september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Oww haha *schaam* verkeerd gelezen, sorry lorreke

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Klopt helemaal! Rian vroeg om voorbeeld, die had ik niet, daardoor opgezocht, maar vond ze niet met 1 test alleen met 2 daarom stonde er oo de mijne lijken op de bovnste ;)
    En vandaag niets zichtbaar,,,

geeft niets hoor, ik lees oook wel eens verkeerd hihi..

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Bubblybaby, jij hebt wel al wat verschijnselen he,..... Ik hoop voor jou echt dat het een goed teken is!!

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Hierbij een foto van mijn ovutest van vandaag.
    Gezien ik gister foto van internet had gehaald, vandaag geprobeerd om mijn foto van de test up te loaden.
    Test is van ongeveer 10 minuten geleden.

5. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @lorreke; ik denk dat ie bijna komt! Of was hij eerst donkerder?

6. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @lorreke ik denk dat hij ook bijna komt...

@ananas; hoe is t met jou?? Nog steeds bloed?

Heeft er nog iemand getest vandaag?
    Ik vanochtend veeeeeels te vroeg en hartstikke negatief natuurlijk. Heb nu wel constant steken in beide borsten, maar nog steeds lichtbruine afscheiding, weet t ff niet meer :( wachten is stom ( moest dit ff kwijt, sorry :$)

7. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @Bagheera; wachten is inderdaad stom! inderdaad te vroeg met testen, dus geef de hoop nog niet op meid!
    Nee, geen bloed meer.. ik snap er de ballen niet meer van! Alleen gister dus wat bloed verloren.. Gisteravond niks meer en net alleen wat licht bruinig/roze slijm ofzo.. Ik ga er gewoon vanuit dat het m'n menstruatie was, zodat ik me zelf niet gek maak met van alles.. Maar het is wel lastig haha!

8. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hihi ken dat, ik zat eerst nog "nou ga er niet vanuit etc" maar nu met al die kwaaltjes weet ik t niet...

Maar bij jou is t idd ook vaag zeg...Pff. Ben je van plan om volgende keer te gaan tempen of niet?

9. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ja ik snap er echt niks van.. Voel me ook helemaal niet 'ongesteld'.. Maar goed.. Denk dat ik voor deze ronde maar gewoon weer 30 dagen aan hou. Of niet? Ik ga niet tempen, weet nu al dat me dat niet elke dag gaat lukken ;) Denk dat ik weer vanaf dag 9/10 ga testen met ovulatietesten..

10. mami2

mami2 Niet meer actief

Lorreke mooie test missch vanavond nog eentje wagen of waren je ovu testen eerst donkerder want anders neemt het lh in je urine af en is je ei al geweest

bagheera wat jammer van je negatieve testje maar missch test je gewoon nog wat vroeg je symptomen zijn wel aanwezig he of is het ontpillen ??

ananas meid wat vervelend dat je cyclus zo raar verloopt maar eerlijk gezegt denk ik niet dat je menstruatie geweest is je kan pas van menstruatie spreken als je 2dagen helder rood bloed verloren hebt volgens mij was het gewoon een tussentijdse bloeding heb ik ook gehad in me vorige cyclus en daarna ongesteld geworden op dag 31

11. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    @ananas en Bagheera : dit was de donkerste tot nu toe :D beetje gek ben er best wel blij mee hihi :D
    Vorige keren was hij lichter, en gister helemaal wit, en vanochtend deze test, net nieuwe opgehaald en straks nog maar keer testen, wil hem niet mislopen ;)
    Ben net al bij de TP geweest om nieuwe testen op te halen hihi. had er nog maar 1
    Maar als hij bijna komt dan klopt het wel ongeveer met cyclus van23 dagen, want dan zou ik mij ei vandaag moeten hebben.
    Best wel gek want afgelopen week lichte streepjes, gister omo wit en krampjes in de onderbuik, vandaag nergens last van en de donkerste streep die ik ooit heb gehad.

