Foto in de groep! Weet niet hoe dat hier kan op de ipad hehe. Ooh bagheera echt balen Straks naar mn schoonmoeder, mn moeder al gebeld aangezien die in belgie wonen
Als je op ''plaats reactie'' klikt, dan zie je een paperclipje. Als je daarop drukt kun je een foto toevoegen vanuit je ipad of iphone of ander iets waar je op typt haha Hoe reageerde je ouders??
Okee dankje Ze moest heel erg lachen omdat ik zelf zo rillend aan de tel hing maar ze was heel blij voor mij! Moet nog wel even stilhouden tegen mn zussen en broers omdat mn andere zus al 4/5 maanden bezig is voor het eerste en is ook pas weer ongesteld geworden.. Even moeilijk maarja...
Vanacht gedroomd dat mijn zwager zwanger was whahahaha Ik was wel stik jaloers. Zij wilde het ook helemaal nog niet lol
wat een goed idee is veel leuker nog missch om zo te babbelen Maar lijkt me ook wel goed om nu een ledenstop te doen idd anders is het helemaal niet meer overzichtelijk
Wauw!! nog 1 op roze!! gefeliciteerd tinebx !!! nice!!!! @ananas : moet je strax nog werken ?? wat voor werk doe je dan ?? LEkker uit eten vanavond! lekker genieten! Ik even pauze, zo weer verder werken
Wat vervelend bagheera. En ook wel raar, want je temperatuur is nog steeds hoog. Verlies je bloed of heb je alleen kramp?
Hoe werkt die club van de link van de vorige pagina? ben wel aangemeld en goedgekeurd Heb er eigenlijk nog geen verstand van, krijg je daar meldingen van enz of ???
Ik hoop dat het ook snel voorbij is, ga nooit meer aan de nuvaring, als dit het resultaat daarvan is (wrsch wel) @lorreke, als je in de groep zit (hoofdpagina zeg maar) staat er ''club tools'', daar kun je een abbo nemen
Ja eventjes maar! Moest eigenlijk tot 20.30, maar n collega neemt mn laatste uurtjes over zodat ik uiteten kan haha! ik werk ook nog 3 dagen in de week bij de supermarkt hier. Doe ik al zo'n 6 jaar haha.. Zat te hopen op nog een gezin om bij te gastouderen, maar de combinatie bevalt me nu erg goed! En ik draai de zondagen altijd zelf, dus dat is enorm fijn! Geen baas die je op de vingers kijkt enzo haha!