We wachten (on)geduldig op de foto Rian haha.. Ben echt blij voor je!! Hier nog steeds niks.. Zo frusterend! Vanmiddag maar weer even testjes van kv halen.. Heb nog 1 dipstick van romed, maar vertrouw die van kv wat meer.. En dan morgen of maandag nog maar een keer testen.. Vl wil dat ik nu alweer test haha.. Zo lekker ongeduldig haha!
Rian89, gefeliciteerd!!!! Bij mij nog steeds niks helaas, dus laat de ongi maar komen Op naar de volgende ronde!
Rian wat spannend!!! Ik hoop dat er echt een streepje staat, mogen we meekijken? Voorzichtig gefeliciteerd!
Hallo allemaal, Mag ik ook meekletsen? Ik klets ook al mee in een andere groep maar ik vond deze quote wel bij mij passen aangezien ik ook in september mijn 1e ronde gehad heb. Ik ben 25 en mijn man 27. Sinds juli gaan we voor ons 1ste kindje. Erg spannend allemaal. Ik ben eind juli gestopt met de pil de eerste maand was vooral ontpillen. Nu zit ik inmiddels al weer op dag 31 van de 2de ronde. Ik weet niet of ik nog steeds aan het ontpillen ben of dat ik langzaam mijn eigen cyclus terug krijg. Het lijkt mij leuk om ervaringen met jullie te delen
@rian, spannend!!! Hoop dat het een echt streepje is! Voorzichtig gefeliciteerd! Ga je nog een keer testen?
Hoihoi, haha sorry. Ben aan het werk. Daar had ik geen tijd meer voor. Wel foto gemaakt. Maar is echt maar een heeeeel licht streepje. Vl zag hem niet eens.. en op de foto is het ook echt heel moeilijk te zien.. in het echt beter!
Ik zie hem ook niet, maar ben dan ook geen tuurder haha! Hopelijk over paar dagen een duidelijkere streep!
Ik zie hem zelf op de foto ook niet/nauwelijks. Tis dat ik hem in t echt gezien heb... of ik heb het me natuurlijk allemaal verbeeld.. wel gekke steekjes onderin mn buik...
Ik kan m ook niet zien. Sorry. maar is altijd lastig op een foto. Ga je volgende week nog een testje doen? Dan is ie vast een stuk duidelijker.
Ik zie hem zelf ook niet idd op de foto. ik hoop dat wat ik heb gezien waar is... vl lag nog te slapen. En ik ging hem dus wakker maken.. haha. Kan het me natuurlijk ook verbeelden.. Als ik niet ongesteld word gooi ik er zeker nog een testje tegen aan... merk dat het nu nog spannender word.. pffff
Op de foto idd niet te zien, maar dat is altijd lastiger. Over 2 daagjes nog eens testen. Welkom mz25!
Hoi MZ25! Jij ook succes en ik hoop snel ongi of een positieve test. Rian, ik zou een cb digital halen. Die zijn vrij gevoelig, maar als er staat zwanger dan hoef je geen streepjes meer te zoeken. Wel zo makkelijk en het scheelt stress. Dan maar een wat duurdere nadat je al een twijfel gehad hebt. Vorig jaar sliep vl ook door terwijl ik zat te stuiteren na mijn test. Sommige mannen hebben gewoon ijzeren zenuwen.
Spannend hoor Rian! Welkom mz25! Hier nog steeds niks, pff.. En ook totaal niet het gevoel dat het elk moment gaat komen.. Toch best frusterend!
Vervelend ananas!! Ik heb net weer getest met 2v5 van kruidvat.... Hij is duidelijker dan die vanmorgen... zien jullie iets?!