Littlejoy Ik voel me ook zo beroerd.. tot overgeven is het nog niet gekomen! En liever ook niet want ik moet gaan werken zo.. pfff. Jij succes met je autorit.. zou maar een zakkie meenemen :S Laatste stukkie word zwaarder en zwaarder! Tellen jullie mee met mij!? Ik moet nog 4 diensten na deze dienst! 9 aug laatste werkdag lijkt wel of de dagen voorbij kruipen hier..
Jill: pfff, jij werkt nog. Respect. Ik heb besloten om niet mee te gaan. Ben nog steeds niet lekker en om nu in totaal 4 uur in de auto te zitten en gezellig te BBQ-en, vind ik iets te gortig.
Littlejoy; beterschap! Voel me ook niet heel lekker. Steeds vaker weer misselijk enz. Ik zou ook lekker thuis gebleven zijn. Jill; jij ook beterschap en sterkte met werken!!!! Ik tel mee af Hier; net bij de prenatal een Nijntje knuffel gekocht en een super leuk jasje. Jasje was wel 22 euro. Best duur. Maar kon hem niet laten hangen. Nu kijken hoe vriendlief gereageerd Hahaha. De box staat ook sinds vandaag en Lisa heeft voor het eerst op het potje geplast!!!
Dank je. Komt wel goed. Het is alsof mijn lijf zegt: blijf toch lekker thuis. Doe geen gekke dingen meer. Ben normaal een actief type maar heb nergens zin in. Lijk wel bejaard 😉. Wat knap dat je dochtertje op het potje heeft geplast. Lees dat je de box al hebt staan. Ik moet er nog 1 kopen. Ben druk op zoek.
Wat knap sanjor ! Leuk is dat, dat de box staat ! Hoe gaat het nu littlejoy ? Jill , ook ik tel met je mee!! Hopelijk voel je je weer wat beter.. Hier ook niet lekker, buikpijn en hele middag geslapen..
We gaan met z'n tweetjes dames! Littlejoy beterschap meis!! Morgen fotoshoot.. ben zo zenuwachtig! Want, ik hoop dat we blijven plakken hihihi.. en als ons zoontje slechte zin heeft word het niet grappig ahhaha
ben ik weer!! heb veel aan mn hoofd gehad en mn tranen opgejankt maar het gaat weer iets beter... littlejoy en sanjor beterschap!!! mich leuk zeg! haha hoop dat de kleine lekker slaapt dat hij in ieder geval geen humeur heeft haha komt vast goed, vaak weten ze wel de aandacht te trekken van die kleintjes. hier ingedaald en in goede positie, teminste ze zeiden dat hij al aardig diep in de bekken lag. mn buik is ook echt gezakt. ben wel wat afgevallen maarja dat is niet zo gek naar omstandigheden. Ik zal deze week ff foto maken van de babykamer en mn buikje
@littlejoy; had de box nog van Lisa staan. Maar bij de babydump vandaan gehaald. Gewoon simpel maar toch heel leuk. Zal morgen een foto maken. @liekj; jij ook al niet lekker hangt echt in de lucht volgens mij. Lig nu ook al op bed... Met hoofdpijn. @rica; ach meis toch!!! Hoop niet heel ernstigs allemaal. Je kan je hart altijd luchten hoor. Of je mag me altijd een privé berichtje sturen. Miste je wel al Ben benieuwd naar je buik en babykamer. @mich; super leuk!!! Goede keuze om met z'n 2en te gaan! Veel plezier en succes morgen met de shoot! Ik wil morgen ook de babykamer gaan afronden. Nog wel wat puntjes op de I doen. Maar morgen ga ik alvast een foto maken zodat jullie een idee hebben Oh en hieronder nog een foto van het jasje en de knuffel die ik vandaag heb gekocht (bij de veelste dure prenatal!)
Sanjor , hoop dat je goed slaapt vannacht en dat je hoofdpijn morgen over is.. Leuk jasje en leuke nijntje !! (Ik heb een speenkoord gekocht vandaag, al maanden op zoek naar eentje die ik leuk vind Hahaha!)
Mijn werk was niet te doen... voor eerst in zwangerschap overgegeven... pfff en dat op je werk. Daarna voelde ik mij een stuk beter dat wel! Dienst afgerond maar ik ga morgen eerst ff bellen met mijn chef. Misschien toch 1 weekje eerder stoppen... nu dood op. Ik reageer morgen op jullie berichten.
Thnx liekj!! @jill; meis toch!! Misschien idd maar gewoon stoppen met werken. Je bent al heel ver gekomen!! @hier; al vanaf 1 uur bezig met Lisa om haar te laten slapen. Vanmiddag expres geen middagslaapje laten doen in de hoop dat ze dan wel slaapt maar nee hoor. Is inmiddels 4 uur en ben gesloopt. Heb haar net ruim een uur laten huilen. Nu is het eindelijk stil. Wordt dus maar weer heel streng zijn komende weken met slapen.
