september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Haha het kan nogsteeds Rian+Ananas :p *duimt*
    En spannend RDerby :D

2. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Spannend RDerby! Het zou wel leuk zijn als het raak is.

Hier gaat het gevoel heen en weer. Lichaam is weer normaal alleen m'n baarmoeder lijkt iets gevoeliger. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in deze ronde. Weinig seks, grieperig rond de eisprong en eerste ronde/ontpillen. Aan de andere kant. Vorige keer was mijn cyclus ook in een keer goed na 15 jaar pil en zijn we snel zwanger geraakt ondanks dat ik nog geen 2 maanden daarvoor een blinde darmoperatie heb gehad. We wachten nog wel rustig af maar het DUURT LANG zo op dat wachtbankje.

3. mami2

mami2 Niet meer actief

Meijtje gefeliciteerd met je dochtertje.

4. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Nou heb de hoop al beetje laten varen. ;). Voel m al zolang aankomen, dus hij zal morgen wel komen ben ik bang.. Het rare is alleen dan ik 's ochtends menstruatie krampen heb en de rest van de dagen niet meer! Maar ze zijn wel echt erg 's ochtends, wordt er dan gewoon misselijk van!

5. mami2

mami2 Niet meer actief

Strategieen voor de 2e ronde ???

Ik ga starten met ovulatietesten ik slik al etos zwanger worden tabl

6. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.129
    297
    83
    Oh spannend mami2! Hoop dat je je ei snel vindt!

7. mami2

mami2 Niet meer actief

Wat vervelend voor je zeg al die pijnen lekker een warme kruik of warme douche nemen

@hier...ik was vanochtend opeens ongesteld gelukkig geen lange cyclus

8. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.129
    297
    83
    Ik zit ook op het wachtbankje! Heb nog niet veel klachten! Alleen last van mn onderrug! Als het gelukt is moet 1 deze dagen de innesteling zijn! Maar ja, dat weet ik natuurlijk niet! Ik zie het wel! Kan er nu toch niets meer aan veranderen!

9. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @mami; he bah, wel fijn dat je niet zo'n lange cyclus hebt!

Vl denkt echt dat ik zwanger ben haha. Zat gister op de bank na het douche en zeg 5 minuten later; zo ga f douche.. Vl kijken me aan en zegt; je hebt net gedoucht! Ik zeg; Ohja! Bedoelde ik ga zo naar bed haha.. Denk dat ik te druk in m'n hoofd ben ofzo.. Want dit gebeurd me vaker de afgelopen dagen haha..

10. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.129
    297
    83
    Spannend Ananas. Jou cyclus is bijna voorbij. Ga je nog testen deze week?

Oh, deze weken zijn zo moeilijk. Duren veel langer dan de 1e twee weken. Ik voel nu ook vanalles, maar wil het helemaal niet voelen. Ik ga dan ook gelijk googlen en dat moet ik eigenlijk niet doen. Het lijkt wel of ik weer een eisprong heb. Mn onderrug doet echt enorm zeer. Is dit van de innesteling of gewoon spierpijn? Je wordt zo gek van het je afvragen of het ergens van komt :s. Maar goed, wie zien volgende week wel weer. Deze week is gelukkig ook weer bijna om.

11. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Nee voorlopig niet meer testen, gister nog getest.. En ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt.. :( zo voelt het tenminste al dagen.

Ja erg he die laatste weken? Haha ik ga ook vanalles googlen, zo erg! Bij alles wat ik voel ga ik denken of het wat zou betekenen haha!

12. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Haha dat googlen herken ik zo

Ik duim nog steeds voor jullie hoor!

13. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wat vervelend dat we alleen nog maar witte testen hebben hier!

@Eten, ik laat nog niks staan, maar ik merk wel dat ik er mee bezig ben. Soms bij dingen denk, dat mag ik straks niet meer. En van de week verse oesters gegeten en even gedacht ‘zal ik dit nou wel doen?’ Hetzelfde met sporten, de trainingen die ik doe zijn best intensief en zodra ik weet dat ik zwanger ben mag ik van mijn vriend ook niet meer trainen. Gisterenavond kreeg ik bijvoorbeeld een trap in mijn buik (niet hard gelukkig), maar ik schrok er wel even van. Maar ja, ik kan toch niet nu al stoppen, terwijl het misschien nog een jaar duurt? Hardlopen mag geloof ik wel als je zwanger bent, dus dat kan ik dan blijven proberen en misschien wil ik dan iets van Yoga gaan doen ofzo. Alcohol drinken doe ik bijna nooit, dus nu voor de zekerheid maar helemaal niet.

@Opvoeden, daar hebben we het af en toe tussendoor wel eens over. Ik geloof dat we daar best op een lijn over zitten. We zijn allebei wel van het consequent zijn en niet te veel pappen en nathouden, maar ja dat is nu makkelijk gezegd. Ik denk dat dat groeit als het kindje er is. Maar misschien toch nog eens een gesprekje aan weiden :) Bij ons gaan die gesprekken ook zo Bagheera!

@Wasbare luiers, ik vind het een mooi streven, maar het lijkt me een onwijs gedoe, zeker met van die poepluiers. Hoe gaat dat dan in zijn werk?

@Rian, hoe ging het met de makelaar?

