september 2013....1e ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mami2, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Lekker een rustig aan daggie is ook wel eens lekker toch?

Hier nog steeds een beetje een rare buik. Helemaal onderin onder mijn buik nog bij schaambeen dan denk ik in de buurt rare pulserende pijn.... nooit eerder gehad eigenlijk. Ik weet echt niet meer wat ik van mijn eigen lichaam moet denken.
    Straks wordt ik gebeld door mijn afval coach waar in volgende week weer mee ga beginnen.

Hoe zit het eigenlijk met sporten en zwanger worden/zijn (want het kan natuurlijk nog steeds. Misschien dat ik met de meiden van 4 november mee doe met testen Dan zou ik 10dpo zijn als gister mijn ei was.. Is dat te vroeg of een gokje wagen (als ik daarvoor niet al ongi wordt natuurlijk)

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Heb net een lekker ygohurtje op en voel me plots misselijk en vieze nasmaak :( was net zo lekker.... Gewoon een klein potje! Ik hoop echt dat dit alles voor iets goed is! Haha

Meissie ik weet ook niet wat ik van mn lichaam moet denken hoor! Pfoe

3. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
  4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik heb me aangemeld. We zien we wat er gebeurt.

5. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Wil je als de aanmeldingen een beetje binnen zijn er een besloten clubje van maken? Dat vind ik zelf leuker praten en we zijn nu toch met steeds dezelfde meiden.

6. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik heb bijgelezen maar in delen dus ik weet niet meer alle namen erbij. En op de telefoon is reageren sowieso een ramp.

7. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Het was beetje verspreid over 5 dagen, maar dan had ik alleen af en toe een veeg..
    Ik ga nu naar een housewarming, helemaal geen zin in!
    Ik heb trouwens wel af en toe van die steekjes in m'n schaambot laat maar zeggen, geen idee wat dat nou weer moet betekenen!;)

8. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Hier een heerlijk dvd-dagje gehouden. Vriend was zelf een dagje uit, lekker met zijn eigen dingetjes bezig. Dus ik heb heerlijk 3 dvds achter elkaar gekeken :D I love movies

Sporten en zwanger worden/zijn is niet anders dan wanneer je niet met zwangerschap bezig bent. Als je eenmaal zwanger bent, moet je oppassen met (contact)sporten waarbij je tegen je buik geraakt kan worden (bijv. balsporten of vechtsporten). En moet je jezelf niet te ver pushen: als je lichaam het zwaar heeft, niet doorzetten maar het gewoon wat rustiger aan doen. Dit geldt ook voor (flink) afvallen: niet doorzetten, maar het gewoon wat rustiger aan doen.

Wat betreft het testen voor jou op 4 nov: gewoon doen, gezellig! 10dpo zou opzich wel wat vroeg zijn, maar wie weet...

Hebben we trouwens door dat 4 nov op een maandag valt??? Da's niet zo handig hè, i.v.m. werken... ;) Dat wordt dan heeeeeeel vroeg opstaan, testen, hopelijk even een sprongetje in de lucht doen samen met je man, en dan "Whoohoo!!!, en oh ja ik moet nu gaan schat, tot vanavond he! Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag"..... :p
    Hmmm, ik denk dat ik dus misschien toch al zondag 3 nov ga testen....

9. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Is goed hoor!
    Heb nu al aangeduid dat enkel leden kunnen meelezen! Moet je wel ff lid worden!:p

10. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Eventjes snel hallo ^^ heb even alles gelezen maar ben een beetje druk (vooral in mijn hoofd) dus reageer pas echt morgen :)

Denk aan jullie hoor! Al mijn positieve straaltjes gaan naar jullie, word allemaal maar snel zwanger!!

11. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Geniet maar een beetje nu! Snap wel dat er ineens wat verandert voor je, zo leuk!

12. Humava

Humava Niet meer actief

Goed idee tinebx van de club. En het lijkt me idd wel fijn als we er een besloten club van maken als iedereen lid is die lid wil worden.

13. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja en dan kan je een beetje kiezen over welk onderwerp er wordt gepraat en is het beter bij te houden denk ik:D en inderdaad prive...

14. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Kijken jullie ook Verliefd op Ibiza? Hihi..

15. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.304
    396
    83
    @Tinebx : heb me ook aangemeld hoor!! leuk ideee :D

@rian nee niet gezien, mijn ogen vallen hier bijna dicht, morgen nog 9 uur werken en dan deze week 40 uur gewerkt :O en ik moet maandag ook nog pffff...

16. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Hihi net gezien is wel grappig :) film nog niet gezien ga ik volgend weekend kijken samen met een vriendin haha.

@hier net wit slijmverlies, plakt tussen m'n vingers, maar heb pas 6 november dacht ik tenminste me ei. Echt raar. Morgen toch maar ff ovutestje doen.

17. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    #1857 Rian89, 26 okt 2013
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013

Pfff pittig, wat doe me voor werk?
    Ik morgen nog van 8 tot 1, dan weekend :)

Pff, ik duik het bed in, moe!! Enne, uurtje langer slapen! Hoe fijn is dat!!

18. Humava

Humava Niet meer actief

Wij zijn holland's got talent aan het kijken. Ik log echt helemaal in een deuk om sommige deelnemers. Ik ben eigenlijk niet zo van de talentenshows maar deze vind ik nog wel grappig. Verliefd op iibiza ben ik vergeten zou het opnemen maar ja. Een aflevering missen is niet zo erg denk ik.

@lorreke lange werkweek zeg voor je.
    @rian lekker pitten ga ik ook zo doen *gaapt*. En idd lekker een uurtje langer. Als onze kleine meid ook lekker uitslaapt net zoals vanmorgen toen werd ze om 9uur wakker.

19. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Hier ook Hollands got talent, wel grappig programma. Ik ga zo ook lekker mijn bedje in.. Slaap lekker alvast allemaal

20. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.304
    396
    83
    Ja klopt heb 2 van de 4 week zulke lange weken en verder weken rond 22 uur, maar is heel erg pittig hoor.
    Ik ben verpleegkundige werk dus ook in de zorg ;)
    En ik ga ook me bed in ff uurtje extra bijtanken ;)
    7 uur weer beginnen tot 16 uur.

Deel Deze Pagina