Sanjor Ellende zeg met Lisa maar ja... jij vanmiddag maar dutten dan hoop ik voor je! Ik ga inderdaad ff goed overleggen met mijn chef. Gelukkig zeer goed contact altijd met haar omdat ik alles over heb voor mijn werk normaal gesproken Ze moeten maar een afroepkracht inzetten. Dan kom ik er wel naast werken om te begeleiden das enige wat ik nog zie zitten. Ben beetje over mijn grens gegaan denk ik!
Jill; fijn dat je zo goed contact hebt met je leidinggevende. Dan komt het vast helemaal goed! @hier; kleine oogjes. Lisa is naar het Kdv en ik ga heel rustig aan doen. Het is ook al best warm....
sanjor, dat is vervelend met lisa zeg.. goed uitrusten vandaag! jill, hoop dat je een goed gesprek hebt met je chef..
Sanjor goed proberen te rusten vandaag! Hopelijk gaat het dan wat beter. Hopelijk is de rest ook wat beter. Blijkbaar heeft er toch iets in de lucht gehangen Jill hopelijk mag je vroeger stoppen. Je hebt het al héél lang volgehouden . Gelukkig heb je een goed contact met je leidinggevende, komt helemaal goed! Hier gaat momenteel alles redelijk zijn gangetje. Wil zoveel doen, maar merk dat het lichaam niet altijd meer wil . Dan werken we thuis maar met tussenpauzes . Nu alles dichterbij komt wil ik echt alles in orde hebben! De nesteldrang begint nu echt te komen. Binnenkort kamertje en box helemaal aankleden en de kleertjes wassen en dan zijn we klaar voor de komst van onze meid! Begin het nu echt wel spannend te vinden . Voor de rest ga ik mij mentaal voorbereiden op de laatste 3 weken werken! Ze gaan vrees ik nog zo zwaar worden , maar nadien lekker thuis! Ga ik zo van genieten Ze voorspellen hier weer 2 super hete dagen. Pff, heb het er echt wel mee gehad. Kon nu eindelijk terug wat beter slapen, omdat het wat afkoelde 's nachts. Zal er nu weer 2 dagen zeker niet inzitten . Fijne dag iedereen & hopelijk niet te veel last van de warmte!
Ja hier ook shaantje , verschrikkelijk hè ! Was eindelijk alle warmte uit huis, komt het er nu weer net zo vlug in... morgen 35 graden.. pfff .... We gaan morgen bij vrienden bbq en, gelukkig airconditioning in de auto, want anders gaat dat niet lukken Wat gaan jullie deze dagen doen?
De warmte zit hier nog steeds in huis vindt ik Hahaha. 23 graden is het in de nacht beneden en loopt dan gedurende de dag op. We slapen met raam nog steeds open. Maar vriendlief vindt het te koud worden ik niet... Vandaag niet veel. Heb me opgesloten in huis met de gordijnen dicht. En morgen is Lisa weer thuis en ga ik samen met een vriendin naar de lineaushof. Lekker in het zwembad met haar zoontje (schelen 5 dagen). En vriendin vermaakt de kids zodat ik niet super veel hoef te doen. Super blij mee want binnen/thuis zitten met Lisa vindt ik niks voor haar. Heb trouwens echt veel harde buiken die steeds meer pijn gaan doen. En soms ook pijn in me rug erbij... Het voorwerk is echt begonnen denk ik... @shaantje veel succes op je werk meis! Zie het mezelf niet meer doen. Heb met je te doen.
Je hebt gelijk Sanjor! Als ik de kans had bleef ik ook lekker binnen met alle rolluiken dicht . Net een kluizenaar, maar alles beter dan die verschrikkelijke hitte . Het begint hier ook weer lekker op te warmen binnen, nu al 22 graden, pff ! Gelukkig is het bij ons op het werk heerlijk! Een lekkere 20 graden. Anders hield ik het daar niet uit . Liekj hopelijk is het een beetje te doen met de BBQ morgen! Ik heb morgen een vrije dag. Zoek dan echt zo weinig mogelijk buiten te komen ! Hierbij nog een foto van vandaag! Het indalen is toch nog niet echt begonnen denk ik . De steekjes heb ik 2 dagen gehad. Misschien ook al wat voorwerk voor het indalen, maar volledige indaling nog niet. Buik zit nog steeds hoog! En weer is hij een pak gegroeid vind ik op een week tijd ! Ik ga echt nog ontploffen haha .