Hoi meiden hier even ern kort berichtje uit het zonnige spanje! We genieten enorm! Temp begint te stijgen! Geen ovutestjes meer gedaan... Iedereen die aan het testen is geslagen kom op met dat roze! @wachtbankje. Ik zit daar liever op dan voor het ei hoor want dat duurt bij mij namelijk ongeveer net zo lang als de hele cyclus van de meeste van jullie hihi dus het wachtbankje is zo om lol das dan wel weer een voordeel. Mommyowl ik snap je helemaal hoor! Maar hem ook wel. Het komt vast goed! Knuf! Laatste paar dagen steeds kramp in mijn buik en soms steekjes. Maandag na de seks toen ml zeg maar kwam een rare kramp net boven mijn lies. Heel gek. Verder voel ik biks wat duidelijke signalen zijn. Mijn borsten doen eigenlijk nooit pijn... Succes verder meiden!
Tijdens mijn cyclus zat mijn temperatuur meestal rond 36,4 en sinds gisteren 37. Is dat genoeg stijging of moet het echt meer stijgen? Niet dat ik iets denk, maar als het nog een paar dagen zo blijft kan het iets betekenen toch? Of nog stijgt en niet daalt maandag.....
Mijn "normale" temp ligt ook rond de 36.4 ... naar 37 is een forse stijging hoor. Maar ik weet niet wat je verder bedoelt ^^. Ben je op zoek naar je ei of naar was je daar al voorbij (sorry als je dat al gezegd had *bloos*) Want voor je ei dipt je temp (bij mij altijd naar 36.1 of 36.2) en dan schiet hij de lucht in (bij mij tussen 36.5 en 37.1), tot je menstruatie blijft je temperatuur boven de 'coverline', voor mij (en jou dan ook) boven de 36.4. Als je temperatuur fors daalt rond de dag dat je moet menstrueren betekent dit dan ook vaak dat je menstruatie die dag komt.
Owkee, ja gisteren plots 37 en nu 36.9 ... Heb ook al meer dan een week pijnlijke tepels en sinds vrijdag zuur na ik iets eet, dan voel ik het echt in mijn maag. Niet dat ik anders eet, eet zelf minder.... En krijg de indruk dat ik meer moet plassen terwijl ik niet eens veel heb gedronken dan... Ik weet niet of het kan dat het al zo vroeg komt, maandag is mijn nod... Kan natuurlijk ook dat mijn lichaam mij nog wat voor de gek houdt.... Pfffff stomme kwaaltjes als ze uiteindelijk iets betekenen toch... En check mn banner geen prob hoor, ei is al geweest dus Ja was inderdaad gedaald en dag daarna weer 36,3 ofzo. En nu dus flink gestegen!
Oke nice ^^ ja kan allemaal zeker hoor! Vandaag is mijn nod. Ik vind het heel spannend. Durf niet zo goed naar de wc ben elke keer bang dat ik iets zal vinden wat ik niet leuk vind. Wat eigenlijk stom is, want mijn temperatuur was 37.1 vandaag - en dat is super hoog voor mij. Dus neem aan dat het niet vandaag komt. *zucht* Dat wachtbankje is maar zwaar vind ik :') haha.
Hier weer een foto van mij Vanochtend nog een test gedaan. Hieronder de uitslag De 1e is van gisterochend (bovenste) 2e is van gistermiddag (middelste) 3e is van vandaag.(onderste) Geloof dat het nu een echte positieve test is? hij is donkerder dan al mijn voorgaande testen. En hij is net zo donker als de controlestreep of bijna donkerder in het echt Er is dus nog hoop haha.. Hoelang moet je eigenlijk doorgaan met de testen ?? Het lijkt erop dat vandaag de piek is? of kan hij morgen nog donkerder zijn ??
Ja ik ga nog gen afwachten hehe wat de komende dagen zeggen! Jaaa ik begrijp je! Ik heb dat gevoel nu al dat ik maandag niet ga durven kijken Maar je hebt inderdaad goed kans, ook met je kwaaltjes... Is allemaal niet zomaar tegelijk denk ik dan... Maarja je lichaam kan alle kanten opgaan natuurlijk... Laat ons hopen van niet he Ik probeer echt niet te denken dat het iets te betekenen eheft, is tenslotte nog maar mn eeste maand. En ik weet dat het ook net zo goed niets kan betekenen en anders ga ik zo teleurgesteld zijn, zal zowizo wel zijn maarja.. Is inderdaad super lastig!!! Je kan toch gewoon testen... Dan weet je het meteen, zal nu wel genoeg van dat hormoon in je urine zitten!
Grrr ja moeilijk is dat he! Ik had mezelf zo voorgenomen deze maand niet te denken dat ik zwanger was, pas te testen als ik ver na nod niet ongesteld was geworden etc; en toen kreeg ik deze kwaaltjes. Die heb ik nog nooit gehad en ja dan ga je toch hopen :O! Die levendige dromen elke nacht en trekkende liessteken zijn voor mij de gekste kwaaltjes. Ik ga echt teleurgesteld zijn als ik ongesteld word haha. Vorige maand was ik dat niet, toen was ik gewoon blij dat ik verder kon; maar nu voelt het zo echt.
Ja als je plots al die dingen voelt denk je dat gewoon sneller he. Als je vorige maand niks voelde kan je er ook gemakkelijker vrede mee sluiten dat het niks is.. Ik weet echt niet hoe het komt dat ik me zo voel .... Had me ook voorgenomen me zelf niet te gek te maken hoor.. Maar ik kijk er gewoon oooozooooo hard naar uit
@bubblybaby : thnx ik vond hem ook super!! schrok er zelfs van hoe donker hij was haha.. Ik weet zeker wat ik moet doen Hoe is het verder met jou??? bericht even gewijzigd, had iets later dan jullie op de verzendknop geduurd, dus die het er boven staan Vervelend zeg al die kwaaltjes en dan ook nog je NOD. Ben heel hard voor je aan het duimen dat het wegblijft!! Heel spannend allemaal!!
Haha ja die kwaaltjes heb ik nu al sinds vorige zaterdag. Maar opvallend is; (nog?) geen ongikrampen! Dankjewel voor het duimen !! *duimtzelfookheelhard-haha* Maarre ^^ ja je hebt echt een supermooie, duidelijke ovulatietest. Zo zien we het graaaag
Ik ben gister ongesteld geworden, geen baby voor mij deze maand dus dus, vol goede moed op naar de 3e ronde! Ik lees vanmiddag even alles terug en reageer ik op alles dat hier gezegd is, het is weer zooo veel!
Het wordt spannend dames!! hoop zo dat jullie een deze dagen een positieve test hebben!! Duim duim duim!! @Lorreke; dat is een hele mooie! Ik zou nog even doortesten om te kijken wanneer hij lichter wordt! Hier al anderhalve dag niks meer gehad!! Jeeeeeej!! Nu maar afwachten of ik over 2 weken ongesteld wordt of m'n ei vind haha.. Twijfel alleen of ik dan over n paar begin net ovulatietesten of toch maar afwacht wat er over 2 weken gebeurd..
He wat jammeeer!! Hopelijk volgende maand! We mogen het nooit opgeven inderdaad, als we iets willen dan moeten we er voor gaan; ook na teleurstelling. Dus vind het goed van je dat je vol goede moed de 3e rond in gaat ^^ Haha ja snap ik het is hier ook veel te gezellig! @ananas; Yay! Dat is fijn ik ben echt super benieuwd! Je hebt een gekke maand haha