Ja, woehoe!!! Ik zie twee strepen!!!! Gefeliciteerd Rian! Op naar een nog donkerdere streep. Hoe voel je je? Pfff ik ben misselijk! Gisterenavond ook al. En als het voor een goed doel is, kan ik er best mee omgaan (denk ik). Maar nu ik dat nog niet weet is het best heeeeel irritant! Vandaag mijn vader geholpen met klussen en morgen een beetje in huis rommelen denk ik. Hoe is jullie weekend ?
@Rian; die is duidelijk hoor!! Jeeeeeeej!! is je vriend al thuis? @secretangel; he bah! Wij zijn vandaag even voetbal wezen kijken bij het neefje van m'n vriend.. Nu even lekker lui op de bank! Morgen nog niks gepland.. Ik twijfel of ik toch morgen ga testen.. Wil het gewoon weten! Ookal weet ik het eigenlijk al wel.. Maar vind dit zo irritant! Wordt er echt chagerijnig van, vl vind me ook niet heel leuk nu volgens mij haha! Of zal ik er volhouden tot van de week ergens? Heb nog 1 test liggen en die kijkt me vragend aan! Irritant!!
Nee hij is nog niet thuis! Heb hem maar gebeld..hihi! Kan het nog niet geloven!! Enne.. Jij moet gewoon nog een x testen! Ik ging er ook zo vanuit dat ik ongesteld werd.. En nog steeds.. Haha!
Pfff ben ik niet de enige meer die het ziet..haha! Ik voel me eigenlijk wel goed! Kan het evht nog niet geloven. Heb alleen nauwelijks eetlust. En hele koude vingers en tenen, heel bizar. Vervelend dat je zo misselijk bent! Misschien een goed teken??
Kei leuk! Ben echt blij voor je!! ga er lekker van genieten! Haha, ik zit gelijk aan m'n vingers te voelen! Nou moet ik echt ophouden!! Wordt gek van mezelf! Zit elke keer; misschien dan toch? Maar weet gewoon dat het door het ontpillen komt.. Het enige waar ik last van heb is hoofdpijn! En dat heb ik echt nooit gehad! en voel n beetje n beurs gevoel ik m'n buik.. Menstruatie, kom nouuhouu!! Edit; sorry!! Ben echt even chagerijnig.. En vooral gefrustreerd!
Even een update... MommyOwl, ik heb je even op NOD onbekend gezet, ik hoop dat je dat niet erg vindt. NOD lijst oktober: Rian89: 24 jr, 1e kindje, ronde 2 ZWANGER Ananas13: 22 jr. 1 kindje, ronde 1, NOD 4 oktober, overtijd Flipske: 30 jr. 2e kindje ronde 1, NOD 12 oktober Secretangel: 30 jr. 1e kindje, ronde 1, NOD 12 oktober Humava: 28jr. 2e kindje. ronde 2, NOD 13 oktober? Marievs: 26 jr. 1e kindje: ronde 1, NOD 13 oktober Rosé: 30 jr. 2 kindje, ronde 1, NOD 13 oktober Booboo82: 30jr 1e kindje. ronde 2, NOD 15 oktober (?) Suli: 32jr, 3e kindje. ronde 1, NOD 15 oktober Lorreke: 24 jr,1e kindje, ronde 1, NOD 18 oktober Bubblybaby: 22jr, 1e kindje, ronde 2, NOD 23 oktober Bagheera3: 27jr. 1e kindje: ronde 2, NOD 30 oktober Meissie86: 27 jr, 1e kindje, ronde 2, NOD eind oktober Chocootje: 24 jr, 1e kindje, ronde 1, NOD eind oktober NOD onbekend: Linana: 25 jr, 2e kindje, ronde 1, NOD? RDerby: 28 jr, 1e kindje, ronde 1, NOD? Mami2: 29 jr, 2e kindje, ronde 1, NOD? Redhead: 27 jr, 1e kindje, ronde 1, NOD? MommyOwl: 25jr, 1e kindje, ronde 2, NOD?
OMG, dit is heel raar om te lezen.... Thnx allemaal! Kan het echt nog niet geloven. Gelukkig heb ik nog die 2 clear blue testen! Misschien wist ik het stiekem al toen ik ze bestelde, haha!
Haha, ik ben bang van niet.. Zal ik morgen maar m'n laatste testje gebruiken? Dan kijkt die ook niet meer zo verleidelijk haha.. Ben ik daar vanaf en dan kan ik echt 'rustig' afwachten op m'n menstruatie..
Ik zou het doen idd.. Nee heb je, ja kan je krijgen. En mocht hij niet positief zijn, dan zou ik idd je menstruatie afwachten.. En voorlopig even niet testen.. Anders maak je je zelf helemaal gek. Maar he, ik had ook echt verwacht dat ik ongesteld ging worden.. En vandaag ineens positief! Dus er is nog hoop
Ja dat is waar haha.. Maar omdat ie gistermiddag ook negatief was, ga ik er vanuit dat ie dat morgen ook is maar dan heb ik iig geen testen meer in huis, dus dat scheelt haha!
Jeerrh Rian gaaf meid! Gefeliciteerd! En idd de eerste van ons clubje! Hopelijk volgen er snel meer. Wij zijn weer gestart met klussen hopelijk komt dat ei snel! Trusten!
Pfffff.... 4 uur geslapen vannacht.... Was zo onrustig! En zenuwachtig voor de CB test. Maar nu is het voor mij echt duidelijk!