@meissie86, heb helaas te weinig verstand van temperaturen, maar misschien iemand anders die antwoord heeft op je vraag? @ananas; wow heftig zeg, zo jong ook...krijg er kippenvel van.. @rian: haha carpaccio (L) dat zal voor mij ook erg moeilijk zijn. En zo hoop ik ook dat wanneer ik zwanger ben we geen sushi gaan eten met de vriendengroep voordat ik het verteld heb; anders weten ze het gelijk hihi dat toneelstuk lijkt me ook wel wat @Lorreke; balen van je menstruatie ook best heftig idd..hopelijk snel wat minder! @TineBX, soms wordt er zoveel gepost, dat er over je vraag heen gelezen wordt wat betreft om de dag of elke dag; daar zijn de meningen over verdeelt. Maar vaak wordt er gezegd om tijdens je vruchtbare periode elke dag sex te hebben. Edit: hier vanochtend tempen gemist. Vannacht wezen stappen tot half 7, dus dan heeft tempen om 7uur niet veel zin....ben wel erg benieuwd wat mijn temp gaat doen... edit2: ooooh rian!! hij is mooi!! Nog steeds in de wolken ? @lorreke; het hangt van je cyclus af wanneer je het beste kan testen; bij cb digital zeggen ze dat wanneer je niet zeker bent hoelang je cyclus is, al vanaf dag 6 te gaan testen (ook al ben je dan nog nie vruchtbaar)
Hoi dames, Ik heb vanochtend getest, negatief helaas, maar ook geen tekenen van een naderende ongi. Voel soms wat eruit lopen, dus denk dan dat het de duivels zijn. Maar het is dan wit, beetje als yoghurt, herkenbaar voor iemand? Ik ben natuurlijk net gestopt met de pil dus het kan van alles zijn ik ga nu pas weer testen als ik klachten krijg en anders wachten op m'n ongi. Nu zie ik dat er meer dit weekend hun Nod hebben, hebben jullie al getest?
Ananas wat heftig zeg! En zo jong nog echt zielig. Rian hihi nog ff een keertje getest Ik heb nog niet getest. Wacht nu sowieso iig tot woensdag. Maar nadat ik gister een beetje oud bloed verloor denk ik dat ik vandaag wel ongesteld wordt.
Mooie test Rian!! Jaloers hahaha! Geniet er lekker van meis! Ik ben ook zo gek op suhsi en iedereen weet dat dus dat gaat idd lastig wordeb. @Rderby spannend hoor. Ik heb geen ervaring met wat je bedoelt. Misschien iemand anders. @Tinnebx jammer dat je gaat.
Ben na mijn redelijke donkere ovu test van maandag gewoon nog even door gegaan met testen. Nu had ik gister dus weer een test die is wel volgens mij veel donkerder dan die van maandag. Vanmiddag was hij weer lichter. Wat denken jullie? Bekijk bijlage 354869
ik vind hem inderdaad donkerder dan maandag...vind alleen je tempkaartje er lastig bij te plaatsen...
Is het niet zo dat je ei dan springt na 24 tot 48 na de positiever ovulatie test? Dus dan zou hij nu of morgen ofzo moeten spingen.. Ik voel van alles haha vanmorgen iig nog gezellig geweest bij ons... Dan zou mijn ei dus springen op dag 22/23 is dat niet erg laat??? gelukkig volgende week op vakantie heerlijk ff niets
Owja Nog een vraagje... Ik bel morgen zo ie zo de huisarts ff maar misschien weten jullie ook wel wat. Ik ben licht astmatisch en krijg daarom ieder jaar de griepprik. Kan dit wel als je "misschien" zwanger bent of wil worden?
@meissie, op je testen lijk je gisteren je lh-piek te hebben. Je temperatuur daalde vandaag, wat kan wijzen op een eisprong. Dan zou je temperatuur morgen (en de 2 dagen erna) flink moeten stijgen. Dus nog even geduld Maar je test was nu idd donkerder, dus zou zomaar kunnen. Griepprik weet ik niet, maar zou ik gewoon even met de huisarts overleggen. Ik zal proberen zo ook op de rest te reageren. Lekker weer hè?
