Ow bedankt inbreker @ debjjj weer wat bijgeleerd...maar gebruik de volgende x gewoon de voordeur hoor die staat altijd open...
Je zou er in ieder geval minimaal twee mensen heel erg blij mee maken Maar eerst lekker je eigen gezinnetje compleet maken ja
Hoi dames ik wil ook graag mee kletsen. Hier de 1e ronde voor 2e kindje. A.s vrijdag is mijn nod ik heb ook die zs testen van z&k dus misschien ga ik wel eerder testen al denk ik niet dat het raak is maar je weet nooit. We gaan morgen een midweekje weg en neem wel een test mee. Onwijs gaaf dat je draagmoeder gaat zijn zeg!
Leuk meissie, minder dan 3 weken en jij bent de bruid. Is alles al helemaal geregeld of moet je nog wat dingen doen? Vandaag eerst naar de stad en daarna naar een rommelmarkt met zoon geweest. Heb nog wat ouwe zooi van een ander kunnen scoren Vanavond lekker vroeg naar bed. Ik heb niet zo lekker geslapen afgelopen nacht, hoop dat het aankomende nacht beter gaat. Wat hebben jullie gedaan vandaag?
Humava, welkom! Waar gaan jullie naartoe? Ja neem maar een test mee, straks moet je daar een dure kopen omdat je toch niet kan wachten tot jullie weer thuis zijn Misschien kan je er beter twee mee nemen
Haha ja 2 is beter. We gaan naar Groenlo in een bungalowtje. we wilden nog liever niet met de kleine meid met het vliegtuig op vakantie dus blijven we maar lekker in NL. Alleen jammer dat het weer niet zo mooi wordt aankomende week. Maar we hebben wel een subtropisch zwembad bij het park. en jaja een 1 persoons sauna bij ons huisje.
Oh lekker een prive sauna en een subtropisch zwembad. Nou heel veel plezier!! Maar dat gaat vast wel lukken Mooi onderschrift trouwens.
Ik heb ook de zwanger & kids testen! Zijn heel goed. Ik testte daarmee met een heel laag hcg gehalte positief na miskraam.
Ja ik heb gelezen dat je al 6 dagen voor nod ermee kan testen. Dus in principe kan ik nu al testen maar ik wacht nog ff. Ik durf nog niet zo goed haha
Jaaa spannend hoor. Nou eigenlijk is alles wel geregeld. Net met oma uit eten geweest (bijna 90) en heb een heel mooi kettinkje gekregen die zij ook heeft gedragen tijdens haar huwelijk Super blij mee. Hier de ene nega test naar de andere maar nog geen ongi symptomen. ...
"Something old" heb je dus al, gaaf van je oma. Doe maar geen test meer en wacht alles even af. Ik weet dat het moeilijk is, maar anders maak je jezelf helemaal gek. Hoe is het met de rest?
Pfft hier een blaasontsteking te pakken dus straks maar urine langs de huisarts brengen. Hoop dat ik er gauw vanaf ben bah! Hoop dat dit een voortekenen is. Ik had bij de vorige zwangerschap ook blaasontsteking...en morgen mijn NOD maar nog niet het idee dat mn menstruatie eraan zit te komen. Maar mijn cyclus kan ook flink van slag zijn na de miskraam natuurlijk...
@annie vervelend zeg! Maar idd hopen dat het een voorteken is ook al is het niet prettig een blaasontsteking. @mami jeuj! Altijd fijn als het weer voorbij is.
Ik voel echt niets! Geen ongi klachten ook. Naja we wachten het rustig af. Is het volgende week nog zo doe ik wel weer eens een test. Nu hoop ik anders gewoon op mijn ongi. En dan weer lekker aan de klus Vl noemt dit ook het klus forum haha Ja super gaaf van mijn oma echt heel bijzonder
Hoi Dames, Mag ik meekletsen? Mijn 1e ronde zit er wel net op, gister ongesteld geworden . Hoop dat dit geen probleem is? Hihi, wil graag meekletsen met meiden die in het zelfde schuitje zitten!