Sanjor Ook lekker dan die harde buiken.. pff. Ik zit te wachten tot mijn chef dus gaat bellen, en de zenuwen gieren door mij lijf. Vraag me niet waarom... Shaantje Prachtige buik! Mooi en gegroeid zeker ja Liekj Ik ga helemaal niks doen deze warme dagen... ben er klaar mee. Denk dat ik vooral chagrijnig word, dus is maar goed dan mijn man lekker werken is en dat ik heerlijk kan uitrusten thuis.. helemaal als ik dit weekend dus nog moet gaan werken. Ff afwachten...
Komt ineens in me op maar wat zijn jullie leeftijden zo'n beetje?? Ik 27 en Manlief 28. Hebben jullie vast al eens eerder gemeld maar ik ben natuurlijk later hier ingevoegd.
Mooie buikfoto. Zal straks eens kijken of mijn partner een foto wil maken. En van de babykamer. Ik ben trouwens 34. Bij mijn 1ste was ik 26. Merk wel dat ik een stukje rustiger ben geworden. Heb meer behoefte om lekker thuis te zijn. Wil geen moeke worden hoor, maar ben nogal van het feesten geweest. Nu is dat een stuk minder. Ik ga vandaag niet veel bijzonders doen. Behalve relaxen. Voel me gelukkig al wat beter en wil dat graag zo houden. Mijn vriend is vrij en onze dochter gaat lekker haar gangetje.
Littlejoy Dat is dan een aardig leeftijdsverschil tussen beide. Bewust? Ik ben de rust zelfe zegt iedereen altijd over mij. Ook op mijn werk kan je me niet snel gek krijgen in stress situaties oid. Haha! Nooit een echte stapper geweest, wel op vakanties vroeger Ik ga graag weg maar ik ben ook graag lekker knus thuis. Liekj Kijk zo krijg ik ook beetje een beeld met wie ik praat haha
@shaantje; mooi!!! Zeker gegroeid!!! En jaloers op je 20 graden! Hihihi. Heb net wat strijkwerk gedaan op zolder en het bedje eindelijk opgemaakt. Nu ff pauze met koud drinken en dan ga ik foto's maken van de babykamer ze zijn onderweg dus @jill; kan echt heel goed begrijpen dat je zenuwachtig bent.. Zou ik ook zijn. Ben ik ook altijd als ik me ziek moet melden Het is goed dat vriendlief er niet is.. Ik ben ook steeds vaker chagrijnig als hij thuis is. Lijkt alsof het dan ook extra wordt aanwakkert. Heb ik iemand om tegen te zeuren en zeiken whahaha Ik ben trouwens 26.. 9 september wordt ik 27.. En ben uitgerekend op 3 september me vriend is 28... @littlejoy; ik was ook van het weggaan. Niet thuis zitten enz. Lekker uit eten, bios, terrasje en uitgaan zo nu en dan. Maar sinds Lisa geboren is heb ik er helemaal geen behoefte meer aan. En nu in de laatste weken van de zwangerschap zou ik me het liefst willen opsluiten Hahaha. Maar dat is niet zo goed idee Onze overbuurman is de voortuin aan het doen. Bomen kappen en struiken eruit aan het halen. Pff met die warmte! Gek!!
Sanjor Ja dat heb ik dus ook haha! En ik ben nooit ziek lol. Maar voelt gewoon zo beroerd. Bang dat ze boos worden haha, maar ik sta volledig in mijn recht. Voorlopig belt ze niet.. echt irri, zou rond 10 uur bellen. Dus krijg geen hap door me keel stom he! Pas maar op dat je die buurman niet moet reanimeren straks hahaha, die is inderdaad gek! En dat chagrijnig zijn heb ik ook erger als mijn vent thuis is haha! Erg eigenlijk. Ik irriteer me snel als hij bv herrie maakt, of als ie weer gaat roken waar ik wil dat hij mee moet stoppen, of als ie gaat liggen pitten op de bank als ik wel wat wil doen. Dat soort dingen.
