Nee ik hoop ok niet dat er veel wachtbankjes volgen, ik ben heel benieuwd. nu wachten tot 18 oktober of 15 oktober. Denk niet dat het deze ronde raak is, maar dat geeft niet is de 1e ronde, maar is wel heel spannend allemaal. liever vorige maand dan deze maand natuurlijk
Succes Rian! En ik sluit me er helemaal bij aan; hopelijk weinig wachtbankjes voor deze club (nouja, ik hoop dat eigenlijk voor iedereen die kindjes wilt!)
Waarom zeg je dat? Je brengt me op ideeën Wachtbankjes hou je toch maar laten we hopen dat we snel met het hele topic naar de zwangere clubs kunnen verhuizen.
En? hoe was het testen vandaag dames? Pfff hier al een hele ochtend erop. Krijgen een nieuw bed, dus het oude moest voor 8 uur uit de slaapkamer zijn.
Is dat een goed teken dat je temp omlaag gaat bubblybaby (geen verstand van haha) @de testers....waar zijn jullie!!?? Mijn duimen draaien..
Haha, ik word net wakker vl staat onder de douche, dus als hij klaar is ga ik testen! vind het niet eens spannend meer omdat ik weet dat ie toch negatief is.. En jij Rian??
Poehhh, het was vroeg. Om 5.30 al getest. Toen moest vl eruit. . Maar niks . Ben nu echt genezen wat het testen betreft. Wacht nu maar fijn tot ik ongesteld word. Hoop dat dat snel gebeurd!!
Hier hetzelfde.. Ik test niet meer Wacht nu geduldig op m'n menstruatie.. Laat hem maar snel komen, dan kunnen we verder naar ronde 2!
Balen Ik herken t niet meer willen testen wel. Ik had op een gegeven moment ook zoiets van nou laat dan maar haha. Zijn er hier meiden die zich nu aanpassen qua eten en drinken? Bijv geen alcohol meer, of verse vis eten, kaas etc. Of zeggen jullie; daar stop ik pas mee als ik echt zwanger ben
Haha ach, wel gezellig met z'n allen de tweede ronde in . Ben benieuwd naar de meiden die paar dagen geleden hun ei hadden misschien zit er daar wel iemand tussen hihi. Bagheera, als je temp omlaag gaat betekent het dat je menstruatie door gaat zetten . Dan is je temperatuur weer gewoon normaal. Wanneer hij dan weer ineens dipt duidt het op eisprong en daarna schiet het weer de lucht in tot je ongesteld moet worden . En zo maar weer door. edit; Ja, ik pas me wel al aan met eten, drinken en sporten ik slik vitamientjes en eet gezond. Ik drink geen alcohol (maar dit deed ik al weinig) en beweeg veel. Maargoed ik leefde hiervoor ook al heel gezond, dus heb niet veel hoeven laten ofzo vind dat sowieso heel belangrijk ^^
Balen dames. Nu dus minimaal een week niet testen. En het testen van je geduld is een voorbereiding op het moederschap. Hier nog niks aangepast kwa leefstijl. Ik rook niet, ik drink wel regelmatig een glaasje wijn (en ik ben zo blij dat ik dat weer kan) en eet ook vis, vlees, en vieze kaasjes. Wel probeer ik rustig aan nog wat af te vallen, eet ik veel fruit en doe ik veel lopend en laat ik de auto wat vaker staan. Hebben jullie al eens met je partner gepraat over wat na de bevalling? Niet eens de kraamtijd, maar wat wil je je kind meegeven? hoe was het vroeger bij jullie thuis. Wat is opvoeden? Mijn verloskundige kwam daar een keer mee voor de bevalling en ik zat met mijn mond vol tanden. Ik was zo bezig met zwanger zijn, bevallen en daarna kramen, terwijl het deel daarna veel langer duurt. Gaf in elk geval wel weer veel gespreksstof.