Jeetje, wat is het weer koud zeg.. @secretangel; Ja, had gekund.. Maar m'n vriend voelt zich vanaf het weekend al niet zo lekker, dus hij heeft geen zin :-| Zul je altijd zien he haha.. En ik zou het ook niet zo snel zeggen denk ik, want wil hem niet onder druk zetten..
Jeetje, wat is het weer koud zeg.. @secretangel; Ja, had gekund.. Maar m'n vriend voelt zich vanaf het weekend al niet zo lekker, dus hij heeft geen zin :-| Zul je altijd zien he haha.. En ik zou het ook niet zo snel zeggen denk ik, want wil hem niet onder druk zetten..
@mommyOwl ik duim voor je. @secretangel, dat wordt wat als we terug komen. Zo weer naar het strand, kleine meid is net even in slaap gevallen, dus even wachten. Ze valt nog steeds onder huilbaby aangezien ze nog steeds 3 tot 5 uur elke dag huilt, maar gelukkig geen 16 uur meer net als in het begin. Niets gevonden, het is gewoon zo, maar het blijft vermoeiend dat ik in een jaar tijd nog geen enkele nacht door heb kunnen slapen. En aangezien mijn man militair is en binnenslaper (op de kazerne want naar huis is te ver/lang) ben ik door de weeks alleen met de kleine meid. Met mijn werk erbij soms best zwaar. Maar over een paar jaar zal ze vast door slapen. Heb het een jaar overleefd, dan lukt de rest ook wel.
Wow respect meijtje! Een huilbaby en dan ook nog eens door de weeks alleen thuis. Lijkt me heel zwaar en lastig. Maar wat je zegt je kan alleen geduld hebben en rustig blijven en ze gaat wel een keer doorslapen. Ik weet niet wat ik zou doen. Wij hebben een super makkelijke dochter dus ben wel verwend van dat.
@ meijtje! nou zeker respect! Dat lijkt me best zwaar. Geniet nog maar even lekker van de warmte daar. Ik heb hier net de kachel aangezet. Ik zeg altijd tegen men vriend zullen we een kindje maken. Het lijkt hem wel wat op te winden... Dus dan is het altijd wel erg gezellig in de slaapkamer hihi. Hij maakt zich niet zo snel druk dus dat komt wel goed. Volgens zijn dokter zouden zijn medicijnen ook geen invloed hebben op het zaad dus dat stelt me iets gerust. (hij heeft de ziekte van crohn) en hij gebruik azatriopine Klus ze allemaal! Ik hoop hier toch wel nel ongi te worden dan kunnen we weer door en ben ik het niet op mijn trouwdag volgende week... Of niet natuurlijk en dan een posi knal test graag!
@meissie Ja ik hoop ook voor je dat je ongi wordt of en knaltest hebt. Want op je trouwdag ongi zijn lijkt me echt heeeeeel k*t, daar gaat dan je huwelijksnacht Op welke datum ga je precies trouwen? Ik hoop voor je dat het weer een beetje mee werkt.
Jaaaa ti's echt koud! Brrr... Ga zo eerst een warme douche nemen. Oh pittig Meijtje, na maar even lekker van elkaar genieten! Haha, idd meissie86, hoop voor je dat je iig niet ongesteld bent op je trouwdag! Wanneer is die? Nog meer hoop ik voor een knaltest voor je! Ik hoop dat ik m'n ei vind deze week!!
Goed zoeken hoor het lijkt wel pasen! Haha Voel ongi krampen en begin ook wat rugpijn te krijgen hopelijk zet het door Wij trouwen 27september. Voorspellingen zij wel goed tot nu toe. Welkom Marievs! Gezellig dat je mee komt kletsen
Haha, het lijkt wel pasen Geweldig!! Al die eieren die we aan het zoeken zijn, hihi... Dat iedereen maar snel een eitje in zijn mandje vindt. Nog 10 dagen, spannend Meissie86. Ik hoop ook voor je dat je ongesteldheid doorzet, dan hoef je je daar met je trouwdag lekker geen zorgen over te maken. Wanneer is je NOD? Want een positieve test is natuurlijk ook leuk. Hoi marievs, welkom, leuk dat je mee komt kletsen. Wat is het koud hè? Een warme douche klinkt als een goed idee Rian89. Heb inmiddels de verwarming maar aangezet en een pot thee gezet.
Gezellig dat ik mag aanschuiven. Heb net al de verhalen gelezen. Wat een verhalen zeg. Leuk dat je gaat trouwen meissie86. Wij zijn vorig jaar getrouwd. Het is zo`n bijzondere dag. Deze maand voor het eerst proberen. Ben al anderhalf jaar geleden gestopt met de pil. Wilde die hormonen uit mn lijf hebben. Nu heb ik daar alleen maar profijt van. Heb sinds dit jaar een regelmatige cyclus, dus dat is ook super fijn (28-30 dagen). @mommyOwl: ik hoop het voor je dat het gelukt is. Zou echt fijn zijn. Ik mag het weekend van de 27ste aan de klus. Weet niet precies wanneer mn eisprong is, maar het is toch weekend . Succes allemaal deze maand! Hopelijk hoeven we niet al te lang te wachten op een wondertje.