Zijn wij toevallig buren, hahahaah. Mijn man is nu ook de voortuin aan het doen. Gekke vent heb ik. Vanochtend is er 1400 kilo grint geleverd. Dus hij is lekker bezig.
@jill; dan wordt je wel laat gebeld ja! Zooo herkenbaar! Irriteer me ook heel vaak aan me vriend Hahaha Grappig dat we best veel hetzelfde hebben Me vriend gaat trouwens zaterdag helpen bij de gayparade.. Whahahahaha. Gaat hij op een boot staan en moet zorgen dat als ze een burg onderdoor gaan dat de ballonnen even uit gaan en daarna weer de lucht in gaan. Dit was echt serieus het laatste wat ik van hem had verwacht..
Hahaha ik zie nog geen grint zie hem wel onder het gordijn door stoeien met takken die hij niet gebroken krijgt leedvermaak Hahaha
Littlejoy Haha jou man is dan met recht ook gek ja! 1400 kilo grind mijn god. Woon je in een casteel ofzo haha Sanjor Iig word ik 50% ziek gemeld...? Wat dat inhoud weet ik nog niet precies. Ze belde dus net en straks weer terug als ze weet hoe ze mijn terkort gaan aanvullen. Ik zie wel...
Jill; 50% ziek lijkt mij halve dagen werken? Ben benieuwd wat ze er precies mee bedoelen! Vraag het straks nog even aan haar. Maar als je voor zoveel procent ziek wordt gemeld dan begint je verlof met 34 weken (6 weken ervoor). Hoe heeft ze dat in gedachten dan?
Jill, verstandig om eerder te stoppen! Maar inderdaad, zodra je in de ziektewet komt of voor een gedeelte moet je 34 weken met verlof. Ik zit voor 10uur per week in de ziektewet en ook ik moet met 34 weken met verlof.
Hmm ... Jill , hier is het zo dat wanneer je ziek gemeld bent in verband met je zwangerschap verplicht 6 weken van tevoren met verlof moet... Ik geloof dat het u w v dat zo bepaald heeft ik zou het in ieder geval even navragen.. Wel heel erg fijn dat je in ieder geval wat minder mag gaan werken! Jeetje dat jullie mannen buiten kunnen werken zeg veel te warm!
Ik denk dat wij de jongste in de hoop zijn . Ik ben er 21 en mijn man 22. 15 september word ik 22 en ben 29 september uitgerekend . Zou het toch niet graag op mijn verjaardag hebben. Wil dat onze meid haar eigen dag heeft, al heb ik er niets over te zeggen natuurlijk . Mensen die nu in de (voor)tuin gaan werken, pff zotten . Ik zweet mij al kapot hier in de zetel haha Jill; ben ook wel eens benieuwd wat ze daarmee juist willen zeggen. Zou ook denken dat je dan halve dagen moet gaan draaien...
Hier vandaag controle gehad. Alles in orde. Ik heb wat oefenweeën blijkt. Ook is ons mannetje nu aan het indalen, lag nu iets ingedaald. Succes vandaag dames met de warmte! Ik reageer vanavond of morgen wat uitgebreider!
Allen Ja dat weet ik, dat je dan moet stoppen met 34 weken dat is bij ons ook zo whaha. Snap er geen drol van. Misschien gaan ze mij matsen ofzo? als ik dat laatste stuk afmaak dat het verlof dan pas ingaat vanaf 36 weken. Maar dat zal wel niet. Maar ik ben niet gek. Ik ga niet 50% werken en dan met 36 weken eruit en dat mijn verlof is ingegaan met 35 weken bijvoorbeeld. Eerst ff afwachten.. Straks vragen. Haha ik heb ze op papier gezet
Liekj; Hahaha gaat snel vanochtend! Volgens mij is iedereen vrij en zit op zp Miranti; fijn dat alles goed was! Ik vermoed dat er bij mij ook van alles aan het rommelen al is. Hoop dat het niet nog 7 weken doorgaat Hahaha Shaantje; ik ben dus ook als de dood dat ik op m'n eigen verjaardag ga bevallen. Dat wil ik ook echt niet!