En we gaan gewoon weer door... Pff! Net weer een roze veeg bij het afvegen.. Dit is echt enorm irritant!
Ik ook! Snap er nu echt helemaal niks meer van haha.. Helaas kan ik niks anders doen dan afwachten! Als ik maar niet over twee weken weer ongesteld wordt, heb er al zo'n hekel aan! Helemaal als ik het dan 2 keer in de maand ben haha!
Ik heb wel wat vage kwaaltjes. Heb trek in vreemde dingen, vind dingen die ik normaal lekker vind nu ineens vies en word er misselijk van (net als van bepaalde geuren). Mijn borsten zijn pijnlijk terwijl ik dat normaal nooit heb en zit onder de puistjes. Oh en ik ben echt super moe, kan heel de dag door wel slapen. Ik zit nu op 12dpo. Ik wacht nu gewoon ff of ik woensdag ongesteld word, zo niet test ik donderdag of vrijdag weer. @ananas, ik kan me voorstellen dat dit allemaal ontzettend frustrerend is!
Ik moest echt hardop lachen om je typfoutje "ik ben super koe" xD sorry, flauw! Oke ik ben benieuwd ik duim voor jou!! Iemand hier last van "hete borsten"? :') ik kan het niet anders zeggen. Heb het nu twee dagen haha.
Hahah oh mijn god! Zo stom! Het staat vol spelfouten zie ik. Mijn tab doet lekker waar hij zelf zin in heeft ik ga t ff aanpassen En kan je niet helpen met de hete borsten, haha.
hahaha Ik heb net weer een stap ondernomen! Navelpiercing er alvast uit gehaald moet uiteindelijk toch en mijn vriend zeurt er altijd al om ... die is nogal druk met stoeien en moet er altijd voor uitkijken hihi. En dankjewel Ananas ^^ ik ben zo benieuwd, wachten is moeilijk!!
Haha, die stap neem ik pas als ik zwanger ben maar wel slim van je! Sowieso voor het stoeien, ik ken er nog zo één haha!
Jeetje wat een geklets, even een halve dag niet kijken en gelijk 3 paginas terug lezen :O Maar wel heeel gezellig Ananas wat enorm irritant zeg!! en heel frustrerend. Net thuis van werk, zo eerst ff ovu testje doen eens kijken of die donkerder word, met mijn 23 daagse cyclus zou ik morgen mijn ei moetne hebben, dus heel spannnend en afwachten maar, en anders gewoon door blijven testen om hem op te sporen.
Oh heel vreemd ja. Denk dat het ook geen bloeding is idd. Spannend wat het nu wel is...ga voor je duimen!
@ananas wat apart zeg!!! @bubblybaby en nelisabeth: jammer van jullie negatieve testen, maar t is nog vroeg: ik duim voor jullie!!!! Jullie kwaaltjes zeggen wel veel!! Hier weet ik t allemaal zo net nog niet. Nog steeds crème achtige afscheiding, wel pijnlijke tepels en gevoelige borsten. Denk dat mijn lichaam me weer voor de gek aan t houden is...
Bah net ovutest gedaan, helemaal wit sinds donderdag wel een lichtstreepje maar lang neit zo donker als de controlestreep, en vandaag helemaal geen streep VL zei gelijk, Yes je bent zwanger, ik zo zijn geen leuke grapjes, kon hij wel snappen haha.. Nu wel lichte steekjes in de onderbuik, strax miss nog maar ovutestje doen kijken hoe die eruit ziet. Misschien was de test van net wel niet goed gegaan, maar goed dan had ik ok geen controle streepje moetne hebben
Ahhh @lorreke, wat gek!! @bagheera dankjewel! Maar jee wat gek ook bij jou :O ben toch wel benieuwd! Wanneer is jouw nod ookalweer?? Klopt het op je bannert? (want misschien houd je lichaam je wel helemaal niet voor de gek !!)
Oh zo gezellig! Hopelijk blijven we dit keer niet als de laatste niet zwangeren over. Maar is iedereen hier in dit topic snel zwanger inclusief ons zelf
@humava ik zet m'n nod er morgen bij ok? Ik ben vanavond ff niet thuis. Hier dag 8 van m'n nieuwe cyclus. Ik ben benieuwd hoe lang deze gaat duren. Hopelijk 33 dagen net zoals voor m'n vmk. Dan heb ik dag 19 m'n ei....