@bagheera wat spannend! hopelijk ben jij de vlgende op roze!!

Ik zal vl vanavond lief aankijken, net 2 rustdagen gehad hihi,,

12. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @mami; ik had deze symptomen vorige maand niet ( behalve bruin verlies maar dat was echt donkerbruin/zwart) dus vraag me af of het echt bij ontpillen (of in mijn geval ontringen) hoort. Weet wel dat ik er 2 jaar terug helemaal geen last van heb gehad.

@ananas; lastig hoeveel dagen je nu moet aanhouden. En als tempen niet gaat dan zou ik t ook nie doen idd. Ovulatietesten zou ik idd dag 8/9 weer mee beginnen.

13. mami2

mami2 Niet meer actief

Bagheera@ spannend dan zal het vast geen ontpil symptomen zijn ben echt benieuwd..

14. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Als het een tussentijdse bloeding is, dan hoop ik over 2 weken een positieve test hebben en niet ongesteld te worden haha! Maar woensdag voor het laatst seks gehad, dus dan hoop ik toch m'n ei donderdag of vrijdag gehad te hebben, anders heb ik weinig kans.. Of m'n ei moet nog komen natuurlijk!! ;)

15. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Spannend ananas, alles kan he na het ontpillen ;)
    Ik hoop dat je ei nog komt dan kan je nog even klussen ;)

Ik heb net nog test gedaan, is nog donkerder geloof ik, zal zo ff fotos uploaden beide boven elkaar die van vanochtend en die van net.

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.303
    396
    83
    Hierbij de foto`s van vandaag.
    De bovenste test is van vanochtend de onderste test is van net
    Hopelijk is het goed gegaan met de foto

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @lorreke; volgens mij wordt ie donkerder!!:)

18. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Hey ja @Lorreke :D hij wordt donkerder! *yay* :)

@Bagheera! Ik hoop het zo voor je, ik duim echt!

Ik heb vandaag nog steeds de lies steken, voelen echt nogal trekkend. Verder steekjes in mijn spieren, maar weet niet of dat iets is :) en had vandaag weer afscheiding. Beetje grijs/rozeachtig. Sommige gedeeltes slijmerig en andere een beetje waterig (sorry :D) , weet niet zo goed of ik iets moet verwachten haha. En heb ook weer (!) mega levendig gedroomd, elke nacht tot nu toe. Elke keer komen de dingen terug die ik de vorige dag voorbij heb zien komen en dan alles door elkaar in een verhaal verwoven, heb meer tijd nodig om het te verwerken ofzo :p haha. Het slaat nergens op.
    Ben nu 10 dpo! Mijn vriendin is er al helemaal van overtuigd dat ik zwanger ben en een tweeling krijg (Hahaha! Dat zou feest zijn). Ik ga morgen mijn temperatuur afwachten :) als die nog steeds hoog is doe ik een testje!

19. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Spannend Bubbly! Ik hoop voor jullie dat het mooie voortekenen zijn.

Lorreke absoluut donkerder, dus ik zou zeggen sleep die vent de slaapkamer/douche/ keukentafel in/op en maak een mooie baby!

Ananas, ik hoop dat jij over precies iets minder als 4 weken ongesteld wordt of een prachtige streep heb staan. Wat je lichaam doet is niet grappig en hij mag best gewoon mee werken.

Rian en Boo, hoe voelen jullie je? mag je al bijna naar de VK?

Hier niks bijzonders, nog een week tot de vruchtbare periode. Gisteren een kleine baby geknuffeld, heerlijk, hoewel een terugknuffelend kind van 8 maanden ook wel lekker knuffelt.

20. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Haha dankjewel @Flipske ^^ *fingers and toes crossed!*

Ja echt he :D ga ervoor @Lorreke!

En ik hoop het ook voor @Ananas... :(
    Het liefst de strepen natuurlijk :p!! Dat dan weer wel.

@babyknuffelen; ahhh leukleukleuk :)

Deel Deze Pagina