Noh! Een personal trainer! Die wil ik ook wel! Misschien kom ik dan wel eens van mijn luie kont af. Is dat niet ontzettend duur een personal trainer??
Wat vervelend he dat je lichaam je soms zo in de steek kan laten..echt lastig...maar dat ontpillen is ook zo lastig laten we hopen dat je snel regelmatige cyclussen mag hebben
Haha.. Ja is wel prijzig ja.. Maar het helpt wel! 14 kilo kwijt! Nog ff door. Ti's wel mega zwaar.. Obese achtige taferelen qua sporten. Helaas ging de training niet door, heb ontsteking in m'n knie zitten:x.
Netjes 14 kilo! Kan me voorstellen dan het zwaar is. Maar dus wel de moeite waard. Jammer dat je een ontsteking in knie hebt.
He meiden, Toevallig kwam ik dit clubje tegen en ik wilde me graag bij voegen. Ben meijtje 29 1 meisje en 1 sterretje MA. Nu willen we graag gelijk proberen voor een nieuw wondertje. eind augustus de echo, hartje klopt niet met 9 weken en 2 dagen. Ik ben gecuretteerd met 9 weken en 3 dagen. Nu is het bloeden al een paar dagen gestopt en is het afwachten of ik nu eerst ongesteld word of dat er ook een eisprong komt. Ik heb echt geen idee hoe dat zit. Het is wederom de eerste ronde. Nu ben ik nog op vakantie en ik zal alles nog terug lezen Ik hoop dat ik er ook bij mag!
Dames! Ik durf nog niet blij te zijn maar gisteren een vandaag licht positief getest! Ooooh Ik hoop het zo!
@meijtje Wat naar zeg dat het niet goed is gegaan de laatste keer. Hopelijk heb je snel weer goed nieuws. @annie spannend!!!! Ik hoop op goed nieuws voor je. Mijn nod is vandaag. Ben nog niet ongesteld en heb dus vanmiddag een test gedaan maar die was witter dan wit helaas. Nu maar even afwachten
@humava hopelijk blijft de ongi weg.... blijft toch spannend. Bij mij duurt het altijd een week langer voor ik posi test. Heel hinderlijk is dat....
Ja je weet het niet he. Heb alleen niet echt symptomen. Maar die had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Toen heb ik ook pas dik een week later getest toen was het een knaller. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben waag ik wel weer een testje.
Goeiemorgen allemaal, Mag ik ook nog aansluiten om mee te kletsen? Eind augustus is mijn spiraaltje eruit gegaan met het idee om zo mijn cyclus te leren kennen. Maar inmiddels wil mijn vriend er ook voor gaan Drie dagen na het verwijderen wat bloedverlies gehad en sinds donderdag ongesteld. Als ik mee ma kletsen zal ik uitgebreider reageren op de berichtjes die er al staan. Fijn weekend allemaal! Groetjes Secretangel
Halllooo! Welkom Meijtje en Secretangel! Spannend Humava!! Ik hoop voor je dat je niet ongesteld word! . Ik ga de komende dagen opzoek naar mijn ei! Gebruiken jullie ook ovulatietesten? Ik heb ze van kruidvat, en ook van 123test besteld.. En de clearblue.. Oh errug.. Clearblue gebruik ik alleen als de andere positief zijn, ik ben benieuwd!! Ben deze week weer aan het werk bij een lief baby'tje! (Kraamverzorgende). Dan krijg ik altijd nog meer de kriebels!! X
Ja zeker spannend. Vandaag ook nog geen menstruatie te bekennen. Ik gebruik geen ovulatietesten. Voor de vorige zwangerschap ook niet gedaan. Maar misschien als het nu langer duurt om zwanger te worden dat ik ze wel ga gebruiken hoor. Leuke baan heb je trouwens rian!!!