Namen: ik heb nog een hele waslijst aan namen die we bedacht hadden toen ik zwanger was van ons zoontje zowel meisjes als jongensnamen testen: doe ik alleen en des te leuker is het om het aan vl te vertellen ik zou de test inpakken in een doosje met een lintje eromheen ananas ei is idd geweest denk ik...welke testen gebruik je ??
Ik heb die van romed.. Hopelijk hebben we genoeg seks gehad dan haha! Maar dan heb ik wel een kortere cyclus.. Moet ik dan bij vandaag 14 dagen tellen? Zijn inderdaad leuke ideeën! Ik zou denk ik een speentje of van die kleine slofjes kopen met 'I love daddy' ofzo.. Echt leuk om daar al over na te denken haha!
Ja bij vandaag 14 dgn idd maar als je ei vandaag geweest is zou je nu ook nog kunnen sexen want je bent nadat je ei gesprongen is ook nog een aantal uren vruchtbaar
Morgenvroeg zou er iemand van MvM komen.. Echter heb ik een begrafenis. Een neef van mij is overleden (48 jaar), 2 jaar geleden zijn vrouw al... Laat 2 kinderen achter... Pfff heftig... Helemaal nu.., wat liggen leven en dood dan dicht bij elkaar!
Ananas sleur jij je vriend nog maar ff de slaapkamer in. Het is voor een goed doel moet je maar zeggen.
Pffff nou mijn temp is weer gedaald. ....Hoe kan dit nou toch. Wel een positieve ovu test maar geen temp stijging?Ik denk geen eisprongWat denken jullie?__________________
Missie is gister mislukt.. Vl was ontzettend chagerijnig haha! Nou maar afwachten.. Zo nog maar f testje doen, hopelijk is ie nog steeds lichter! Maar eerst komt iemand van glasvezel, altijd leuk pff.. Sterke vandaag Rian!
@meissie hmm das raar idd, wanneer was je positieve ovu test? @ananas dat is jammer idd, gewoon afwachten nu *maakt plaats op het wachtbankje*
Heftig rian.. gecondoleerd en heel erg veel sterkte. @ananas, jammer dat het niet gelukt is, nu maar gewoon hopen dat het toch raak is. Ben benieuwd naar de test die je vandaag gaat doen.
Is het niet dat je eisprong er is als je temp daalt? Juist als hij terug stijgt is je eisprong voorbij.. Of ben ik verkeerd? Mijn temp daalde gisteren ook ineens en had veel pijn in buik en zere tepels... Was zeker dat k hem gisteren had! Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Ik kan ook fout zijn hoor..