september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @bubblybaby ah dan heb ik jullie in de 10 pagina's samen gevoegd haha. maar dan geldt het wel voor ananas dat het een vroegtijdige loslating is en dat de innesteling niet goed gegaan kan zijn :(

2. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @bubblybaby; ah dat is echt lief van je vriend!
    Ik wacht in spanning op morgen!! Ga voor hoe duimen!
    @RDerby; dat is idd een mooie cyclus!

Vanmiddag alleen oud bloed. Nu maar tampon in gedaan want bent aam het werk. Dus ben benieuwd vanavond.. ;)

3. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Hoi allemaal, ik zou me ook graag hier aansluiten als het mag. Praat al met een ander groepje mee op dit forum maar is wat stiller daar helaas. We zijn sinds deze maand opnieuw begonnen (vmk gehad eind augustus) voor een brusje voor ons dochtertje. 14 oktober pas weer ongesteld geworden. Dus hopelijk gauw weer regelmatigere cyclus. Succes iedereen!

4. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Dankjewel @ananas! :)

Welkom Tru1981 :). Wat naar :( .. hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt en zwanger raakt van een plakkertje!!

5. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Dank je dat ik hier mee kan praten. Gezellig!
    Lief dat je dat zegt! Ja hoop ik ook. Normaal cyclus van 33/34 dagen ook wel aardig lang. Dus rond dag 20 m'n ei. Nu op dag 7..dus duurt nog ff. En wanneer is jouw nod? Ff niet alles nog terug gelezen.

6. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Aaahh Bagheera, gecondoleerd! Ik heb zelf ook een konijntje, lijkt me zo erg als hij er niet meer is. Kan hem niet meer wegdenken.. Huppelt nu ook vrolijk door de kamer..

Sterkte, niet leuk :(.

Welkom Tru1981 :)

7. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Over 3 dagen, woensdag (banner klopt niet helemaal :p )
    Oh zo idd! Ik heb zelf een redelijk korte cyclus, niet te kort gelukkig. Maar goed, wie weet valt het mee en is je cyclus snel weer zoals het was :) ik duim iig echt voor je dat het snel raak is; en dan echt!! Zo'n klap in je gezicht wil niemand mee maken en wens ik ook echt niemand toe. Maar we blijven positief met z'n allen; kan helaas iedereen overkomen :(

Hoe oud ben je :)?

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @tru jaaaa super gezellig tuurlijk :D ik zit hier ook. We gaan er weer voor meid. Het andere topic is stil gevallen... maar de meeste zijn nu ook zwanger daar. Wij hadden pech :(
    We hebben hier besloten om op een moment een doorstart topic te maken zodat je elkaar niet uit het oog verliest. En als zwangere gewoon mee te praten in dit topci ::)

9. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Meijtje, ik voel me eigenlijk best goed...soms wat misselijk.. Vooral ala ik langs de oliebollenkraam loop... Pfff.... Haha.
    Af en toe wat steekjes in m'n buik, maar data zou er wel bij horen denk ik..
    Alleen m'n borsten, pff die doen pijn. Heel gevoelig en zwaar, als ik snachts geen BH aan heb en moet naar de wc, doet het lopen gewoon pijn. Gister bij de massage moest ik ook op m'n buik liggen, was voor m'n borsten ook niet echt prettig, was vrij harde ondergrond. Ook zijn mijn tepels heel gevoelig....

Zit ook in een ander topic.. Daar hebben al veel meiden een mk gehad, pff, ben ook zo bang.. Heb daar maar even afstand van gedaan, reageer niet zo veel, vind het zo naar...

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @rian dat van die borsten heb ik niet gehad, alleen tepels wel, die zijn zich nu aan het voorbereiden.... we moeten dingen doen, strakkies moet er borstvoeding zijn! Dat gaat gelijk in gezet worden :)
    Haha vooral als de opliebollenkraam oud vet heeft, dan is dat zooo smerig blegh. Wel lekker dat je verder niet zoveel klachten hebt (nog).
    ik denk dat ik me ook pas later bij een zwangerclubje aan sluit, want ik moest er na 9 weken met elkaar er uit stappen. Ik mocht er wel bij blijven, maar dan voel je je niet meer op je plek. Iedereen leuke berichten en mijn buik leeg, daar heb ik afstand van gedaan, dus ik kan me goed voorstellen dat je de eerste weken nog hier blijft en daarna overstapt naar de volgende fase.
    Wanneer heb je afspraken bij de vk en je eerste echo? Als je het gehoord en gezien hebt, dan wordt het zoveel echter! Echt bijzonder!!

11. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Snap ik heel goed. Voor ik me bezig hield met zwanger worden ging ik er gewoon vanuit dat het bijna nooit mis ging. Omdat mama moeiteloos 4 kinderen op de wereld heeft gezet (elke keer of 2e of 3e ronde zwanger) en mijn schoonmoeder 3 kinderen, meestal 1e ronde gelijk raak. Kende niemand die ooit een mk had gehad! Tot ik het internet vond haha. Ben me natuurlijk heel erg gaan verdiepen in zwanger worden al voor ik er echt mee begonnen was. Heb er wel veel over gepiekerd in het begin - en toen kreeg mn beste vriendin een miskraam na 3 maanden. Had verwacht dat ik me daardoor meer druk zou maken, maar heb besloten dat dat geen nut heeft. Het gaat vaak zat wel goed. We moeten gewoon positief zijn met z'n allen en elkaar aansteken met die positiviteit :) Als het mis gaat moeten we gewoon niet opgeven en gewoon door gaan tot het lukt; ookal is de weg dan zwaar.

edit; ik volg Daily Bumps op Youtube, een jong stel dat 2 miskramen hebben moeten meemaken (waarvan 1 stillborn met 20 weken) en nu een kerngezond zoontje hebben. Zij zijn zo leuk en positief en ik vind ze echt geweldig :)

12. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ja kan ik me indenken, helemaal omdat je het een keer heb meegemaakt.
    Ik ben ook zo bang dat het mis gaat. Maar probeer er maar niet aan te denken en lekker te genieten.
    Ik heb 4 november intake en echo.. Pff is het al zo ver? Morgen over 2 weken... Gelukkig wel in de ochtend!

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @ rian Dan kan ik pas testen of ik zwanger ben haha. Dus we gaan samen voor die datum :D Ja het gaat 1 op de 4 mis, maar vaak heb je daar al een heel sterk voorgevoel van. Ik wel tenminste ik zei het al vlak nadat ik wist dat ik zwanger was. Het komt van binnenuit. Nu heb je twijfel, dus kans dat het goed gaat is heel groot :D Ondanks de onzekerheid ga je over een paar weken af en toe de kleine voelen en dat stelt je veel meer gerust. Net of je een vlindertje van binnen voelt. Dan is de grootste onzekerheid over, al zal je je altijd wel wat druk maken.
    We gaan voor de 4e... nog even vol houden! We duimen met je mee dat het helemaal goed mag gaan.
    Mijn eerste ging ook gelijk helemaal goed en ze doet het prima haha

14. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja snap wel dat je daarom weg bent gegaan hoor. Ik blijf voorlopig lekker hier, ook als ik zwanger ben :) sowieso heb ik mijn handen vol aan jullie!! Hahaha *sorrynotsorry!* ^^

edit; dat laatste berichtje van je was erg geruststellend trouwens :)

15. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Welkom tru!

Ik ga jullie voor een weekje even verlaten meide ! Zal misschien af en toe ff glurenmaar wss niet zo veel reageren. .. enne als ik terug ben meer roze!

Xxx

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Jaa idd ik blijf gewoon doortesten en we zien wel wanneer mijn ei komt :D

17. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ah oke is goed ^^ tot over een weekje dan :)
    Enne we gaan ons best doen :p *go team pink!*

18. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Thnx voor je geruststellende berichtje :).
    Hihi spannende dag dus 4 november!!:), hoo voor ons allebei goed nieuws ;)

19. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Heeeel veel plezier!! Enne, geen testje inpakken he? ;)

20. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

30 aug 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Het is weer heel veel dus vergeet waarschijnlijk op heel veel te reageren, sorry daarvoor alvast!

@bagheera, wat erg van je konijntje! Gecondoleerd, ik snap echt dat je het heel erg vind. Ik kan ook echt niet zonder mijn huisdiertjes en in mijn ogen maakt het dan niet uit wat voor dier het is. Hoop dat je andere konijntje zich snel weer wat beter voelt.

@tru welkom hier bij deze club! Ik hoop dat je snel weer zwanger zal zijn en dat het deze keer een ongelofelijke plakkerd zal zijn!

@miskraam, jeetje, heftige verhalen zeg. Het lijkt me echt afschuwelijk. Ik gun het iedereen zo om snel zwanger te raken van een klein plakkerdje.

@bubblybaby, je hebt wel echt wat symptomen die op een zwangerschap kunnen duiden, spannend! Ik denk dat ik er morgen ook alvast een test tegenaan gooi. Ik zou ook woensdag ongesteld moeten worden, had mijn ei namelijk 1 dag eerder als m'n banner aangaf. Ben benieuwd wat voor een testen we in onze handen gaan hebben!

Deel Deze Pagina