Geeft een goed gevoel om te zien dat er nu al twee vrouwen zwanger zijn, geeft me hoop! Hihi! Natuurlijk niet te hard hopen...
Ik had ff mijn temperatuur genomen, omdat ik koud heb en vooral koude voeten, en het is hier niet echt koud dus dacht hmm ff meten. vanochtend was hij 36,6 en nu meet die 35,8...?
We hadden al 1 jongensnaam, al een paar weken terug.. Maar toen had ik het er met m'n zus over en wou het eigenlijk niet zeggen. Uiteindelijk toch gezegd, blijkt ze gewoon precies de zelfde naam in gedachte te hebben voor haar toekomstige kindje haha.. Dus dat wordt m nu niet meer.. Maar heb nog meer namen die ik erg mooi vind haha.. Stond net de afwas te doen en toen kreeg ineens een steek! Echt n paar seconde maar.. Zit gelijk te denken; zou dat m'n ei zijn? Haha! Maar dat kan volgens mij nog niet want m'n testen knallen nog niet! Pff.. Want kan je jezelf gek maken zeg! Haha.. @booboo; mooie bannen!! Word er helemaal vrolijk van! Ben ook wel benieuwd wie de volgende is!! Hopelijk snel meer roze! Gaan jullie trouwens samen met vl testen? Of verrassen jullie hem?
Ik test zelf als hij thuis is. Waarom zou je die jongensnaam niet doen ananas? wie zegt dat je zus ooit een jongetje krijgt? Hier is het wie het eerst komt wie het eerst maalt. Mijn stiefzusje heeft ook wel eens geroepen dat ze haar kids zus en zo wil noemen. Ze heeft nog geen vaste relatie en is 27. Tja sorry maar daar ga ik geen rekening mee houden. Hier trouwens geen lijstje met namen. Bij zl pas gekozen met 35 weken en met 36 was hij er en ik heb geen moment getwijfeld. Er zijn wel wat namen blijven hangen, maar ik vond het zelf wel prettig laat kiezen. Kon ik me ook niet verspreken.
Hihi. Ja ik vind eigenlijk ook dat je gewoon moet vragen of ze het erg vindt of je toch die naam kiest. Als ze het vervelend vind snap ik dat je het liever niet doet, omdat het dan misschien spanning veroorzaakt maar als je het echt een mooie naam vindt moet je het op zn minst proberen, toch ^^? Wij hebben een jongens en een meisjesnaam klaarliggen. Had niet verwacht dat we dezelfde smaak zouden hebben qua namen! Maar toch wel! scheelt weer haha! Ananas ik hoop echt dat het je ei was trouwens !! Kan best hoor! edit; Ahh jammer flipske maar ook wel lekker dat je nu weer kan beginnen aan de volgende ronde ! Wie weet deze keer wel raak!
Nou, toen ik het zei zat ze met tranen in haar ogen.. Blijkt dus dat ze die naam al jaren in haar hoofd heeft.. Dus kan ik haar niet aan doen haha! Maar er zijn nog genoeg andere namen die we erg mooi vinden
Even kijken of ik alles onthouden heb: Wij willen heel graag weten wat het wordt, zo snel mogelijk, haha! Vl wilt graag een jongetje en een meisje, ikzelf zou tevreden zijn met 2 jongetjes. Vraag me niet waarom, maar ik heb mijzelf altijd al gezien als de moeder van 2 zoons... Wij willen in ieder geval als eerste een jongetje, dus als dat lukt, dan zullen we nog even moeten vechten over de tweede Verder hebben we al ruim 7 jaar de volledige namen klaar liggen voor 2 zoons en een dochter. Erg hè... Zodra wij het weten, willen we iedereen vertellen of het een jongetje of meisje is, maar de naam houden we nog geheim tot de geboorte Tot nu toe hebben we ons nog nooit versproken, dus wij zijn, al 7 jaar lang, de enige die de namen weten Oh ja, testen: Wij testen samen. Hoewel, dat is de afspraak. Maar toen ik twee weken geleden ging testen, kwam meneer echt niet zijn bed uit hoor! "Als ie positief is, maak me dan maar weer wakker. Als ie negatief is, laat me dan maar gewoon slapen..." Tsja....
