Haha bagheera ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk vind. Met onregelmatige diensten , het vele werken en dan nog een kleintje die de computer of telefoon niet accepteerd waardoor ze mee moet doen of begint te gillen en huilen. Kan ik moeilijk bij blijven. Dus ik kan af en toe wel kijken, maar reageren wordt vaak al een probleem en mijn geheugen is eenzeef. Dat werkt ook niet mee. Ben ook wel benieuwd bubblybaby
Goedemorgen ik ga morgen pas testen, maar mijn temp was vanochtend nog behoorlijk hoog had wel drupjes heeeeel waterig, doorschijnend oud bloed. Maarja had ik gisteren ook maar paar druppies. Nog steeds (sinds gister avond tintelende) trekkende steken bij mijn liesstreek. Geen menstruatie krampen nog. Mijn moeder appte me vanmorgen dat ze droomde dat ik zwanger was en hoopte dat het een teken was, hahaha. (Schattig) Vandaag 12 (of als FF toch gelijk heeft 11) dagen dpo. Maar al 1 dag overtijd, als ik vandaag ook niet ongi word ben ik dus al 2 dagen overtijd. Dat is wel heel spannend ben echt benieuwd wat mijn temp morgen zegt omg. Bagheera jij ook nog steeds hoge temp he? ik hoop echt saampjes op roze!!!
Oeh ff snel vanuit de auto; dacht dat je vandaag zou testen hihi. Ik nog steeds hoge temp idd, maar wel weer donkerbruine afscheiding...dus denk dat mijn temp wel gaat zakken..en al de kwaaltjes die ik nu heb toch ontpillen is...
Oh jullie maken het wel spannend hoor!!!! @Tru ja ik ben ook (bijna) altijd de langste. Ik woon in Alkmaar. Hier in Alkmaar hebben ze trouwens een kledingwinkel speciaal voor vrouwen vanaf 1.85 en mannen vanaf 1.95 ofzo echt heel fijn is dat. Mijn dochtertje is bijna 11 maanden. Ze zit overigens ook op de +1lijn qua groei en gewicht al is de lijn iets aan het zakken nu. A.s dinsdag wordt ze weer gewogen en gemeten ben heel benieuwd hoe groot ze nu is. Hoe oud is jou dochtertje?
@bagheera; Ah joh die spotting die je hebt (en ik ook klein beetje!) hoeft echt niets te betekenen ^^ zit voor de grap wel eens die charts van andere mensen te kijken op FF die zwanger bleken te zijn; en wat hebben er veel vrouwen dagenlang last van spotting voor de positieve test zeg . Als we niet zwanger zijn is het natuurlijk niet erg gaan we gewoon door. Maar ik blijf wel lekker positief, voor ons beide hehe.
Bubbly, dat is mss innestelingsbloed!!! Oooh ik vind het zo spannend voor jeeee! @secretangel ik heb geen kaartje maar laatste drie dagen : 37, 36.9, 36.9 Heb trouwens lastig probleem, sinds ik gestopt ben met de pil moet ik echt op mn eten letten, als ik gezond en niet teveel eet val ik wat af maar vanaf ik iets teveel eet komt alles er weer bij, en dan eet ik niet meer als voor mijn pil, kom zo snel bij ineens
@tinebx; Ah das vervelend. Ik moet altijd heel veel eten om op gewicht te blijven; heb een hele snelle stofwisseling en dit zit bij mij in de familie. Maar heb niet echt goed advies voor je, hihi, sorry.
Geen probleem hoor, advies is gewoon gezond en niet teveel eten, al eten ik niet teveel ahah maar zowizo niet teveel snoepen Secretangel , is trouwens een kei mooi piercing!! Voor als je het wil gaan vertellen laat je je buik zien ik wil die ooook Ga mn piercing wel missen... Maar laat ze nu ook nog in hoor! Zo lang mogelijk
@ secretangel, ik heb de dichtstbijzijnde verloskundige gekozen. Zag op internet dat deze praktijk goede beoordelingen heeft gekregen. Als je zelf twijfelt, zou je eens aan vriendinnen kunnen vragen hoe hun ervaring is geweest met een verloskundige bij jou in de buurt. Ik heb mijn intake afspraak op 20 november!
@bubblybaby dan ben jij positief voor ons beide, dan ben ik het alleen voor jou vorige maand begon de menstruatie ook zo...alleen nu begon t met hele lichtbruine afscheiding, en duurt t langer dan normaal...dus achja afwachten....
Ja das helaas t enige dat we kunnen doen *haatwachten* Zul je zo zien dat jij zwanger bent en ik niet hihi ^^
Het wordt wel steeds spannender zo bij jullie met kwaaltjes die beide kanten op kunnen gaan. Hier een hele witte ovulatietest en weer een lage temperatuur. Hopelijk morgen toch weer iets wat op een tweede streepje lijkt... Ik wil mijn ei!!! Haha klinkt wel heel fout zo. @Booboo, Ik heb hier helaas nog geen vriendinnen. Kom sowieso niet om in de vriendinnen, maar kan dus helaas geen advies vragen over praktijken hier in de buurt. Hoe zag je op internet dat de praktijk goede recensies had? Leuk dat je 1e afspraak staat! @TineBX, ik weet niet meer of mijn gewicht last had van het ontpillen. Met het verwijderen van mijn spiraaltje in ieder geval niet. Hopelijk is je lijf snel gewend. Nog even genieten van het mooie weer. Fijne dag allemaal!
Hi dames, Wat is het weer gezellig hier! Hoop echt dat die kwaaltjes en hoge temperaturen wat betekenen voor jullie! @secretangel; hoop dat je je ei snel vind! Hier eigenlijk nergens last van haha.. Heel af en toe wat steekjes in m'n buik en liezen.. Vanmorgen weer even heerlijk gesport en zo maar eens even boodschappen doen! Hoef later te beginnen vandaag, dus dat is wel fijn!
Wanneer gaan jullie testen???? Gister duidelijk mijn ei gehad, vandaag streep lichter, dus zit nu officieel op het wachtbankje.... Zo hopen dat het raak is Pff ik haat wachten, en moet nu nog 13 dagen wachten, als het klopt dan heb ik cyclus van 23 dagen. dus heel spannend, ook omdat ik niet weet wat mijn cyclus doet.. pfffff
Yaaay echt zo fijn dat jouw eisprong zo duidelijk was aangegeven !! En dat wachten is idd echt een HELL haha. Tenzij het beloond wordt met iets goeds natuurlijk ik ga voor je duimen hoor! Ik ga morgen testen als mijn temperatuur dan nog steeds zo hoog is als vandaag en gisteren.
Oh wat grappig! Ik ben in Alkmaar geboren, maar vanaf 1992 verhuist. Ik heb op de hoeksteen gezeten, ken je misschien wel? Mijn dochtertje is 10 maanden (20-12-2012 geboren).
@lorreke; jeeej!!! Nu begint t duimen voor jou ook Ik ga zondag testen als mijn temp nog steeds hoog is