September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Pfff kan ik jaloers op worden.
    Hier nog helemaal niets te zien.
    De kleine ligt nog helemaal verstopt in mijn bekken.

2. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Mooie buikjes meiden! Ik ben ook jaloers hihi. Vandaag bij verloskundige geweest en baarmoeder ligt nog laag, dus zou nog wel even duren voordat je bij mij wat gaat zien, helaas!

3. blonky1986

blonky1986 Actief lid

20 jan 2011
    155
    0
    0
    Heeft iemand een idee voor een tweede naam vernoemd naar Australie of Brisbane? Wij hebben hier een hele tijd gewoond en zitten te denken aan een vernoeming van ons kindje als tweede naam. Maar ik vind het heel moeilijk om iets te verzinnen.

4. soeee

soeee Niet meer actief

Blonky, Sydney? Of is dat te veel voorkomend? :)

5. soeee

soeee Niet meer actief

Heb trouwens een vergelijkingsfoto gemaakt. Voel me echt een dikzakje, haha :p

6. blonky1986

blonky1986 Actief lid

20 jan 2011
    155
    0
    0
    Mooie buik :)..

We hebben juist niets met Sydney, we hebben in Brisbane gewoond, maar het is zo moeilijk er iets mee te doen.

7. Ior

Ior Niet meer actief

brent Misschien? Wel ver zoeken maar jullie weten het. Of Misschien een typische naam die daar veel gegeven word aan kindjes?

8. soeee

soeee Niet meer actief

Blonky, haha nee snap ik. Was ook het enige dat in me op kwam. Verder niet bekend met Australië dus van mij zul je niets zinnigs horen, hihi. Succes in ieder geval! :D

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Blonky, misschien kan je het in het namentopic vragen? Misschien komen daar meer mensen met ideeen.

Soeee, mooi buikje, groeit goed! :D

Zal binnenkort ook weer even een foto'tje komen plaatsen. :D

Xx

10. Ior

Ior Niet meer actief

@soeee, wat een lief buikje trouwens :)

11. soeee

soeee Niet meer actief

Thanks ladies, voel me wel een beetje dikkig hoor, voor 11 + 1 en eerste kindje. Al weet ik dat het voornamelijk m'n darmen zijn nog, maar toch :p

12. Ior

Ior Niet meer actief

Hihi, had Ik ook hoor ;) met 11 weken gingen we een weekje naar tenerife, had maar 2 Broeken die Ik nog paste (met elastiekje om de knoop). Misschien kun je snel al je bm voelen boven je bot. :) had Ik wel namelijk. Ook mijn 1e

13. soeee

soeee Niet meer actief

Hahaha, zo doe ik het dus ook! Elastiekje om m'n knoop! Zie nou wel dat dat niet zo raar is. Vriendlief was me hard uit aan het lachen om het elastiekje, haha. Vind dat helemaal niet lekker zitten eigenlijk, maar vind het ook een beetje overdreven om nu al positiebroeken te dragen. Denk dat ik daar nog niet dik genoeg voor ben :p

14. soeee

soeee Niet meer actief

Hoe voelt dat trouwens, als je baarmoeder boven je bot zit? Ben echt een leek met zulke dingen namelijk!

15. Ior

Ior Niet meer actief

Ik loop nu 2 weken met een positiebroek. Heerlijk. :) als je dat stuk over je buik nog te groot vind, kun je hem ook beetje terugvouwen. Deed Ik ook.

Bm voelen. Moet je wel plat liggen, ga je met je vingers beetje voelen vanaf navel naar beneden(zachtjes drukken). Steeds stukje verder, als je dan ineens een harde rand voelt, is het je baarmoeder :) zo leuk.

16. soeee

soeee Niet meer actief

Misschien dat ik van 't weekend ook maar eens ga kijken dan. Als het maar lekker zit, dat is het belangrijkste. Had jij verder nog je gewone maat qua positiebroeken? Weet niet zo goed hoe dat zit, al is het gewoon een kwestie van passen :)

Oh wat leuk, ga ik vanavond eens proberen! Thanks, weer wat geleerd! :D

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    mooi soeee gaat goed he haha ennuh geen dikzak hoor, maar een mooie minibaby :)

18. soeee

soeee Niet meer actief

Thanks Rica! Ja ach, moet nog ff wennen aan m'n dikker wordende buikje denk ik :D

19. Ior

Ior Niet meer actief

je kunt je eigen maat pakken. :) Ik had 1 maatje groter gedaan, mocht Ik nog flink groeien, dan pas Ik hem wat langer. Maar gewoon passen inderdaad. :)

20. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Hih, Ior en ik pas nog steeds in mijn broeken :p
    Heb wel al positiebroek gekocht, gewoon mijn eigen maat... zal toch rekken ;) er zit elasthaan is, dus dat komt goed !

Hoop dat alles goed met je is !
    xx

Deel Deze Pagina