Wie weet hihi. Misschien niet overtijd cyclus klopt nog niet echt lekker denk ik Weet wel zeker dat ik 25 augustus mijn ei heb gevoelt. We hebben de dagen er voor goed geklust. Maar hoe kan ik dan negatief testen?
@anni vervelend zeg hoop idd dat het een voorbode is! @ mami. Fijn dat het over is. Succes en veel plezier met klussen !! @ rian gezellig! Ik zit ook net aan het einde van ronde 1
Meissie, sommige vrouwen testen na een week overtijd pas positief. Dus wie weet Geen bloed, geeft moed, zeggen ze hier op het forum toch Rian, welkom! Anni, beterschap! Mijn borsten lijken wel een pietsie pijn te doen, maar dat kan toch helemaal niet zo snel? Ik zal wel niet goed gelegen hebben ofzo, maar heb het anders niet. Nou ja afwachten, nog 11 dagen Bij mijn zoon teste ik na 11 dag na ovulatie positief, dus kan ook eerder testen, alleen had ik afgesproken met de mannen dat ik tot de 22e zou wachten als ik dan niet ongesteld zou zijn, gaan we samen testen.
Goedemorgen! @meissie Misschien late innesteling oid! Hier gisterenavond kots en kots misselijk geweest. Zou het door die blaasontsteking pillen komen? Test was negatief vanmorgen.
Spannend meissie!! Hoe voel je je verder? Nog steeds geen symptomen? En Annie, balen joh!! Hoop voor je dat net ergens anders door komt... . Ik wil dat m'n ongesteldheid over issss
Hier vanmorgen getest. Vriend en ik zien beide een heeeeel licht streepje. Maar denk dat t niks is...
Meissie86 gisteren zei j3 dat je bruin dacht te zien hoe is t afgelopen was het niets of ben je ongesteld geworden ?
@rian ik pendel pas net maar wil het uiteraard proberen voor je. Pb me ff je naam en meisjes naam en je geboorte datum. Wordt misschien vanmiddag of morgen. En idd een licht streepje is een stteepje Hier niks geen bruin meer en weer een negatieve test. Dus mijn cyclus klopt nog van geen kant.
Op balen... Ik heb je een pbtje gestuurd Fijne dag allemaal.. Ik ga zo fijn naar m'n personal trainer.. Aarggh