September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hihi, ik dacht ook dat ik de jongste was!! hihi
    Ik ben 21 jaar en mijn vriend 26 word trouwens wel over 7 dagen 22:) hihi maar de eerste dus met 20 jaar gekregen!
    Ik heb net de shoot gehad.. jeetje wat vermoeiend!! Klein ventje van me is toch wat eenkenning.. (erger dan ik dacht:p) hopelijk zitten er wel leuke bij want het heeft me aardig wat geld gekost hihi

2. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miranti
    Ook de daling ingezet dus :)

Ben echt zo benieuwd wie er hier als eerste gaat bevallen :)

3. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mich
    Ik hoop ook voor je dat er mooie foto's bij zijn :)

Enne dat bevallen op bepaalde data.. Dat heb ik ook! Mijn vriendin gaat trouwen op 6 sept. Uitgerekende datum voor mij, 8 sept. Dus sjah dat word sowieso al krap. Al heb ik zelf het gevoel dat ik in augustus beval, dont ask me why!?

4. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke...

Mijn werk gaat ervoor zorgen dat ik in mijn laatste diensten er iemand bij krijg. Dus ik ga uit de zorg en die geen die erbij komt gaat in de zorg. Ik ga dus medicijnen delen ect lichte dingen, lichte clienten verzorgen. Dus zo willen ze die 50% realiseren.

Toen had ik het over de regeling uwv, dat ziekmelding betekend eerder met verlof en dat ik dan in principe niet meer zou hoeven te werken omdat ik al over de 34 weken ben.

Antwoord: Wij melden je niet ziek, (dat ben je wel, maar niet in de boeken) maar doen wel de extra inzet naast jou en we verantwoorden dat op een andere manier. Top! :) Voel me blij.
    Dus officieel verlof met 36 weken. Nog 4 diensten tot 9 augustus.

5. Liekj

Liekj Niet meer actief

Mijn schoonzus en haar dochter zijn op dezelfde dag jarig lijkt mij ook minder om tegelijk jarig te zijn...

Maar ja als het zo moet zijn moet het zo zijn..

Ben benieuwd jill wat je leidinggevende je verteld goed dat je je vragen op papier hebt gezet..

Mich, ik hoop ook dat je een mooie foto hebt zo zonde van het geld anders he.

Mijn man en ik denken allebei dat onze kleine later komt maar de rest denkt allemaal dat ik in augustus zal bevallen, ach de tijd zal het leren..

6. Liekj

Liekj Niet meer actief

Fijn jill goed dat ze je serieus nemen en een oplossing zoeken die voor beide partijen prettig is. :)

7. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    #2067 shaantje, 1 aug 2013
    Laatst bewerkt: 1 aug 2013
    Jij hebt dat gevoel dus ook :D. Gaan we voor elkaar duimen dat de kleintjes op een andere dag komen ;). Al is de kans groter natuurlijk dat het een andere dag is :p

Ben ook wel benieuwd wie er als eerste gaat bevallen! Komt voor sommige al héél dichtbij :D Wij gaan voor de laatste plaats haha :p

Liekj; Er is inderdaad niet véél aan te zeggen. De kleine komt wanneer die daar zin in heeft. Hier heb ik niet echt een gevoel wanneer ik ga bevallen. De ene dag denk ik dat ik over de 40 weken ga, de andere keer denk ik weer dat ik vroeger ga bevallen ;). Iedereen om mij heen zegt dat ik de 40 weken niet zal halen! Deels door mijn grote buik en baby die voorloopt op groei (momenteel). Al wil dat ook niet altijd iets zeggen. Ben benieuwd :D

Ik ga mij nu klaarmaken om te gaan werken van 13u tot 19u. Pff, zo laat werken steekt mij meer en meer tegen :). Zou dan liever in mijn zetel zitten :D.

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Jill wat fijn!! Super leidinggevende heb je!

Net ff snel gedoucht want me moeder wilde even langs komen.
    Heb foto's gemaakt van de babykamer en zal ze zo even posten als me moeder weg is :)

Ik was trouwens ook best vroeg mama: 24 jaar met de eerste... Valt mee maar is ook niet zo oud toch? :p

9. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Sanjor; Dat is helemaal niet oud joh!! :D Lekker jonge mama ;)

Ben benieuwd naar de babykamer :p. Hier nog geen foto's daarvan, aankleding moet nog gebeuren :):D.

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb trouwens ook het gevoel eerder te bevallen. Maar dat zal wel niet zo zijn. Met Lisa was ik 9 dagen over tijd... Meestal is d'r tweede dan ook aan de late kant zei de vk.

Mag ik eerst bevallen?? :D hahaha

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ja toch?? :) lekker vroeg met kinderpensioen whahahaha

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    En dit is hem!! :D:D Wil nog wel wat accessoires erbij..

13. Liekj

Liekj Niet meer actief

Wat een lief kamertje sanjor !!

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Dank je :D
    Hij is ook echt heeeel klein hahaha.
    Dit was de enige mogelijke indeling.

Was oorspronkelijk onze inloop kledingkast...

15. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hij oogt zo helemaal niet klein goed gedaan dus!! :D

16. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2076 Jill85, 1 aug 2013
    Laatst bewerkt: 1 aug 2013
  17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @liekj; of het ligt aan mijn camera ;) Hahaha

@jill; ik ga straks even kijken naar je link. Waar gaat het precies over?

Heb net wat boodschapjes gedaan en man wat is het heet!!! Had mezelf opgesloten in huis met 24 graden en dan valt het buiten toch wel vies tegen. Dus nu weer in het donker thuis :p

18. Liekj

Liekj Niet meer actief

Zo het is inderdaad ontzettend warm.
    Ik heb besloten om het huis niet uit te gaan vandaag morgen weer een nieuwe dag!

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Morgen wordt het nog warmer ;)
    Puf puf puf! Misschien een koelcel aanschaffen waar we met z'n allen in kunnen zitten haha

20. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is een heftige documentaire over de beslissingen over leven en dood op de neonatologie afdeling. babys van 25 weken e.d. er word maar weinig afgeschermd dus wees gewaarschuwd. Ik ben verpleegkundige dus ik kijk er meer medisch naar maar heb ook wel ff zitten janken hoor. Tis harde realiteit..

Deel Deze Pagina