Haha hey grappig, bij mij dus ook een dag eerder dan mn banner aangaf Ik wacht morgen jouw resultaat af hoor! SPANNEND ^^ *duimt*
Ja jammer ja. Maar we gaan vol goede moed er weer tegen aan inderdaad! Jij ook weer heel veel succes! Hoe bedoel je doorstart topic? Snap hem niet helemaal, haha of ben ik blond
Dank je! Jij al zwanger zag ik leuk hoor!! Gefeliciteerd nog! En duim voor je dat je over iets minder dan 9 maanden een gezonde baby in handen hebt!
Hihi, thnx! Is erg snel gegaan. In de 2e ronde was het raak . Hoop dat er velen zullen volgen, voelt erg goed .
Hoi dames, ik laat ook weer eens wat van mij horen. Ik probeer wel af en toe bij te lezen (lukt meestal wel, soms ook niet met dat vele geklets, haha) maar tijd om te reageren heb ik helaas niet gehad de afgelopen week. Heel druk geweest met van alles en nog wat: bruiloft plannen, klussen in huis, sporten, etc etc etc. Ook was mijn week niet de leukste ooit. Mijn cyclus is duidelijk nog steeds in de war van de VMK en ik snap er even helemaal niks meer van. Daar baal ik ontzettend van, want mijn cyclus was juist één van de dingen waar ik de laatste tijd echt vanuit kon gaan. En nu dus niet meer. Ik heb de hele week al vruchtbare afscheiding gehad en echt heel veel last gehad van ovulatiepijn. Normaal heb ik één of twee dagen voor mijn eisprong wat pijntjes en daarna een flinke steek. Nu had ik dus een hele week flinke pijn, veel erger (en langer) dan normaal. Misschien follikels die aan het groeien waren? Het leek even alsof mijn cyclus weer zijn oude ritme te pakken had. Ik verwachtte dus afgelopen vrijdag mijn eisprong. Maar de befaamde ovulatie-steek bleef maar uit. Zaterdag avond heb ik wel wat steekjes gevoeld, en vandaag ook weer. Dus misschien was dat dan wel mijn eisprong??? Dit keer zonder échte steek? Ik weet het even niet meer, baal echt ontzettend... Wordt er ook ongelooflijk chagrijnig van allemaal. En dat helpt natuurlijk niet voor de romantiek en het knuffelen. Vind het ook heel lastig om in de stemming te komen. En vriendlief vindt doodleuk dat ik hém maar steeds in de stemming moet brengen, want ja, ik wil perse wel goed klussen, om maar niet onze kans deze maand te missen. Vind het eigenlijk een beetje oneerlijk, ik zou ook wel graag weer eens verleid willen worden Ik hoop echt dat ik mijn eisprong nu gehad heb, ik ben wel toe aan wat rust en even niet hoeven klussen. Ik houd nu ook even mijn temperatuur bij, in de hoop dat hij morgen omhoog schiet. Dan weet ik tenminste zeker dat mijn ei geweest is en kan ik eindelijk rustig op het wachtbankje komen zitten. Pffffffff......
@Tru1981; gezellig dat je mee komt kletsen! Wat naar om te horen van je vmk.. @Bagheera; gecondoleerd met je konijn Ik moet er ook niet aan denken om een van m'n dieren te verliezen.. Sterkte! Hier nog steeds bruin verlies.. Verder geen steekjes of krampen ofzo! Zat wel weer een klein sliertje bloed bij net.. (Sorry haha).. Moet ik dit maar gewoon zien als m'n menstruatie? Dan heb ik dus maar liefst een cyclus van 13 dagen gehad haha.. Vind dit echt heeeeeel irritant!
Balen zeg! Knuffel! Hopelijk gauw duidelijkheid! Ik zit nu in ronde 1 na m'n vmk. Dus heb nog geen idee wanneer m'n ei is. Dus ga toch misschien aan de ovuluatietesten...
Kan het geen innestelingsbloed zijn? Is vaak ook bruin bloed (oud bloed) geloof ik of heel klein beetje rood bloed. Wanneer is je nod normaal gesproken?
@MommyOwl, balen meid.. Kan het me voorstellen dat je zo baalt.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. Heb je al tegen vl verteld hoe je je voelt..? Ook over het klussen? Dat het niet van een kant moet komen..
Ik heb geen idee wat dit is.. Even het verhaal in het kort; M'n eerste cyclus was 30 dagen. Nu had ik donkere ovulatietesten op zondag, maandag, dinsdag en donderdag (niet zo donker als controlestreep) vrijdag was ie weer lichter.. Sinds donderdagmiddag wat licht roze bij het afvegen, donderdagavond niks. Vrijdag liep het er gewoon uit (sorry!) Daarna alleen nog maar bruin, heel af en toe zit er een sliert rood bij.. Lijkt me veel voor innesteling of eisprongbloeding? Ik zit nu op cd 15, uit gegaan van een cyclus van 30 dagen zou ik 5 november m'n nod hebben. Maar omdat ik dus die donkere testen had, zou het dus eerder zijn.. Ik dacht maandag m'n eisprong te voelen, kreeg ineens een flinke steek.. Maar dat zal m wel niet geweest zijn dus.. Het is 1 groot raadsel haha!
MommyOwl wat vervelend allemaal zeg!! ik hoop ook dat het bij jou snel weer op de regel is! En idd vervelend dat je hem steeds moet verleiden Gebruik je ook ovu testen? miss dat je daarmee je ei kan opsporen? ik gebruik ze nu ook alleen nog geen ei gevonden, en wel druk aan de klus afgelopen week steeds om de dag,dus afwachten mijn ei is nog niet geweest volgens ovu test dus gewoon doortesten met de ovutest en klussen, VL vind het momenteel ook leuk al dat geklus hihi.
Aah vreselijk bagheera! Je dieren verliezen is echt vreselijk. Huisdieren zijn leuk maar ze moeten niet dood gaan. Dat is heel verdrietig. Je kunt als je wil en er aan to bent wel een nieuw vriendje er bij doen voor je andere konijn. Balen Mommyowl! Hopelijk alles weer snel op de rit. Succes aam de testers morgen! Als ik in hey hotel ben ga ik meteen kijken! We vliegen al om 7.15 Trusten!
Jemig ik kijk een film met manlief en ik loop al 3!! pagina;s achter. Jullie zijn lekker bezig dames haha. @tru als we hier meer en deel zwanger zijn, dan gaan we een zwangertopic openen en daar gaan we dan verder praten over alle kwaaltjes en hoe zat we het op een gegeven moment zijn haha. Dus doorpraattopic September 1e ronde en nu zwanger topic of zoiets. @mommyowl balen hoor, de eerste ronde na een vmk kan enorm afwijken want heel je lichaam is van slag. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en het is ook niet eerlijk om steeds manlief te moeten verleiden. Het moet van 2 kanten komen! @ananas inderdaad wel hele korte cyclus, anders gok je mee op 4 november dan kan ik testen en is voor Rian ook een belangrijke dag.... dan hebben we meer zekerheid met z'n allen. @meissie heeeel veel plezier, ik zal nog geen roze hebvben want ik ben net pasen aan het vieren Als je wil testen daar kopen he leuk om mee terug te nemen @lorreke meeste mannen hoor je ook niet klagen met al dat geklus, maar flauwe grappen al om Hopelijk vind je ook eerdaags een ei.