@Ananas, hopelijk gaat het verkopen vanaf januari dan makkelijker. Klinkt wel heel gaaf, een chalet.
    Ik ben pas bij mijn vriend ingetrokken. We hebben een rommelkamertje, dat wordt dan de babykamer. Ik weet alleen nog niet waar dan alle rommel heen moet ;) En er staat vaak was te drogen, de sporttassen, de computer, de stofzuiger, dat soort dingen. Ik wil in ieder geval graag een droger, dat lijkt me wel ideaal.

@Flypske, jullie huis klinkt geweldig. En wat fijn dat jij dingen zo lekker nuchter kunt brengen. Zoveel ruimte heeft een kleintje ook nog niet nodig, dus het moet makkelijk kunnen. Praat je inmiddels ook tegen je buik ;) Mag ik ook een stukje cake?

@Bubblybaby, wat raar dat je schoonmoeder in jullie spullen heeft zitten neuzen. Maar ze zal toch zelf wel de conclusie trekken dat jullie bezig zijn als ze de testen heeft gezien?

@Marievs, ik zit nu op 5dpo en heb geen doorzichtig slijm (gehad). Wel voel ik mijn baarmoeder constant, soort trekken of krampen, kan het niet zo goed omschrijven. Sinds vandaag ook gevoelige borsten en mijn vriend zei gisteren dat ze groter leken. Ik lijk wel gek, ik zoek echt alles op. Maar ja, compleet zinloos natuurlijk! (Ben blij dat ik niet de enige ben die dat doet). Schijnt dat progesteron voor al die dingen zorgt en dat maak je sowieso aan na je eisprong of je nu zwanger bent of niet. Ik hoop dat mijn eitje zich lekker gaat nestelen *duim, duim* en bij de rest natuurlijk ook!

@Rderby, spannend zeg, ik zit gezellig samen met je op het wachtbankje. Ik ga 12 oktober testen. Is je vakantie leuk?

@Mami, ben je ook begonnen met temperaturen? Dat in combinatie met ovulatietesten geeft je mooi inzicht in je cyclus.

14. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Hier nog geen ongesteldheid! Gelukkig ben ik weer aan het werk en heb ik genoeg afleiding! Ben er nu niet constant mee bezig.. Hihi.

Haha.. Google-en.. Dat doe ik ook echt bij alles! :|

Fijn Mami, dat je een korte cyclus hebt nu! Das erg prettig.

Wat betreft de makelaar.. We gaan het huis te koop zetten.. Spannend..

Nu snel koken want vl heeft graag dat het eten klaar is als hij thuiskomt ;)

15. mami2

mami2 Niet meer actief

@ secretangel nee nog niet begonnen met tempen ik heb vaak wisselende diensten en las ergens dat je dat op dezelfde tijd moet doen of zo gaat niet lukken hier

Rian89@werk kan idd een goede afleiding zijn de laatste dagen denk je steeds zou het...??leuk dat jullie je huis te koop gezet hebben altijd spannend maar dat zorgt missch ook voor de nodige afleiding

@ googlen hier word ook wat afgegoogled zeg echt erg gewoon

16. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.129
    297
    83
    Google-en doen we echt allemaal. Ik probeer het zo min mogelijk te doen en het lukt me aardig. Maar als je iets voelt, dan ga je toch automatisch even kijken.

Ik zit nu als het goed is op 4dpo. Maar kan ook net zo goed 5dpo zijn. ik denk zelf dat mn ei zaterdag gesprongen is. Dat lijkt me het meest logisch gezien de symptonen die ik toen had. Ach ik moet het gewoon los laten, wat heel moeilijk is. Wel beter voor mn gemoedsrust haha. Komt ooit goed :). Het is ook allemaal nieuw en dan ga je toch eerder zoeken. Als we straks met de tweede ronde beginnen, dan is het iets minder nieuw en ben ik minder geneigd om te zoeken.

Leuk rian dat jullie huis te koop staat. Hoop dat er snel een koper voor jullie huis komt!

17. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hij staat nog niet te koop, maar dat duurt niet lang meer :).

Haha Marievs, dat denk je maar.. ;) Dat het in de 2e ronde minder is... Hihi. Voor mij is het de 2e ronde. En was er meer mee bezig dan vorige maand.

18. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @rian89 spannend het huis te koop! Hopelijk snel een koper.

Ik ben inmiddels wel begonnen met tempen en ovulatietesten. Eens kijken of ik wat meer inzicht kan krijgen in mijn cyclus.

Ben zo benieuwd naar de mensen die nog op het wachtbankje zitten. Hopelijk hebben jullie snel antwoord, en een positieve test in handen ;)
    @wasbare luiers; of het nou zoveel goedkoper is weet ik niet. Vriendin heeft t een keer uitgerekend, en daarmee de waspoeder en energie ed mee gerekend,valt t allemaal wel mee. Maar snap wel dat je het gaat doen.

19. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.129
    297
    83
    Oh, das balen :(! Dan zal het bij mij ook wel zo zijn! Denk dat ik echt ook minder op dit forum moet zitten, maar vind het gewoon ook geweldig om met jullie te kletsen!

Ik ga proberen om toch minder op dit forum te zitten, hoe gezellig ik het ook vind!

20. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Jammer dat er nog niet positief getest is!

Niet alleen na je ei duurt het lang hoor ik vind het nu ook super lang duren tot mijn ei...

Ik ben zo bang dat ik geen ei heb en dat ik gewoon dus niet zwanger kan worden. ben er echt een beetje down door. Stomme lange cyclussen!!!!!!

Sorry voor de ego...

Deel Deze Pagina