september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Haha fingers crossed dan maar :)
    Ben alleen zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Had vanmorgen bij afvegen heel lichtroze slijm, maar dat hoeft ook niets te betekenen. Grrr waarom weten we eigenlijk zo weinig over ons eigen lichaam :p we hebben zo weinig controle, we hebben eigenlijk geen idee wat er precies in ons gebeurt en wanneer xD.

2. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    lichtroze slijm kan ook innesteling betekenen he ;) past wel bij je cyclus....... ;) ik duim voor je meis

3. mami2

mami2 Niet meer actief

Bubblebaby missch een innesteling ??

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Kratjes heb ik ook al. Mocht meteen beginnen..Pff die flessen stinken.. Ben benieuwd hoe het gaat lopen...

5. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ah dankje bagheera!!
    Ja het zou kunnen, maar ik probeer er niet te veel aan te denken; kan net zo goed niets zijn, dus probeer me vandaag gewoon te focussen op de verjaardag van mijn vriend en alle gekke kwaaltjes te negeren hihi :)

Maargoed ^^ we zullen het zien!

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja idd, innesteling zou dan al gebeurd zijn! Ik snap dat wel, ik zou ook niet te snel conclusies nemen want dan is de teleurstelling alleen maar groter.! Maar dat is wel moeilijk denk ik hehe!
    Hopen maar!

7. mami2

mami2 Niet meer actief

Hihi ja er zit een middel in om de urine goed te houden ze stinken idd
    heb je veel last van misselijkheid??

8. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Dat valt wel mee eigenlijk, alleen bij bepaalde geuren zit ik echt te kokhalzen! Haha. Net liep ik langs de oliebollenkraam.. Pff wat een lucht..

9. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ga de rest vanavond lezen, maar moet even mededelen dat ik net een licht roze veeg had met afvegen?! Ging f plassen in m'n pauze, maar wist even niet waar ik het zoeken moest!
    Misschien innesteling? Haha! Las dat jij dat jij dat vandaag ook had bubblybaby? Probeer ook niks te hopen, maar schrok er wel van!

10. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Aah!! Spannend!!! Ik ga ook voor jou duimen!!! Of je ei, of misschien innesteling.....

11. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Whoee, hoop voor jullie beiden dat het de innesteling was, hoe mooi zou dat zijn! :D

12. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Het is toch best veel. Had even snel een maandverbandje in gedaan en half uurtje later ging ik weer, want voelde er gewoon lopen.. Toch maar even tampon in gedaan.. Kan nu toch nog niet ongesteld worden??

13. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    lijkt me wel erg snel...pff balen dit...eerst met je ovulatietesten, nu dit

14. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Het is alweer gestopt! Net m'n tampon er uit gehaald en zit niet veel op.. Geen bloed iig! Meer licht roze/bruin? Zo raar dit.. Durf nog niet veel te hopen! Maar vind het doodspannend!! Hopelijk hou ik het vol tot de 29ste! Maar m'n banner klopt nu voor geen meter meer volgens mij haha..

15. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Hoop voor jullie beide een innesteling!! ik duim met jullie mee :D

Vanavond boodschappen gedaan, VL die dol is op vlees gevraagd wat hij wou eten had keuze uit schnitzel of uitsmijter ham/kaas met huzarensalade, hij zei heel mooi, lastige keuze i kvind beide heerlijk, maar omdat je nu richting je vruchtbare periode gaat, gaan ik voor de ei want dat is goed voor het zaad. dan maar geen schnitzel.
    Zo lief :D vlees laten lopen terwijl hij geen dag zonder vlees kan haha.
    Sorry moest ik even kwijt :D vond dat toch super sweet :D

16. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Zou van alles kunnen zijn Ananas, kan ontpillen zijn maar ook een innesteling of een gewone tussentijdse bloeding. Aan je testen en aan je vorige cyclus lijkt het me behoorlijk vroeg voor een innesteling, maar het kan echt alle kanten op. Zwanger worden is gewoon fucking ingewikkeld.

Hier een rustige ongesteldheid, weinig kwaaltjes en ik denk met max 2 dagen er wel weer vanaf te zijn. Verder lekker rustig weekendje, niet veel gepland dus met goed weer lekker met de kleine man naar buiten.

17. Humava

Humava Niet meer actief

@ananas, lekker verwarrend allemaal voor je. Ik hoop dat het een innestelings bloeding blijkt te zijn. *duim duim*.
    @lorreke dat is zeker lief van je vriend dat hij er zo om denkt. Ik wist nieteens dat ei goed voor t zaad is haha.
    @flipske wat fijn dat je menstruatie zo lekker kort is! Bij mij duurt het altijd wel 6 dagen.

18. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Goedemorgen dames,
    Hoe gaat het?
    Ik blijf denken aan de bloeding van gister.. Het was niet veel, maar toch.. Misschien was het m'n ei? Maar gister geen seks meer gehad.. Vl had stortingsdienst dus was pas laat thuis.. Zo toch nog even n ovulatietest doen. Als het m'n ei was, zou hij nu toch lichter moeten zijn? Pff, ik haat die onzekerheid zeg.. Haha..

@Lorreke; echt super lief van je vl! Wist ook niet dat ei goed is voor het zaad!;) Weer wat geleerd..

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

19. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Goedemorgen ananas,

Snap dat je blijft denken aan gisteren, is ook erg apart. Zou inderdaad eens een ovulatietest doen, kijken wat hij aangeeft.

Hier kwaaltjes waarvan ik me afvraag of ik t vorige maand ook had op 6dpo; menstruatieachtige krampjes, steekjes rechts bij lies, borsten lijken wat gevoeliger. Heb in dit topic teruggelezen, maar kan er niets specifieks over vinden.

Vanavond verjaardag van mijn vriend vieren, morgen uitslapen haha.
    En jij?

@lorreke wat lief van je vriend!! Zie dat die van mij niet doen hoor haha

20. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Zo wordt het toch wel weer spannend he!;) hopelijk betekend het allemaal wat

We hebben vandaag een rustig dagje.. Denk een beetje rommelen in huis en misschien even langs m'n moeder of m'n zus..
    En morgen moet ik werken.

Alvast veel plezier vanavond!:)

Deel Deze Pagina