@Rian; hij is mooi!! @Lorreke; online calculators geven meestal aan wanneer je het beste kan beginnen met ovulatietesten.. Wel handig! Ik hou gelukkig niet zo van sushi, biefstuk en dergelijke! Dus dat scheelt een hoop haha! Pff, wat een weer. Het is ook echt zo'n zondag! Komen net pas thuis, nu gewoon lekker in n dikke trui op de bank! Vanavond lekker makkelijk eten.. Echt geen zin om te komen haha!
net ff op de online calculator gekeken er staat vruchtbaar vanaf 18 oktober en eisprong 22 oktober. terwijl de 17e a 18e mijn menstruatie stopt, dus lijkt me vrij snel na de menstruatie ?? Nu moet ik wel ff melden dat dit de 1e menstruatie is dat ik ben gestopt met de pil, de vorige was 23 dagen terug, dus deze keer cyclus van 23 dagen.Maar voor hetzelfde geld is het de volgende keer wel 28 dagen
Dit is dag 26 van m'n cyclus, maar ben dus net van de pil af en weet m'n Nod dus nog niet echt Voor de pil had ik een regelmatige cyclus van ongeveer 21 dagen. Ik dacht m'n ovulatie 2 weken geleden duidelijk te voelen, maar kan dus ook nog aan het ontpillen zijn. Ik wordt gek van die onzekerheid, maar dat zal iedereen hier wel herkennen
Jemig, wat wordt er hier veel afgekletst zeg! Ik kan het niet goed meer bijhouden, dus ik ga gewoon maar op een paar dingen reageren en dan merk ik vanzelf wel als ik iets gemist heb @Lorreke: Als deze cyclus weer 23 dagen gaat duren, dan ben je vanaf cyclusdag 5 vruchtbaar (ook al ben je dan nog ongesteld) en springt je ei op cyclusdag 9. Het is dus niet gek dat je ovutest-calculator deze dagen aangeeft. Als ik jou was, zou ik gewoon beginnen met testen vanaf cyclusdag 5. En dan gewoon door blijven testen totdat je zeker weten je LH piek hebt gevonden. @Sushi eten: Je kan gewoon prima sushi blijven eten tijdens het zwanger worden/zijn hoor (ruim twee weken geleden nog gedaan samen met hoogzwangere schoonzus die het aan haar verloskundige had gevraagd). Je moet alleen de rauwe vis ontwijken. Maar bijvoorbeeld sushi met krabstick of garnaal mag gewoon, want die zijn niet rauw. En je hebt ook vegetarische sushi, dat mag sowieso. Er zijn dus genoeg keuzes die wél mogen! En wat betreft vlees dat misschien niet helemaal doorbakken is: zolang het niet geheel rauw is, is er niet zoveel aan de hand. Lekker mals vlees, met hier en daar een plekje niet-super-doorbakken, is geen probleem want die plekjes zijn ook gewoon verhit geweest tijdens het bakken (alleen dus nét niet genoeg om helemaal doorbakken eruit te zien).
Bedankt!! ik was inderdaad ook van plan om te gaan testen vanaf dag 5 maar vind het een rare gewaarwording terwijl je ongesteld bent dat je dan ook al vruchtbaar bent Maar ik ga gewoon testen, en de volgende ronde afwachten, hopelijk een beetje een regelmatige cyclus maar dat is afwachten. als ik over 23 dagen weer ongesteld ben heb ik gewoon een cyclus van 23 dagen, dus wat korter dan normaal maar goed daar kan ik daar vanuit gaan en weet ik waar ik aan toe ben we gaan vol goede moed ronde 2 in we gaan zodra ik niet meer ongesteld ben gewoon lekker klussen en mijn ovu testen in de gaten houden