@ananas ik zou je testjes idd opmaken..Hij is inderdaad minder dan gisterochtend.. Verwarrend hoor! @ steken; ja daar heb ik ook laat van. Maar heb, volgens mijn templijst, zondag mijn ei gehad...dus steekjes mogen wel ophouden hihi Er is al een flinke lijst idd, gezellig hoor! Hopelijk staan er snel meer roze bij
Zo, net weer even gesport.. Alleen is dat niet zo'n lekker met hoofdpijn, pff.. Ik heb nog 4 testjes.. Denk dat ik morgen even oversla, want moet de hele dag werken.. Dan kan ik vrijdag t/m maandag nog even testen.. Hopelijk zijn ze gewoon lichter en is m'n ei idd al geweest.. Dan klopt m'n banner niet meer, maar dan zou m'n nod 29 oktober zijn.. Ik ga ook echt proberen om niet voor die tijd te gaan testen!! Heb gewn testjes is huis, dus dat hou ik maar even zo! Wel beter dat m'n nod dan eerder is, hoef ik niet zo lang te wachten haha! Vl gaat vanavond trainen, dus dan zal ie wel moe zijn als ie daarna thuis komt.. Zal wel weer geen knuffelen inzitten denk ik haha! Zeg gewoon dat ik van m'n hoofdpijn af wil, dus dat ie maar f z'n best moet doen haha! Laten er de lijst mooi roze gaan maken dames!
Waarom denk je dat je zondag je ei hebt gehad? Want je temperatuur is wel iets hoger, maar toch nog niet heel erg gestegen? Hopelijk geeft FF je morgen gelijk (door een kruis te zetten) als je temperatuur weer wat hoger is. Ben zelf ook nog niet helemaal thuis hoor in het temperaturen, maar mijn temperatuur steeg wel echt een stuk na mij eisprong. Ik duim voor je!
@secretangel, goed gesprek gehad met de makelaar. Was een aardige vrouw. Denk wel dat we hiermee in zee gaan! M'n vriendin reageerde heel enthousiast! Ze had al een voorgevoel! Begrafenis was heftig.. Zijn dochter was ontroostbaar, alleen maar huilen... En ik kan daar zooo slecht tegen.. En helemaal nu! Met al die hormonen. Vanmiddag nog even bij een kennis geweest, waarbij ik volgende maand ga kramen.. Hoogzwanger dus! Zo moeilijk om dan je mond te houden! Helemaal toen ze vroeg, en jij? Wil je ook kinderen? En nu al of later? Pffff... Hield het bijna niet meer haha. Maar heb m'n mond kunnen houden, hoe graag ik het ook verteld had. Zomerden nog maar verjaardag van m'n schoonzusje.. Pff en ik ben zo moe! Ik wil slaaaapen.. Morgenvroeg moet ik maar m'n personal trainer, ga het hem ook maar vertellen, want dat hele zware sporten lukt me nu toch niet, ook omdat ik blessures heb in m'n rug en knie. Mag van de fysio maar heel weinig doen. Ook heb ik voedingsschemas, moest veeeeel eten, maar dat lukt me nu ook echt niet meer, dus ik kom er niet onderuit... Eigenlijk wil ik het liever niet zeggen, maar heb geen keus, m'n gezondheid gaat voor.
