september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ja idd had het de vorige keer ook. Tis echt een beetje rozig bruin... Pfff krijg nu al de test zenuwen

Oow ik blijf ook echt duimen voor bagheera!

Spannend lorreke gewoon lekker blijven klussen!!!

2. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Spannend lorreke!! Ik zou idd lekker blijven klussen ;)

Hier geloof ik er allemaal niet meer in. Heb nu zoiets van laat me maar ongesteld worden, nieuwe ronde. Dit schiet ook niet op.

3. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @meissie; Oh spannend! Hopelijk innestelling!

@Lorreke; irritant he, als je niet weet wanneer je ei springt.. Ik zit nu op dag 30.. Heb geen flauw idee of ie al geweest en zo ja, wanneer dan haha!

Heb nog geen menstruatiekrampen ofzo.. Vorige rondes elke keer paar dagen voordat ik ongesteld werd al.. Dus misschien toch weer een langere cyclus nu.. Hoop het niet!! Vind 30-34 dagen lang zat! Haha.. We wachten het maar weer paar dagen af..

4. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    of toch stiekem zwanger :p

5. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Haha nee dat sowieso niet!;)

6. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    euw, jammer :(

7. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Hihi.. Een heel klein kansje is er natuurlijk altijd!;) maar ga er niet vanuit deze ronde.. ;)

8. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    haha ok, nou dan duim ik toch voor je ;)

9. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    even ego berichtje:

stom stom stom stom k*t lichaam!! Sorry...
    Net testje gedaan; negatief.
    Wat kan mijn lichaam me toch voor de gek houden. Waarom moet ik zoveel plassen, waarom voelen mijn borsten zwaar aan.
    Waarom heb ik aften die ik sinds stoppen met de pil niet meer heb gehad.
    Waarom dat stomme bruinverlies!!!

Zo, moest even. Zometeen naar een verjaardag, geen f*ck zin in. blegh!

edit: weet dat ik niet moet zeuren, ben pas 4 rondes bezig. Maar deze ronde irriteert mijn lichaam me mateloos. Laat me dan gewoon ongesteld worden weet ik waar ik aan toe ben.

10. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ahh bagheera, knuf!!

Maar he.. misschien ben je gewoon te vroeg. Je zou ook pas maandag testen toch? Ik duim nog steeds voor je....

11. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Ja idd blijf klusse vooral omdat dit 1e keer zonder ovutest is en normaal wel krampjes na positest maar die nog niet echt gehad. Wel bertje maar moest toen ook naar wc dus geen idee afwachten blijven klussen hopelijk deze keer raak of vorige keer al en toch ongi geworden gezien vreemde bloedverlies t ssendoor denk het niet hoor maar je weet maar nooit..
    We wchten af en klussen door

12. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @rian; tnx...maar geloof niet dat 2 dagen nou zo heel veel zal uitmaken ;)

@lorreke; idd gewoon door klussen..hopelijk toch raak!

13. tamara30

tamara30 Lid

28 sep 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bagheera ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar mijn schoonzusje testte bij allebei haar kindjes pas na 14 dagen positief!!!! Dus hopelijk voor jou ben je gewoon te vroeg?! Ik duim in ieder geval voor je!!!

14. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Als het van de week echt je innesteling was, ben je gewoon nog te vroeg. En 2 dagen maken juist veel verschil, aangezien je hcg om de dag verdubbeld...

Blijf duimen....

Heb je wel een beetje een gezellige avond?

Ik ga m'n bed in duiken... Moeeeee...

15. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    #4935 Rian89, 11 jan 2014
    Laatst bewerkt: 11 jan 2014
    Hee, das lang geleden!
    Jij kletste in het begin ook mee toch? En nu ook zwanger zie ik! Woehoee! Gefeliciteerd!:D

16. tamara30

tamara30 Lid

28 sep 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt, maar was even gestopt met proberen zeg maar en nu toch zo ineens boem zwanger!!!! Ben dolblij alleen heb ik nu weer die ontzettende angst dat het fout zal gaan. Had ik bij de eerste 2 ook en dat is beide keren gelukkig goed gegaan, maar de angst blijft helaas. De 20ste heb ik de eerste echo en hopelijk kan ik dan iets meer gaam genieten!

17. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ooh super! Vaak helpt het wel he, even afstand doen. Super dat je nu zwanger bent!
    En die angst.. ja het blijft natuurlijk spannend. Gelukkig gaat het vaker goed dan fout, hou dat maar in je achterhoofd :).
    En die angst blijft toch nog wel even. Zo ben ik erg zenuwachtig voor de 20 wkn echo.

18. tamara30

tamara30 Lid

28 sep 2013
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gelukkig gaat het idd vaker goed dan fout en kan niet wachten om de 20ste een kloppend hartje te zien, maar je blijft dan alsnog vol spanning van echo naar echo en van controle naar controle haha! Nou ja zelfs nu zijn we gewoon al overbezorgde moeders ;) Weet bij de 2 mannen dat ik enorm uitkeek naar de 20 weken echo, vooral omdat ik wilde weten wat het zou gaan worden. Bij de 2de hadden we wel een pretecho gehad, maar die hadden ons een meisje beloofd. Het bleek met 20 weken echter duidelijk een jongetje te zijn hahahaha!

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    gefeliciteerd tamara!!

Vanavond bij vriendin geweeest heeft kleine man van 9 maand,, zo cute! helemaal in love hihi... ze zegt al steeds wanneer krijgt hij een vriendje of vriendinnnetje, en wij steeds zeggen sorry moet je lang wachten ben nog aan de pil,, zij oww dankom ik wel lags en haal ik ze wel op en gooi ze weg voor je hihi.. ze moesten eens weten,, nu hopen dat het snel raak is hihi.. nog maar 4 maand bezig maar voor gevoel al veel langer,, maar ooit komt onze tijd wel hoop ik :D

20. mami2

mami2 Niet meer actief

komt omdat je baarmoeder oprekt of kan ook bandenpijn zijn..het is normaal ik had het de eerste 3 maanden

Deel Deze Pagina