sanjor: las dat jij ook zo'n last hebt van je buik en hoofdpijn, ik ook! voel me echt helemaal niet happy. zo'n zeurend gevoel in mijn buik en steeds hoofdpijn.. maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben
Lekker!! Ik ook Ja was best ff heftig. We hebben boven alleen maar dakramen.. Wat een kabaal! Dacht dat ze het wel zouden begeven maar de bui duurde niet al te lang gelukkig.
Ja al een paar dagen. Indalingsween, menstruatiekrampen (denk oefenween) misselijk met vlagen en hoofdpijn. Er rommelt dus al genoeg! Blij dat jij ook herkenning ziet! Niet voor jou natuurlijk hihihi
Jeeeee dames wat kletsen jullie opeens véél... gezellig. Ik moet nog 1,5week werken en dan hoop ik wat meer mee te kunnen kletsen. Ik moet zo weer werken, iemand die het wil overnemen?
inderdaad sanjor, fijn die herkenning, maar minder fijn er last van te hebben rica, ik moet je helaas teleurstellen hihi! succes vandaag
Zeg lady's ik heb een gekke vraag... zie maar of je antwoord haha! Lukt het jullie nog om je onderkantje netjes bij te houden? Wat een gedoe mijn buik zit mega in de weg en kan niks zien pfff... alles op gevoel. Tips??
Jill: het lukt me niet, maar doe het toch. Ik scheer me paar keer per week en laat eens per week wel even mijn man controleren. Of ik houd een spiegel ervoor. Het is lastig hè? Net zoals benen scheren. Maar ja, doe het toch want haren vind ik vies. Bleehhhhh
Miranti Mooi buik meid! Loes Geboorte plan is alleen wat je belangrijk vind, wensen, houdingen, pijnbestrijding umm van alles. Het is een lijddraad voor je bevalling. Maar natuurlijk staat niets vast alles kan je veranderen ook tijdens de bevalling haha. Zou wat zijn als dat niet kon. Het is meer zodat de verloskundige/gyn een beeld van je hebben waar ze rekening mee kunnen houden e.d. Sanjor Hier ook pads! Al lang al vanaf 24 weken ofzo geloof ik. De ene keer lekken mijn borsten erger dan de andere keer. Ergst heb ik het altijd snachts. Misschien heb jij die reflexen al omdat je lijf het al een keer heeft meegemaakt. Littlejoy Bij welke bmi moet jij dan ziekenhuis. Bij mij zeggen ze boven de 35. Daar zit ik net onder dus ik mag thuis. Dus zou het raar vinden als jij wel in het ziekenhuis moet en bijvoorbeeld er net boven zit.. maar ik weet je bmi natuurlijk niet. Ik wil graag in ziekenhuis bevallen dus ik wou dat mijn bmi een reden was haha, maar net te laag dus.
Whahaha, nou hier ook grote beurt vandaag gedaan ik ook liever geen haar. Maar jeempie het is een klus Ik ga inderdaad ook manlief ter controle vragen. En ja met spiegeltje zat ik ook al! Hahaha
Ik begon met een BMI van 34 en nu dus erboven. Jammer, maar helaas. Moet ook drastisch afvallen hoor na de bevalling. Baal ervan! Zal even buikfoto plaatsen
Deze foto's zijn wel weer een tijdje geleden, maar wilden ze toch even delen. Samen met mijn dochter.
Ooh.. dan ga ik nog eens navragen. Bij mij kijken ze alleen naar bmi van begin zwangerschap. Toen was die bij mij 34 en een beetje. Ik ook afvallen na de zwangerschap. Een voordeel dat ik er al lichter ben na de bevalling dan voor de zwangerschap. Ik ben immers eerst 8 kilo kwijt geraakt. Nu pas weer terug op mijn oude gewicht. Dus eigenlijk nog niks aangekomen.. Nou ja dat weet ik straks, moet straks op controle.
Prachtige foto's je straalt helemaal Dat vind ik altijd mooi in een foto! Ik zal mij ook maar eens bekend maken haha! Ff kijken of ik een foto heb waar ik me prettig bij voel.
Bekijk bijlage 342356 Bekijk bijlage 342358 Nu is mijn haar wat korter en draag ik het altijd los. Das enige verschil