september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ja dat heb ik ook wel hoor. Stel dat je iemand kent haha. Humava komt net als mij ook uit alkmaar... stel dat je elkaar kent...

@weekend. Zijn net thuis van vakatie het was heerlijk. Weekend maar ff rustig aan.

Heb al de hele avond steken in mijn zij. En ook een beetje onder in mijn buik. Ben er helemaal een beetje misselijk van
    Net ff ovu test gedaan maar die was heeeel licht. Die heb ik op vakantie niet gedaan. We getempt daar maar later dan normaal. Zal ik dan nu eindelijk een ei hebben of komt mijn ongi er aan. Als het mijn ei is hebben we iig goed gevreeën op vakantie hahahaha.

Pff die onzekeheid!

Balen bagheera ik dacht bij jou zit het ook wel goed. Vol goede moet op naar ronde drie.

2. Humava

Humava Niet meer actief

@meissie ja wie weet kennen we elkaar wel. Dat zou toch wat zijn hè. :) Ik hoop dat het je ei was en dat je snel op roze mag!

3. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ahw Bagheera. Nouja; lekker naar ronde 3 dan :).

Ik... ben echt mega misselijk. Oh mijn god :)

Was zo leuk bij mn familie, heb allemaal kadootjes gehad hahaha; super schattig. Die zijn allemaal zo blij :).

Dankjulliewel nog een x voor de felicitaties :D en @plakkertje; ga ik toch wel vanuit hihi ^^ bij mama is het 4x goed gegaan en bij mn schoonmama 3x en nooit verkeerd :p ik laat alle verhalen op t internet en van mn vriendinnetje me niet gek maken; het voelt echt goed :). Positiviteit! :D

4. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Klopt, is ook echt super leuk! Het is heel dankbaar werk, en het geeft zo'n goed gevoel als je ma 8 dagen met ren goed gevoel de deur dicht trekt :).
    Het is nu wel wat zwaarder hoor.. Maar dat merk ik pas als ik thuis ben, dan ben ik echt moe, 8 dagen achter elkaar is best vermoeiend, laat staan als je zwanger bent, haha.
    Nee, ik hoef er snachts niet uit. Wij hebben speciale teams die ondersteunen bij bevallingen, dat doe ik zelf niet. Ik ben er alleen voor de zorg na die tijd, dat geeft wel rust!
    Ik heb een 1 jarige opleiding gedaan binnen een kraamzorgbureau, bol opleiding, pittig maar leerzaam jaar!

Nu nog 2 ochtendhoest van 8 tot 1 en dan zit m'n werkweek er weer op! En het is echt 3 minuten fietsen voor mij, echt ideaal!

5. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    @Meissie, fijn dat jullie hebben genoten! Was ook lekker weer in Spanje of niet?

@Bubbly, heel goed die positiviteit! Hihi :). En wat leuk dat je al van alles gekregen hebt.. Haha!! :).
    Eerste week nadat ik posi test had was ik ook misselijk, heb ik nu haast tot geen last meer van.
    Hoe voel je je verder?

@hier, pfff, mijn borsten doen zo'n zeer!! Als ik er per ongeluk met m'n arm al langs ga, aiiii. Laat staat er op liggen.

6. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @meissie, lekker dat jullie genoten hebben! Dat is ook belangrijk. Hopelijk is je ei gewoon wel geweest en heb je goed geklust ;)

@bubbly goed dat je positief bent! Laat je idd niet gek maken, lekker genieten.

@rian in 1 jaar de opleiding? Das knap zeg! Snap wel dat het nu zwaarder is.

@hier: temp 37.0. Misschien is dat wel gewoon mijn basale lichaamstemperatuur ofzo. Ach vol goede moed naar ronde 3! ( al ben ik stiekem wel een beetje gezond jaloers op bubbly haha )

7. Humava

Humava Niet meer actief

@bubblybaby wat leuk dat je allemaal kadootjes hebt gehad. Is het het eerste kleinkind voor je ouders?

