@ananas; snap dat je er een beetje zenuwachtig van wordt...zul je zien; niet mee bezig en zwanger Zou toch fantastisch zijn! @humava; weet nog niet, heb het gevoel dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt. Heb nog steeds, of na 2 dagen gewone afscheiding, weer bruine afscheiding, dus zou zomaar kunnen dat ik gewoon ongesteld wordt en dit keer weer een cyclus van 41 dagen heb. Denk dat ik gewoon even afwacht. Heb niet echt (meer) het gevoel zwanger te zijn afgezien van het feit dat ik vaker naar de wc moet om te plassen dan normaal. Als er volgende week vrijdag nog niets is, dan ga ik testen (als ik het volhoud haha) @lorreke; mja ei kan ook s nachts idd..spannend!
Oh ja kan me voorstellen dat je nog even wacht aangezien je langste cyclus 41 dagen was. Wel heel irri die onzekerheid. @ananas haha ja je zal zien dat het nu je er het minst vanuit gaat het raak is. Was bij mij ook zo!
Ja das een goeie meissie. Ik heb nooit zoveel inspiratie voor zulke dingen dus als iemand iets weet roep maar. Moeten misschien wel iets met deel 2 erin anders denken andere forumleden dat het een nieuw topic is en komen er weer veel andere dames bij.
Wauw meiden, wat hebben jullie weer veel gekletst. Even geen zin om steeds pagina voor pagina te reageren, dus ik doe het even uit mijn hoofd. Als ik iemand vergeet, dan alvast sorry. @Meissie, je temp gaat inderdaad mooi omhoog. Ik blijf voor je duimen en wel slim om dan woensdag te testen, als is 10 dpo natuurlijk wel nog erg vroeg. Ik hoop heel erg dat je dan wel al twee streepjes hebt. @Bagheera, lastig hè als je cyclus zo onduidelijk is. Ik zat inderdaad van de week naar je vorige cyclus te kijken, die was natuurlijk ook lang. Hopelijk blijft je lichaam daar niet aan vasthouden, want dat is best lang. Ik blijf wel voor je hopen dat je zwanger bent, hopelijk weet je vrijdag meer. @'ik heb niks met baby's' vind ik inderdaad wel erg bot om dat over je eigen kindje te zeggen. Ik vind baby's heerlijk, zo lief en klein en lekker knuffelen. Natuurlijk zal je ze vast wel eens achter het behang willen plakken als ze krampjes hebben of om wat voor reden dan ook maar blijven huilen, maar het is wel je eigen kind! Ik begrijp helemaal dat jullie zijn weggegaan. Vanmiddag liep er een peutertje in de AH, echt zo'n schattig ventje, liep helemaal te stralen. En later nog een meisje die had helemaal geen zin meer in die boodschappen. Grappig dat ze dan al zo'n eigen willetje hebben. Ik weet van mijn stiefvader dat hij baby'tjes vooral een beetje eng vindt, omdat ze nog zo kwetsbaar zijn. Maar bij je eigen kind vind ik het wel apart... @Rian, wat goed dat er kijkers komen. Hopelijk worden het ook gelijk kopers! Ik denk dat mijn eisprong inmiddels is geweest, mijn ovulatietesten lopen af en mijn borsten zijn erg gevoelig. Als ik mijn temperatuur voor morgen invul in FF en ik vul dezelfde in als vandaag (of hoger) dan zet hij gelijk een mooi kruis. Ik kan die temperatuur wel omhoog denken, hihi. Nu maar hopen dat het morgen ook echt zo is. Wie zitten er ook al weer nog meer op het wachtbankje? Hebben we al snel testers?
Secretangel fijn als je ei is geweest. Nu maar afwachten. @meissie ja gewoon dezelfde titel alleen dan deel 2 is wel zo makkelijk.
Ik zou het hetzelfde noemen alleen dan beginnen met : deel 2 september 2013 ... 1e ronde Of September 2013 .. 1e ronde deel 2 Zoiets zou ik doen idd
Ik denk dat Bubblybaby wel een leuke naam weet! Hihi. Zetten we er gewoon achter, besloten groepje ofzo...
Ja idd vind besloten groepje wel fijn. Dan is het nog beetje bij te houden. haha secret dat heb ik nou ook met die temp haha!!
@naam nieuwe topic; idd gesloten houden, nu hebben we een leuk clubje, qua titel; uh verzin wat leuks hahaha @secret: fijn dat je ei is geweest, nu op het wachtbankje, volgens mij met meissie, ananas, lorreke en voor de helft mij haha @ meissie; jouw temp is weer mooi gestegen zeg!
Secret; fijn dat je ei geweest is! Welkom op het wachtbankje! Wat betreft het nieuwe topic; ik zou inderdaad gewoon iets van deel 2 er bij zetten. En inderdaad besloten!
jaa idd wel besloten gewoon met de mensen als nu,, we zijn nu al erg hecht en ik hoef er niet perse nieuwen bij gezien wij elkaar nu allemaal aaridg goed kennen etc.. Dus idd iets met besloten en eventueel:besloten groep september 2013 deel 2 en ik heb geen idee of ik al op wachtbankje zit gezien ik geen ovutesten heb gebruikt, dus ik weet het echt niet, ook niet echt iets gevoeld, wel af en toe iets maar dan dacht ik vorige keer was het erger, maar denk niet dat het raak is, alleen afgelopen maandagavond en zaterdagochend geklust, vl is beetje ziek dus niet echt veel zin, en ik eigenlijk ook niet echt. dus ik beschouw dit alvast als verloren ronde
Ik wil wel iets leukers dan september 2013! We willen natuurlijk niet in net verleden blijven hangen hihi.. Zal ff brainstormen!
Waaaah! Ik zit gewoon al op dag 31.. 1 dag langer dan m'n kortste cyclus! Hihi.. Die laatste dagen zijn killlllling! Misschien heb ik wel m'n ei gehad nu, maar toch... Lijkt me vreemd als m'n cyclus ineens 2 weken langer is! Ik kan natuurlijk morgen testen..........