september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hihi net terug,
    Mijn schoonouders waren ook erg enthousiast! Hadden hem niet zien aankomen, dus was extra leuk. (Mijn moeder wist dat ik gestopt was met de pil). Hebben het op dezelfde manier verteld als bij mijn ouders.

Gister moest ik huilen bij mijn ouders, haha. Dat had ik nu niet!

2. mami2

mami2 Niet meer actief

@rian89Ja logisch toch dat je moest huilen bij je ouders is toch een emotioneel moment leuk dat ze zo enthousiast zijn

3. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Ow meis wat geweldig!! En logisch dat je moest huilen, met een moeder is het toch "anders"....

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hihi, ja.. Zal nog wel vaker voorkomen denk ik!

Heb vandaag het boek 'vader bijbel voor echte mannen' gekocht voor vl! Haha, leuk boek! Voor mezelf heb ik het 9 maandenboek van Paulien Oud gekocht, zo leuk!

Net even met mams aan de telefoon gezeten.. M'n vader noemt haar de hele dag al oma! Hahaha vind ik zo leuk! :D
    Mn moeder zei al, kijk maar uit dat je je niet verspreekt! Hihi.

5. mami2

mami2 Niet meer actief

Rian89 doe je ook mee aan moeders voor moeders ??

6. mami2

mami2 Niet meer actief

Gm dames ik zie overal om me heen zwangere vrouwen en dan hoop ik dat ik snel ook met een dikke baby buik mag lopen hebben jullie dat ook dat jullie stiekem bij elke zwangere vrouw lichtelijk gezond jaloers zijn..??

7. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ow ja, heel herkenbaar ;) maar ook als mensen om je heen vertellen zwanger te zijn....

8. Humava

Humava Niet meer actief

Goedemorgen dames.

@rian leuk dat je (schoon)ouders zo enthousiast reageerden. Blijft altijd spannend om zoiets te vertellen.
    weet je welk boek ook heel leuk is om te lezen. Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun. Ik heb die aan vl gegeven toen ik zwanger was maar ik heb m zelf ook gelezen en het is echt een heel leuk boek. Oja en voor jezelf, Krijg nou tieten van claudia de Breij. Die is ook ontzettend leuk.

@Mami ja irritant is dat hè. Ik zie ook een heleboel zwangere vrouwen overal. Dat komt omdat je er zo mee bezig bent dan valt het meer op denk ik.

@hier nog steeds op het wachtbankje. Toen ik vanmorgen wakker werd om 6.30 had ik pijn in mijn buik heel laag. Nu nog een beetje. Kunnen nog geen menstruatieklachten zijn want nod is pas volgende week. Vreemd maarja gaat wel weer over.

9. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Leuk hoor Rian! Ga je het aan nog meer mensen vertellen of voorlopig niet?

Ik heb gisteren alvast een test gedaan. Niks maar dat kon ook haast niet 6 dagen voor mijn nod. Ik weet ook niet wat me bezielde en ik ben niet eens teleurgesteld. Nu op mijn handen zitten en hopen dat ik druk genoeg ben tot zaterdag.

10. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ja daar heb je eigenlijk wel helemaal gelijk in Rian. Moet die test gewoon niet meenemen. Gewoon lekker genieten met elkaar. ML voelt zich niet zo lekker sinds gister avond. Toen dus ook niet geklust. Zondag gelukkig wel. En vanaaf hopelijk ook. Ben anderd zo bang om mijn ei te missen.

Wat vinden jullie partners er van dat je op dit forum bent?
    Mijne zegt dan steeds zit je weer op je "klus"forum....
    En gister zei hij ook ineens je houdt je te veel vast aan dr klus periode... moet ik nou weer het biologie verhaaltje afdraaien haha. Gelukkig was het een grapje.

11. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Gelukkig heeft mijn man het niet over klussen... En ik hoop heel erg vast te kunnen houden aan ons gewone seksleven. Dat is gelukkig goed en regelmatig, dus eigenlijk kunnen we mijn ei niet missen of hij moet meerdere dagen van huis zijn. Maar ik merk wel dat ik toch meer initiatief neem tijdens mijn ei.

12. Humava

Humava Niet meer actief

Mijn vriend zegt er niet veel over. Af en toe een opmerking of ik nou alwéér mijn 'status' moet updaten. ;);).

13. zijaanzij

zijaanzij Lid

7 okt 2013
    75
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Mogen wij meekletsen? Wij hebben net onze eerst IUI achter de rug. Niet omdat wij vruchtbaarheidsproblemen hebben (of ja, het is maar net hoe je het bekijkt ;)) maar omdat wij twee vrouwen zijn.
    Het grote wachten is nu begonnen...

14. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Hier ook hoor mami2, had het vooral heel erg toen mijn schoonzusje weer zwanger was, ondanks dat ik het natuurlijk ontzettend leuk vond dat ik een neefje/nichtje zou krijgen, maar ik wil zelf ook zo graag!

15. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Welkom! Wat ontzettend spannend zeg! Leuk dat jullie ook mee praten.

16. Humava

Humava Niet meer actief

Welkom! Spannend hoor!!

17. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Welkom zijaanzij, gezellig!

Spannende tijd gaan jullie nu in, de duimen draaien alvast!

Edit: Vl. Weet eigenlijk niet dat ik op deze site zit, of nou ja we hebben het er niet over, het is niet zo dat ik het geheim houdt.
    Merk wel dat hij er ook meer mee bezig is nu, vraagt dingen over de eisprong etc..wel lief ;)

18. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Welkom zijaanzij! Lezen jullie beide mee? Ik ben altijd heel benieuwd hoe jullie (en stelletjes net als jullie) bepalen wie er zwanger gaat proberen te worden. Mag ik vragen hoe dat bij jullie is gegaan? Is dit jullie eerste kindje?

Mijn vriend weet dat ik op het forum zit en hij vindt het geloof ik wel leuk. Scheelt hem in ieder geval een hoop geklets ;)

Inmiddels word ik helemaal gek van mezelf. Mijn borsten doen zeer, mijn buik ook en net had ik ineens rood bloed. Zou dit al mijn menstruatie zijn? Dat is wat vroeg toch op 10dpo? Van mijn temperatuur kan ik ook weinig maken en verder ben ik snot verkouden en nies ik me suf. Net uit moed der wanhoop er een testje tegenaan gegooid (ik had mezelf zo voorgenomen het niet te doen) maar hartstikke wit natuurlijk. Pffff... Sorry voor mijn geklaag, moest het even kwijt.

19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Welkom zijaanzij! Gezellig dat jullie mee komen kletsen!:)

Vl weet sinds gister dat ik op dit forum zit. Zegt ie; wat is dat nou weer? Haha.. Hij heeft het laatst tegen zijn zus verteld, dat ik gestopt met de pil, maar niet dat we al echt bezig zijn.. Waren we zaterdag bij z'n neefje kijken, zegt ie ineens 'mama' tegen mij, dus zijn zwager draait op; mama? Missen wij iets? Haha..

@secretangel; je mag klagen! Doen we allemaal wel eens!;) lijkt me idd ook wat vroeg, maar ik heb geen idee verder!

@mami; ja, dat heb ik ook! Mijn nicht is nu sinds kort zwanger.. Heb d'r al helemaal uitgehoord haha (ze weet alleen niet dat wij ook bezig zijn)!

@hier; nog steeds ongesteld, zit nu op dag 3.. Hopelijk snel voorbij zodat we weer aan de gang kunnen.. Hebben jullie ook dat als je ongesteld ben dat je meer zin hebt?;) pff, wist gister niet waar ik het zoeken moest haha!

20. mami2

mami2 Niet meer actief

Welcome to the club

Deel Deze Pagina