september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0

Tuurlijk gezellig welkom!!

De vragen die Secretangel stelde ben ik ook wel benieuwd naar!
    Succes!

En idd klagen mag gewoon hoor hier!

Ik heb dat ook hoor als ik ongesteld ben. Meer zin haha!

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @zijaanzij welkom. Spannend! Super leuk dat jullie voor een kindje gaan. Spannend op het wachtbankje, die vind ik altijd erg lang duren. Hopelijk mogen jullie snel genieten van een prachtige zwangerschap.

@manlief ja hoor die weet het. Leest wel eens mee in de lounge en hij vindt het tof dat ik hier mijn ei kwijt kan. Ook heb ik hier militairsvrouwen, die heb ik in het dagelijks leven niet. En hij heeft het over buik vol benen als er 1 zwanger is en afhangen als er 1 moet bevallen. Militairen humor haha. Hij moet wel lachen om alle afkortingen, want militairen bestaan daar ongeveer uit. Schrijven niets vol uit.

@rian is het al een beetje geland dat je zwanger bent?

@knuffelen eigenlijk op oude voet als kleine meid dat toelaat. Ei of geen ei maakt niet uit. Het is altijd lekker haha

3. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @zijaanzij, welkom! Ik vind het zo bijzonder dat het op zulke manieren kan, ik ben zelf kraamverzorgster, en heb ook weleens gekraamd bij een lesbisch stel! Ik vind dat iets heel moois! :)

@mami, ik denk dat ik wel mee ga doen met moeders voor moeders, vind dat wel iets heel moois.. Verloskundige vroeg of ze mij vrijblijvend mogen bellen, en dat mocht. Dus zullen ze volgende week wel een keer bellen.. Ben benieuwd na de info!

@zwanger..., nou euh, vind het nog steeds een gek idee,maar begin het wel te voelen, heb weinig tot geen eetlust, en met vlagen misselijk. En slapeloosheid, pff sinds dat ik het weet slaap ik heel slecht. Terwijl ik wel moe ben!

@wachtbankje... Hoe is het dames? Zit het nog lekker?

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Bekijk bijlage 353997

Wat maken jullie van deze testen?
    Links is de eerste (denk ik had ze niet echt op volgorde bewaard omdat ik hem nog zo licht vond.

De twee rechtse zijn van vandaag de laatste heb ik net gedaan.
    De derde van rechts is van gister middag/avond

is dat mijn ei geweest? Gister niet geklust ML was niet lekker.
    Zondag avond wel geklust. Zijn we goed bezig geweest of vanaaf nog een keer? FF geeft nog geen ei maar dat kan natuurlijk ook nog niet.

5. Humava

Humava Niet meer actief

@rian ik zit al op 1 bil op het wachtbankje;). Nog minstens 6 dagen wachten. Ik bedacht me net wel dat ik zs-testen heb die je al 6 dagen voor nod kan gebruiken maar ik wacht toch nog ff.
    @meissie die 3e van rechts is wel het duidelijkst. Maar ik weet niet of ze soms nog donkerder worden. Ik heb ze zelf nog nooit gebruikt.

6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Zo'n test had ik ook.. Die van 6 dagen voor NOD, negatief...

7. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Mijn wachtbankje duurt nog wel even ;) eerst maar eens m'n ei vinden. Vandaag al bijna niet meer ongesteld, gelukkig! Ga toch nog maar even nieuwe ovulatietesten er bij bestellen.. Zodat ik op tijd kan gaan testen!

@meissie86; volgens mij moeten ze nog donkerder worden.. Dacht ik.. Ik ben ook benieuwd hoe mijn ovulatietesten gaan uitslaan! Vind het toch wel weer spannend!:)

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Die 3e van rechts.. Zo zag die van mij er ongeveer uit..
    Is lastig te beoordelen. Bij een ander is hij donkerder dan de teststreep.
    Hij kan nog niet geweest zijn?

9. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ja dat kan absoluut Rian. Ik heb geen idee van mijn cyclus zie banner. Dus het kan zeker zijn dat hij pas over een aantal dagen komt.
    Maar hoe kan het dan dat die van vandaag zo licht zijn?

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ik denk de derde van rechts. Bij mij werd hij ook niet duidelijker. En na drie hoge temperaturen geeft FF je eisprong ook aan. Ik zou voor de zekerheid vandaag ook nog klussen, dan heb je zeker een kans!

@wachtbankje, ik zit niet zo lekker meer. Ik wil graag dat het zaterdag is (met het liefst dan ook een positieve test).

11. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Ik weet dat ze wel eens zeggen over die ovulatietesten dat het vaak na iets donker weer licht wordt, om vervolgens een knaller te krijgen...dus nog even doortesten en klussen ;)

12. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook dat jullie snel een posi test krijgen! :D

13. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Net belde moeders voor moeders.., komt volgende week iemand langs

14. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik zit bij secretangel op het wachtbankje voor zaterdag. Maar het is maar een rottig wachtbankje, die zit echt niet lekker.

MvM, ik heb 2 weken meegedaan. Ik vond de lucht niet te harden en het was het enige waar ik echt kokhals neigingen van kreeg (ja zelfs buiten met mijn neus dicht). Daarbij liepen ze te klooien met ophalen en hebben ze toen ik stopten nooit de flessen en het krat meer opgehaald. Dus toen was ik er wel klaar mee. Nobel doel, maar jammer van de uitvoering hier.

Ovu testen heb ik geen verstand van.

ZijAanZij welkom, hoeveelste kindje wordt dit voor jullie? Spannend hoor!

15. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd hoe dat hier gaat. Heb gezegd dat ik het wil proberen!

16. mami2

mami2 Niet meer actief

Meissie86 @ ik heb er helaas geen verstand van wat die ovulatietesten ik ga ze ook kopen maar nog geen idee welke

de mvm flessen... ik werd ook misselijk van die lucht maar ik heb maar doorgezet ik was namelijk zo blij dat ik zwanger was dat ik met alle liefde doneerde en vaak liet ik me vriend de urine in de fles gooien niet erg smakelijk maar zo hoefde ik tenminste niet te kokhalzen boven die fles

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @mami; ik heb die van romed.. Erg goedkoop! Geen idee of ze goed zijn, maar het proberen waard denk ik!;)

18. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    #998 Meijtje, 8 okt 2013
    Laatst bewerkt: 8 okt 2013
    ovutest die van mij was ook zo en die was benut :) zoals die 3e van rechts. Binnen 24 uur heb je dan toch je ei? Het kan zijn dat de piek al net voor die test was en dat je al op de weg terug was. Bij de ene kleuren ze net wat donkerder dan bij andere.

het duurt voor mij nog 12 dagen voor ik op een wachtbankje terecht kom. Ik weet nog niet hoe die zit deze maand. Vast niet lekker ;)
    En dan 2 november pas testen:$ dat klinkt echt ver!

19. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Even een vraagje.. Ik ben zondagochtend ongesteld geworden, zondag en maandag hele dag bloedverlies en vandaag alleen vanochtend een beetje.. Haalde net m'n tampon er uit en er zat echt nog maar n klein beetje op (sorry!!). Dus ben eigenlijk maar twee en halve dag ongesteld geweest.. Is dat normaal? Zou wel ontzettend fijn zijn! Met de pil had ik altijd ontzettend rug- en buikpijn en nu bijna niet!

20. mami2

mami2 Niet meer actief

Ananas dat had ik ook 2dagen best veek bloedverlies en de derde dag echt haast niks en daarna klaar ik vind het wel lekker zo maar missch heeft t te maken met het herstellen van je cyclus

Deel Deze Pagina