zwanger zijn geweest ongeveer en kindje is nu echt al een flink baby'tje. Is ook al over de 2 kg! Volgende maand ergens mag hij naar huis wanneer precies weten ze nog niet. Ik ben vandaag een beetje met verkeerde been uit bed gestapt lijkt wel. Geen ideee waarom ik me zo voel :') zal wel weer overwaaien
Eh.. Neefje.. Sorry. Zwangerschapsdementie. Fijn dat het goed gaat!! Moet je even terug gaan naar bed, en dan met het goede been uit bed stappen
@rian; weer terug van je wolkje maar mijn schoonzusje is in augustus bevallen met 34 weken. En de kleine is inmiddels thuis, en maakt het goed. Hun opvoeding en zorg voor de kleine gaat niet helemaal lekker, maar goed..dat is aan hun... @bubbly; fijn dat je neefje het zo goed doet! Hopelijk waait je bui weer over...en anders maar niet...morgen weer een dag
. Doelde meer op diegene die met 39 weken bevallen was en dat het kindje was overleden. Dat was bij jou in de familie toch? Of lijd ik echt aan zwangerschapsdementie?
Hihi. Baby is wakker en liet even van zich horen :'D beste medicijn hahaha. Alsoftie t wist Oh Bagheera wat goed das fijn nieuws!! Jeetje die vroege bevallingen gebeuren echt te vaak hoor, had geen idee eigenlijk :O
@rian oww die, ja daar gaat het aardig mee. Ze heeft nog steeds echo foto's op Facebook, zwangerschapsfoto als profiel e.d. Ze kan dat nog niet veranderen, dan wordt het te echt voor haar. Ik heb het gevoel dat de zware klap nog steeds moet komen...
@tine : geen idee of er nog een kans is,, heb deze keer bewust geen ovutgesten gedaand us weet niet of mijn ei al is geweest, nog niet echt pijn gehad wat ik normaal wel heb.. Maar dat kan natuurlijk komen het komt zomaar opzetten Maar iemand idee?? ik heb altijd na positest pijn en altijd links ?? nooit rechts ??? krijg ik alleen links eitjes en rechts niet ????
Misschien is het aan de linkerkant gevoeliger als ie springt??? Geen idee hoor zelf heb ik het nooit echt gevoeld volgens mij. 1 keer dacht ik van wel maar ronde daarna was ik zwanger en toen niet op mn ei gelet dus weet niet zeker.
hmm,,,, oke,, want ik voel elke keer na positest links steken/krampen heel duidelijk net soort ongi kramp, elke keer na de positest en elke keer links, nog nooit rechts gevoeld
ja ik heb hem tot nu toe nog niet gevoeld, voel wel een en ander weer onderin de buik links, dus miss groeien?? ik wacht af,, en dan hopen genoeg geklust te hebben, gezien i kdeze keer zonder ovu wou gaan doen
Geen idee of je ze alleen links krijgt. ..ik dacht namelijk dat je de ene maand links had en de maand erop rechts ( of andersom )
wat fijn dat je onder leiding van de verloskundige mag bevallen vind je het jammer dat je in het zhuis moet bevallen of wilde je dat sowiezo ??
goed nieuws dat de baby over een maandje naar huis mag En wat betreft verkeerde been uit bed zijn vast hormonen komt wel weer goed meid