@ namen, hier al genoeg namen op een lijstje, we hebben al een hele leuke meisjesnaam die het waarschijnlijk word als het een meisje word, en jongensnamen genoeg. maar eerst maar zien wanneer het raak is @ testen ik wil samen testen en mijn vriend heeft zoiets je mag me ook verassen hadden we het toevallig afgelopen weekend nog over
@namen. Ik heb wel wat ideeen maar ml helemaal niks. Ja Dirk naar dirk kuyt maar dat vind ik echt niks. @weten ik denk niet dat ik het wil weten. Maar weet niet of ik ne zou kunnen bedwingen. Wij willen graag 2 kindjes als het zo mag zijn. Geslacht maakt me niks uit. Ml wil natuurlijk graag een jongetje. @testen. Ik denk eerst alleen misschien wel samen als ik het echt denk. Hier temp iets gestegen vanmorgen maar niet veel. Ik snap het echt niet meer. Ik heb dr stap genomen om weer flink af te vallen! Als ik terug ben van vakantie ga ik er voor!! Ik hou jullie op de hoogte! . Ik woon in alkmaar. .. Willen jullie de namen zeggen? Meisjes Jara/jare Jade / jada Lara of sara Mila Esmee Tess Jongen Stein Coen Jens Bram
Tralala.. Ik zit mezelf echt gek te maken haha.. Bedacht me net dat gister weer flink wat hoofdpijn had en nu vandaag die steek.. Lees ik net op internet dat hoofdpijn inderdaad soms een symptoom van zijn van n aankomende eisprong.. Zou het dan toch? Haha.. Pff, je let ineens overal op! Zal straks nog eens een testje doen! Ben benieuwd!
@ananas; ik voel ook duidelijk mijn eisprong. dagen van tevoren nog een beetje menstruatieachtige krampjes zeg maar....ben ook benieuwd!! @namen: nee, eigenlijk nog niet mee bezig, we willen eerst maar eens kijken of we zwanger kunnen raken, we willen er niet teveel mee bezig zijn @testen: ik wil mijn vriend verassen.. ik heb zondag wrsch mijn ei gehad...vrijdagavond nog wel sex gehad, hopelijk was het genoeg, anders door naar ronde 3.....ik neem plaats op het wachtbankje naast Bubblybaby
@namen onze meid heet Elena, als ze een jongen was geweest was het Gian of Givan geworden. Ik vind de 2e het leukste en manlief de eerste. Nu hebben we een sterretje en hadden we de naam Jairo voor en geen meisjes naam, dus sterretje laten maken met Jairo er op. Dit wordt waarschijnlijk niet de naam als ik ooit het leven mag schenken aan een jongentje. Al vinden we het alle 2 een hele mooie naam. Nu zijn we er niet zo mee bezig, na de curretage met 2 benen op de grond en we gaan pas zoeken als het levensvatbaar is (ik weet het het is geen garantie), of we moeten wat tegen het lijf aan lopen, dan is het weer anders. @testen we kijken samen of er een streepje komt en in het weekend dat ik niet hoeft te werken. @eisprong heb ik nog nooit gevoeld, maar ja de weeën tot 8 cm ook niet whahahaha dus ach het verbaast me nu niets meer dat ik dat niet voel
Vl en ik zijn allebei heel erg van de typische engelse namen, nou was dat een beetje te verwachten met een Engelsman als verloofde, haha. Ik zou vl heel graag willen verrassen. Ik doe zo vaak een test dat ik hem daar echt niet elke keer mee "lastig wil vallen". Plus dat er zo ontzettend veel leuke manieren zijn om je partner te laten weten dat er een kindje op komst is.
Ik wel samen omdat hij heel de dag weg is en als het dan positief is moet ik wachten tot hij thuis is, en bellen ja das niet echt leuke manier! Ik weet zo dat ik niet de hele dag kan wachten als het positief is dus gewoon in de ochtend vroeg als hij moet opstaan Namen: Meisje: Fleur, floortje, ester Jongen: Ties, Jonas, Verder nog niet echt nagedacht
Ik denk dat ik vl ook wil verrassen. Je hoort/leest inderdaad zoveel leuke manieren! Al enig idee hoe je hem wilt verrassen? Als ik nu een uur niks drink, dan is n ovulatietest gewoon betrouwbaar toch? Denk dat ik m rond 20.00/20.15 ga doen.. Snap er alleen vrij weinig meer van!
@meissie grappig, ik woon ook in Alkmaar. @namen. Bij mijn vorige zs hadden we als jongensnaam Daan of Finn. Wel heel veel voorkomende namen maar we vinden bijna geen een jongensnaam mooi . We wilden ook wel Koen maar mijn achterneefje heet al zo dus die is afgevallen. Ik vind Milan voor een jongen ook heel leuk maar vl zegt dan ' ik ga mijn kind niet naar een voetbalclub vernoemen' (AC Milan). Zucht mannen...... Voor een meisje vind ik Disa heel mooi maar vl niet. Dus dat gaat m niet worden denk bij een evt volgende zs. Wordt denk ik wel weer moeilijk. Bij onze dochter waren we eruit met ong 27 weken. Als ik van een 2e zwanger word gaan we (lees ik en vl zegt ja of nee ) heel snel op zoek naar een jongensnaam omdat dat de vorige keer zo moeilijk was.
Ik las hier ergens op het forum deze: op je buik met stift iets schrijven als "baby inside" "hello daddy" of "pregnant" ofzo. Dan als je vriend thuis komt zeggen, ik heb zo'n raar plekje op mijn buik, moet je eens kijken, dan je shirt omhoog trekken en het laten lezen. Vond ik zo'n leuke! Ik denk dus op die manier. Heb jij al enig idee? Met de testen kan ik je helaas niet helpen, want snap er zelf echt helemaal niks van.