@rian gecondoleerd, laten 2 kinderen achter... geen woorden voor. Hopelijk was het een mooie uitvaart. Heel veel sterkte! Niet zo gek dat ze ontroostbaar is, beide ouders verloren al heel vroeg in het leven. Niet naar je moeder of vader kunnen als er een kindje geboren wordt. De gedachte alleen al laat staan dat die nachtmerrie waarheid wordt. En pas op met eten en zwangerschap, want jouw lichaam gaat nu in de opslaanmodus en als je heeeel veeeel blijft eten kom je ook heeeeel veeeel aan Want alles wat teveel binnenkomt wordt gelijk omgezet en gaat op plekken ziiten hahaha Moeilijk om dan je mond te houden he haha. @Secretangel moeilijk he alles bij houden. Ik lees ook alles, maar overal op reageren heb ik al overboord gegooid, het lukt me niet. Ik kan overdag als de kleine meid wakker is ook niet op de computer, want die gaat door het lint en is ze ontroostbaar, ondanks dat ze 1 is heeft ze een hekel aan dat ding hahaha. We hebben inderdaad erg getroffen met onze straat. Veel jong grut hier. Gaat wat worden als ze allemaal 14/16 zijn whahahaha. Chaos @ananas jeetje zeg 3x is scheepsrecht of iets?? Heb je pasen in je hoofd ben je meerdere ietjes aan het zoeken?? Heb je straks een 3ling hihi. Sorry beetje flauw. @temperaturen, nog nooit gedaan. Ik zou niet weten hoe dat in elkaar steekt.... Ik weet alleen dat ik me daar toch niet aan kan gaan houden, dus dat is kansloos hier. @lijst. We zijn inderdaad met een leuke en active groep zo. Al is het soms moeilijk om op iedereen te reageren en dat is echt niets persoonlijks hoor! @ei.. ik zoek nog steeds geduldig, ik denk dat ik het pas de 20 krijg. Zou zo leuk zijn dat we weer wat zwangeren er bij krijgen. Moeten we wel daar ook een forum op starten als doorpraat topic Want het is best gezellig zo en als iedereen afhaakt zo halverwege de zwangerschap dan kunnen we daar in verder kletsen??
Ja dat begrijp ik. Ik heb zaterdag een positieve ovu testen gehad. Dus dan zou je verwachten dat hij zondag of maandag gesprongen zou zijn. En moet er dus vanaf dinsdag een stijging zijn... Dat gebeurt dus niet... Wss was die test dus nog niet goed. Ik zit al op dag 25. Kan het dan nog zijn dat er nog een goed ei komt.. Ik vraag het me echt af. Vandaag geen testje gedaan. Morgen maar weer. Dan moet mijn thermometer maar wel mee op vakantie... Wat een gedoe zeg. Sorry voor de ego post, en dat ik niet op de rest reageer. Ben kapot!
@Meijtje; haha, ja ik heb denk ik Pasen in m'n hoofd! Vind het een goed idee om straks een doorpraattopic te starten als we allemaal zwanger zijn! lijkt me erg gezellig!
Enne trouwens jullie zwangere wagen het niet ons hier in de steek te laten hoor!! Dit blijft gewoon ons leuke clubje! zwanger of niet
Ja dat zou wel leuk zijn om straks als hopelijk iedereen zwanger is een doorpraat topic daarover te maken. Nou dan maar duimen dat iedereen snel zwanger is.
Ik heb zondagmiddag ook een positieve ovulatietest gehad (je kan mijn schema niet zien die onder de curve staat, moet nog even kijken hoe ik die erbij kan krijgen haha) en maandag was hij negatief. @rian; wow heftig dagje vandaag, zo sneu voor die kids! Jij bent kraamhulp? (niet alles teruggelezen ) dat is inderdaad wel moeilijk als je dan kennissen gaat doen haha Ik hoop voor jullie dat het huisje snel verkocht is Wel slim dat je het gaat vertellen hoor, vriendin van mij had het niet gedaan, en die kreeg echt problemen met voeding voor de kleine etc.. @meissie86; snap je egopost wel hoor, het is flink balen. Wil je wel een hele fijne vakantie wensen! Wanneer ging je ook alweer? mee eens!!
Egobericht!! Ik word gek, weet echt niet waar ik het zoeken moet.. Heb zo'n hoofdpijn, nog steeds! Word er gewoon misselijk van! Hopelijk is het voor n goed doel! Heb wel ibuprofen op, maar las ergens dat dat niet goed is als je zwanger probeert te worden? Zo, en nu ga ik op bed liggen en maar proberen te slapen..
ik zou idd geen ibu pakken, maar paracetamol. Dit max 4 tabletten per dag. Maar goed, voor 1keertje ibu kan geen kwaad. Weet dat een vriendin van mij, bij de innesteling ibu 600 op heeft 2x. Ze had namelijk zo'n verschrikkelijke pijn. Maar ze slikte de pil, dus had niet verwacht zwanger te zijn. En er is een heeeel gezond en lief mannetje geboren Veel beterschap meis, hopelijk kan je een beetje slapen en zakt je hoofdpijn snel
De paracetamol heb ik al op! Alleen nog ibu liggen, morgen maar even nieuwe halen dan! Maar dan laat ik de ibu maar mooi even liggen en dan ga ik proberen te slapen. Moet vl me als ie thuis is maar f wakker maken, seks helpt hè haha!