Welkom Marievs! Die douche was heel lekker! Nu ook aan een grote kop thee! Oeehh over 10 dagen trouwen! Spannend! Wil ik oooook.. Hihi
@secretangel mijn nod was vorige week maandag ofzo geen idee mijn cyclus is nog niet erg normaal. Heerlijk die warme douche! Ja echt spannend hoor ober tien dagen echt zin in! Mis een beetje de vind ik leuk knop hier!
@meissie86 geweldig! Nog even en dan de grote dag Wij vliegen op die dag terug, alvast heel veel plezier geluk en heerlijk van genieten!! Alles al geregeld of zijn er nog dingen die op het laatste moment gaan Ken mezelf heel veel dingen veranderen op het laatste moment haha. Hopelijk zet het of vroeg door, of natuurlijk een knaltest. Dat zou helemaal de dag geweldig maken! Gelukkig dat de medicatie geen invloed heeft en dat jullie er lekker voor kunnen gaan. Dubbel Spannend *like* @Huilbaby ja ik zit soms ook met mijn handen in het haar en moet ik naar beneden wat drinken om haar niets aan te doen. Ik weet dat zij er niets aan kan doen, maar het is zo vermoeiend waardoor ik ook oververmoeid raak en minder kan hebben. Gelukkig weet mijn ma wat het is. Haar oudste was net zo en neemt haar af en toe over zodat ik even wat tijd voor mezelf heb. Als ik dat niet had, dan had ik nu opgeborgen aan de medicijnen gezeten. Manlief heeft een tijd een dag extra vrij gehad om mij te ondersteunen, omdat ik op mijn eindje liep. Nu gaat het wel, soms mopper ik wel op haar, maar aan de andere kant kan ze ook intens vrolijk zijn. Al haar emoties zijn intens, dus ja. Maar hier gaat het overdag goed, alleen de nachten niet, dat is al een vooruitgang waar ik helemaal gelukkig mee ben. @marievs leuk welkom!! @secretangel... koud waar?? Hier de zee 26 graden en heerlijk warm weer! Enkele wolkjes gehad, maar dat was wel lekker in dit warme weer.
Hee Marievs welkom!! Ik heb net ook ff lekker onder de hete douche gestaan. Bah wat een vies weer is het zeg. Morgen weer voor het eerst echt aan het werk na 3 weken vakantie. Meijtje fijn dat je moeder af en toe kan bijspringen dan kan je toch weer een beetje opladen.
Welkom Marievs! Ik spring zo ook nog even onder n warme douche! Daarna lekker warm tegen m'n vriend aankruipen, hem mooi nog even verleiden haha.. Ik vraag me nu echt af of het m'n eisprong was wat ik voelde! Voelde vandaag ook weer wat steekjes, dus misschien is het m toch niet geweest.. Wel verwarrend zo hoor! Zat nog te twijfelen om vandaag een ovulatie test te doen, maar straks was het hem wel en dan kan ik aan de gang blijven met die testen Voelen jullie je eisprong trouwens? @meijtje; heerlijk zo warm! Mag het van mij hier ook wel weer worden. Geniet nog f lekker daar!
Lastig hè als je cyclus nog niet normaal is meisje86... Wil je gaan testen of wacht je nog even? @Meijtje, nou hier is het echt heel koud! Brrr... net even een ommetje gemaakt, nu erg nat en koud. Dus ik ben heel erg jaloers op je! Geniet er maar van. Ik denk nog maar even terug aan de vakantie en neem nog maar eens een beker thee. Jammer dat je vakantie voorbij is Humava. Heb je wel weer een beetje zin om naar je werk te gaan? Succes met verleiden Ananas Voelt hij zich alweer wat beter? Ik heb geen idee of ik mijn eisprong voel. Ik voelde vorige week wat steken, maar dat is volgens mij te snel. Ik heb het idee dat ik nu alles voel, maar te veel focussen gaat me ook niet helpen vrees ik. Ik ben heel benieuwd of ik wat wijzer word van temperaturen en anders volgende maand misschien wat hulp van ovulatietesten.
Ja gelukkig wel! Ik merk echt dat m'n libido omhoog is gestegen haha.. Als het m'n eisprong was dan heb ik wel n korte cyclus.. Ga maar gewoon f door met 'klussen' en dan merken we het vanzelf.. Ik word wel gek van die menstruatieachtige krampen en de rugpijn! Nu al vanaf zondag last vab. Heb altijd al wel snel rugpijn, maar nu echt de hele dag door.. Of het iets met ontpillen ofzo te maken heeft, geen idee! Volgende maand ga ik ook beginnen met ovulatietesten, kijken of ik m'n ei ook kan vinden
@meijtje klinkt heftig zeg je verhaal. Gelukkig dat je moeder je zo helpt. Eigenlijk is alles wel geregelt. Twijfelen alleen nog even over de foto locatie. @ ananas. Veel klus plezier! Ik ga niet meer testen hoor voorlopig. Heb er nog een liggen. Maar weet eigenlijk bijna zeker dat ongi er aankomt. Maar geeft niet.
Goedemorgen!! Ja idd fijn Meijtje, dat je moeder je af en toe helpt! Lijkt mij ook echt heel pittig.. Oeh Humava, eerste dag weer werken, dat is altijd weer even wennen! Ti's iig wel lekker weer om te werken haha! Ik ga ook weer aan het werk! nog 2 korte daagjes en dan iig vrij tm 1 oktoberrrr..