@humava; ja beetje wel haha! Terwijl ik eigenlijk weet dat het niet raak is.. Misschien doe ik morgen wel n ovulatietestje haha.. Gewoon om van het testen af te zijn haha! Heb nog 1 zw test! Is erg verleidelijk..
Ja klopt hoeft maar 1x goed te zijn. Als ik wist wanneer mijn ei wad kom ik dit nagaan. Straks als ik ongi word kan ik 15dagen terug rekenen en weet ik het ook ongeveer. Lastig gezien wisselend cyclus. Momenteel weer veel kramp zal het dan vanacht zijn hihi.. we wachten af ik gok dat ik op wachtbankjen zit Hihi Ananas je maakt het spannend! !
Meiden wat gaan we idd hard zeg ik vind het alleen jammer dat ik niet zo actief met jullie mee kan kletsen de laatste tijd Ik weet iets leuks..de persoon die het 5000ste berichtje plaatst verzint de naam van ons nieuwe clubje. Ananas@ testennnnnnnnn lorreke @ kom erbij op het wachtbankje
Dat geeft toch niet mami dat komt wel weer! Uuh maar als iemand die naam verzint kan ik jullie misschien niet vinden vanmiddag....
@mami; maakt toch niet uit? het is ook gezellig als je er af en toe bent @ananas; ook al is er een kleine kans, er is een kans @naam: het is idd wel handig als de laatste die in dit topic een berichtje zet even de naam van het nieuwe topic neerzet haha vraagje: mag je tampons gebruiken als je eventueel zwanger bent? Ik gebruik nl liever tampons dan inlegkruisjes...maar het blijft bruin *zucht*
Oeh... Spannend ananas, ik snap je testdrang wel. Ben benieuwd! Ik zit op het wachtbankje!!! Woehoe!!! En vannacht heel eng gedroomd, het leek zo echt. Vanmorgen ook nog een mailtje dar opviel, ik krijg van de kruidvatkaart een mail en vanmorgen was dat switzal, toeval?! Ik vond het wel grappig. Pfff in namen ben ik niet zo goed. Maar meissie, je ziet die naam dan in het laatste berichtje, toch? En anders via ons clubje? Ik vind Babyboom, of beebieboom wel leuk. Fijne dag allemaal!
Heb je al getest Bagheera? Tampons mag denk ik wel, alleen bij een miskraam niet heb ik begrepen. Ik zou ze alleen niet te lang laten zitten. @mami, geeft niet hoor. Is toch gezellig dat je er bent? Dat is genoeg hoor!
@Ananas al getest?? Of wacht je toch nog even? @bagheera ik heb ergens hier op het forum gelezen dat tampons bij een evt zwangerschap niet goed zijn.
Ik heb niet getest, wacht nog even tot vrijdag. Misschien dat t vandaag tot doorzet. Bedankt voor je antwoord mbt tampons, ga het toch maar gebruiken dan @ananas....aaaah spannend!!
Haha secretangel! Oke oke, zal er zo n testje tegen aan gooien.. Maar ik durf te wedden dat ie Omo wit is haha.. Eerst maar eens uit bed komen..
@humava nee, ga er nie vanuit. Aan mijn buik te voelen breekt t vandaag door. En had gisteren zin in cola...als ik daar zin in heb wordt ik ongesteld. Raar maar waar haha
Ben er nog lees mee. @testers spannnend! @hier nog steeds geen verbetering, wordt eerder iets erger. Dus duurt nog wel een maandje of misschien 2 als ik nog gecurrateerd moet worden. Wel eindelijk weer wezen sporten. Tan soo do heerlijk, goed voor mn bekkens en versterken van mn spieren. Tis op vrijdag avond dus kan mn man meestal oppassen en soms mn moeder Jeej
tampons zijn idd niet goed als je zwanger bent heb ik ook ergens gelezen beter een inlegkruisje of maandverband