@doorpraattopic strakjes: yes please !! @Rian wow heftig nogmaals gecondoleerd. @ananas: Hoop inderdaad dat je hoofdpijn etc voor een goed doel is dan is het helemaal niet zo erg! Haha. Ik kom net terug van sporten. Lekker! Heb nog steeds af en toe de krampjes en steekjes. Maargoed, hoort er allemaal bij I guess! Heb echt zin in volgende week! Hoop dat mijn menstruatie uitblijft en ik kan gaan testen *duimduim* en dan positief natuurlijk hihi
Klopt heb ik ook gelezen, ik gebruik ze ook niet meer alleen als het echt nodig is, gister barstende hoofdpijn en misselijk nog overgegeven, en kon niets meer verdragen, toch niets gepakt. Ik kan niet over paracetamol zelfs niet in zetpil en drinkvorm. ik gebruik alleen maar ibuprofen omdat ik niet over paracetamol kan. Iemand tips wat ik anders kan gebruiken? ik kan totaal niet over iets wat gelijk smelt zoals paracetamol of asprine. * geen idee hoe je 2 berichten dan quoten( wie weet hoe het wle kan??) dus daarom maar even zo Ik ben het er mee eens dat het ondanks er mensen zwanger zijn gewoon hier door moeten blijven praten zodat dit een doorpraat topic word
Hier ook ff ego bericht Vl is vroeger geopereerd aan zijn balletjes omdat die niet goed ingedaald waren, althans in het begin wel maar later niet. Vanavond bij schoonmoeder op visite geweest en het over de operatie van vroeger gehad. Blijkt nu dus dat toen hij baby was alles goed was, en goed was ingedaald, ook bij alle controles op consultatiebureau was het altijd goed. Bij de schoolarts was toen vl 8 jaar was bleek dat ze niet goed meer zaten en toen weer omhoog zaten, terwijl dat de voorgaande jaren niet zo was. Dus pas op 8 jarige leeftijd waren ze ineens ``weg`` Toen heeft vl gelijk operatie gehad waarbij ze alleen zijn balletjes terug hebben geplaatst, ze konden ze zo terug duwen, verder was alles in orde. Dus ben heel benieuwd hoe het nu met zijn vruchtbaarheid zit, ben gewoon heel erg bang dat het niet makkelijk gaat lukken Gewoon erg onzeker en aan het balen:x Maar goed zullen moeten afwachten Mijn ongi is alweer weg, weer naar 3 dagen, dus kunnen nu weer klussen, had cyclus van 23 dagen, dus morgen beginnen met ovu testen en kijken of mijn cyclus weer zo kort is
Goedemorgen! Nou dames, seks helpt echt tegen hoofdpijn! @Lorreke; ik heb het ook totaal niet op paracetamol, moet altijd in kleine stukjes, anders krijg ik het niet door haha! Ik snap je onzekerheid! Hopelijk is er niks aan de hand!
Goedemorgen allemaal @lorreke; je hebt bij etos of kruidvat, capsules paracetamol of asperine volgens mij. Ik snap je onzekerheid qua vruchtbaarheid. Is het misschien een idee om daar een keer het ziekenhuis over te bellen? Dan heb je misschien wat meer zekerheid. Of zij zullen zeggen ''dat kunnen we niet zeggen als we geen spermaonderzoek doen''. Maar misschien kun je dan wel eerder terecht.. @ananas; haha lief van je vriend dat hij je ultieme medicijn tegen hoofdpijn wilde zijn