@rian wow in 1 jaar een opleiding. Gaaf, als ik zoiets tegenkom een keer zou ik het ook wel willen doen. Ik heb mijn vervolgopleiding sociale dienstverlening niet afgemaakt en daar baal ik nu onwijs van.

@bagheera ik ben ook wel een beetje gezond jaloers hoor op ee zwangere dames. Je hoopt toch voor jezelf ook dat het snel raak is. Maar we hebben het niet voor het zeggen.

8. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @humava, idd, helaas niet. En we zijn ook pas net bezig. Vriendin van mij is 4 jaar bezig geweest, dus ik moet niet zeuren ;)

9. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Bagheera nog steeds bloedverlies?

Hoe was je temp in het begin van je cyclus.

Hier 36.9 :) nog niet gedaald ....

En bubbly dat is zoo leuk nu al kadotjes :D ik ben ook wel wat jaloers, maar heb nog hoop haha :D

10. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    @ spanje was het gewoon 28/29 graden echt zo lekker dus.

Ik hoop echt dat dat mijn ei was gisteren! Temp 0, 2 gestegen vanmorgen. Hopelijk blijft ie dst doen. Kan dat wel? Op dag 34 in de cyclus?

Wat leuk nu al cadeautjes! ! Lijkt me zo leuk om het te mogen vertellen!

@Tine. Wat spannend heb je al getest?!
    @bagheera. Zet het door of bnog niet want dan kan het natuurlijk nog steeds.

11. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    #1831 Bagheera3, 26 okt 2013
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
    @tine; temp begin cyclus is niet betrouwbaar omdat ik toen veel later temperatuurde (had vakantie) dus eigenlijk weet ik dat niet.
    @meissie; het kan natuurlijk altijd, als je een lange cyclus hebt. Het kan ook een innesteling zijn...

Het is nu weer terug naar bruine afscheiding..maarja ik wacht gewoon tot het doorzet. Heb nl wel krampjes etc...

12. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Vervelend bagheera. Misschien nog een testje wagen?

13. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    @bagheera; he balen zeg!:( hoopte het zo voor je!

@bubblybaby; Kijk, cadeautjes krijgen is altijd leuk!;)

Gister een geweldig feestje gehad, vandaag nog niks gepland. Vanavond misschien nog naar een housewarming, maar ze willen daarna gaan stappen, dus nog even over na denken ;)

Nog 9 dagen.. Haha

14. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    #1834 Artife, 26 okt 2013
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
    Bagheera, ja oke maar als je temp eerst lager lag enkele dagen zal dat je basale temp wel zijn zeker? Ja ik weet het ook niet hehe
    Is allemaal wat afwachten, hoop dat het nog anders uitdraait voor jou!

En nee nog niet getest ga ik pas doen als ik niet ongesteld word :) nog wachten tot maandag en dan hopen dat ik overtijd ben door zwangerschap en niet door onregelmatige cyclus... :p allemaal zo spannend!

15. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier!! Iedereen van het mooie weer aan het genieten?

16. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Haha daar lijkt het wel op..;) denk dat we op de volgende meiden aan het wachten zijn die in spanning zitten voor hun NOD :D

17. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik denk het ja haha! Ookal lig ik hier gewoon op de bank ;) Vanmorgen even de boodschappen gedaan en nu eventjes niks, heerlijk!
    Ik ben de dagen aan het aftellen.. Denk dat ik maandag maar start met de ovulatietesten.. Voor het geval dat ik gewoon in een nieuwe ronde zit haha!

18. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @ananas; je hebt 3 dagen gevloeid? of langer??

Hier ook lekker op de bank Masterchef te kijken :D

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.304
    396
    83
    Hier gewerkt dus nu pas tijd, maar niet heel veel, want moet zo alweer een koken hihi..
    En idd ``rustig`` aan het wachten op mijn NOD

20. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik ben even naar het winkelcentrum geweest en daarna was ik doodmoe dus heb ik even een dutje gedaan :) :) vanavond feestje en wil niet te moe zijn, ben de bob., :D

Deel Deze Pagina