September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hmm... lastig sanjor , waarom mag je em niet wassen?

Inderdaad jill je buik lijkt gezakt .. Misschien is je baby wel al aan het indalen.. :)

Hier lijkt mijn buik ook gezakt ik ga het morgen even aan de verloskundige vragen of dat de baby ook echt al ingedaald is of aan het indalen is..
    Grappig, het lijkt ineens alsof ik veel meer lucht krijg, terwijl ik niet in de gaten had dat ik minder lucht kreeg merk ik nu duidelijk verschil..

2. Liekj

Liekj Niet meer actief

Mich je hebt wel waar voor je geld gekregen .. Heel erg leuk :D
    En inderdaad voor die prijs mag je dat ook wel verwachten !

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hihi dat klopt!!
    De verloskundige zei vandaag dat hij al wat ingedaald was trouwens.. maar merken ze dat aan de ligging van het hoofdje?:eek: misschien beetje domme vraag hahaa

4. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik heb geen idee waar ze dat aan kunnen zien misschien aan de hoogte van je baarmoeder?
    Ik heb de vraag in ieder geval op mijn lijstje staan voor morgen :D

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ze voelen waar het hoofdje ligt. Helemaal onderin je buik gaan ze dan wat drukken om te voelen :)

Heb gehoord dat een tweede minder snel indaald dan een eerste.
    De beeb is hier al een paar weken iets ingedaald maar lijkt niet verder te gaan. Ga het volgende week ook maar eens vragen weer...

6. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja grappig he! Nou bedankt iig. Ik ben ff zwemmen zal straks weer ff reageren!

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @liekj; geen idee waarom ik het niet mag wassen.
    Denk maar dat ik hem morgen even buiten hang om te luchten dan :)
    Ben altijd een beetje bang dat mensen hem al hebben gebruikt voor een dag of dat het in een vies huis is geweest en dan weer terug gestuurd is hihihi

Denk dat je wel gelijk hebt mich! Ga het niet wassen :)
    Ben wel klaar met wassen en strijken..

8. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Dag dames. Hier vandaag een relaxted dagje. Wel wat dingen gedaan.
    Zo hebben we 1400 kilo 😳 grint besteld voor de voortuin.
    Als die af is, beginnen we met de achtertuin. Dat wordt nog een uitdaging.
    We willen een relaxte Ibiza stijl creëeren.
    Met een mooi loungeplek, grote witte bakken met fleurige bloemen.
    Ik ben van de ideeen en mijn partner voert ze uit.

Wat is jullie stijl?

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Littlejoy lijkt me erg sjiek!

Hou ik ook wel van!!!

Uhm, dames ik heb jullie hulp nodig..
    Met mijn verjaardag gaan we 2 nachtjes weg.. (hotel)
    Nu weet ik dus niet zo goed of we ons zoontje mee moeten nemen ja of nee.. we zijn dan vrij beperkt want hij slaapt niet in de wagen etc.. en dan moeten we een suite nemen van 30 euro toeslag per nacht erop want ik denk niet da thij smiddags in slaap valt als wij ernaast staan:p.. Ik vind het heel moeilijk:(

Help!

10. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Hier hebben we ook een bescherming over de matras liggen. Het slaapt ook gewoon lekker luchtig met deze warme dagen :D

@Jill: Je buik lijkt idd lager te liggen!

Hier heb ik ook de indruk dat de kleine al aan het dalen is. Heb al 2 dagen gemene steken in mijn vagina, gevolgd door harde buiken. En volgens mij is mijn buik aan het zakken. Ben niet zeker, want kijk wel alle minuten naar mijn buik. Dus merk niet echt verschil. ;) Zal binnenkort eens een foto maken, dan pas valt het meestal pas op haha :p
    Hoop alleen dat ze nog lang genoeg blijft zitten, want bij de meeste dalen de beebjes pas later! Ben benieuwd :)

Ik mag volgende week weer op controle, ben benieuwd of ik het juist had over het indalen of niet :D

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @littlejoy; zoooo! Dat zijn veel steentjes!
    Wij hebben een simpele achtertuin. Bestraat met een grote bloembak in de lengte van de tuin. Een lounge gedeelte en een eetgedeelte.
    Heb zelf alleen wel spijt dat we geen gras hebben. Is zo lekker de voor kids ;) maar mooi is een andere vraag.

@mich; ik zou lekker met z'n tweeën weggaan. Dan ben je er echt ff uit :) anders zit je de hele tijd vast aan een ritme en ben je weer vroeg thuis in de kamer in de avond. ;)

@hier; whaaaaa ik heb rusteloze benen!!! Wordt gek gek gek!

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @shaantje; klinkt idd als indalen :)

13. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    ja, maar ik voel me zo snel schuldig:(
    ik heb sowieso moeite om zonder hem te zijn hoor...
    En ik moet straks ook 3 nachten in het ziekenhuis blijven.. dus was wel al een beetje aan het oefenen om hem meer los te laten.. :(

14. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mich
    Ik zou ook tijd voor jezelf pakken en dan kan je inderdaad ook even oefenen! Sterkte ermee maar denk ook aan je rust en lekker samen zijn met zijn tweeen!

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Snap je helemaal mich! Heb ik ook erg had. Maar kon er toch ontzettend van genieten... Hoe vaker ze weg is hoe meer :)
    Komt helemaal goed! :D

16. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Mich: ik zou denk ik ook samen gaan. Even samen genieten voordat de tweede komt. Daarna kun je weer lekker met je kindje knuffelen :)

Hier ook een indaler lijkt het. Vriendin werkt bij gynaecologie en kwam gister ff langs. Andere vertelde mij al dat mijn buik aan het zakken was en afgelopen dagen last gehad van veel steken bij mijn schaambot en pijn.
    Ze zag me gister en zei zelf al meteen wow Loes, wat zit ie laag, hij daalt in. Mag over 2 weken weer op controle, we zullen het horen.

@Sanjor: Wallaboo mooi ja? Ik heb er toevallig van de week ook naar gekeken op internet, maar dan kun je em niet voelen en goed bekijken zoals in de winkel natuurlijk, dus twijfelde zo en wou keer in de winkel kijken.

Hier vandaag een vrije dag. Ga nog wat proberen te slapen. Wat poetsen en vanmiddag komt een vriendin. Vanavond 3 eters, dus mijn dagje zit weer vol :s

17. Liekj

Liekj Niet meer actief

mich ook ik zou lekker samen gaan.. ff met zn 2en weg.

bij vk geweest, ze ligt nog steeds met hoofd naar beneden en ze is begonnen met indalen, maar ze is pas heel klein beetje ingedaald, dus heb nog wel even te gaan..
    de pijn die ik voelde zijn dus waarschijnlijk indalingsweeën geweest.
    verder was alles keurig, bloeddruk enz. ook urine was goed.. altijd weer een geruststelling :)

18. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Lekker even weggaan met z'n 2tjes Mich. Heerlijk.

Ik ben beroerd. Net gebraakt en ben erg misselijk.
    Moet straks wel 2 uur heen en 2 uur terug in de auto zitten. Onze dochter is kamperen en we halen haar straks op.
    Ik ga zo dus nog even liggen voordat we vertrekken.

19. Loes83

Loes83 Niet meer actief

Beterschap, rustig aan!

20. Liekj

Liekj Niet meer actief

beterschap littlejoy!! daar is niks aan, ziek zijn..

Deel Deze Pagina