September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi hoi!

Heel verhaal getypt alles weg :( Pfff

Maarrr... Heb net 3 uur geslapen.. Ben zo moe.. EN kan nog wel een aantal uur liggen. Heb mezelf maar verplicht om uit bed te komen..
    Heb nog steeds hoofdpijn.. Vindt het zo apart dat dit na het slapen niet wegtrekt..

@scheren; downunder doe ik zelf.. Op gevoel. Scheer wel alles weg nu.. Doe het zodra ik jeuk krijg en de haartjes dus te lang worden..
    Benen scheren is een vak apart. Heb het de laatste keer nog wel zelf gedaan maar ben bang dat het niet meer lukt.. Gelukkig wordt het minder warm dus laat ik het even zitten ;)

@bmi: misschien echt een hele domme vraag.. Maar wat is het risico als jullie thuis bevallen??
    Ik vindt jullie echt pracht vrouwen en helemaaaal niet aan de "dikke" kant.. Vindt het eigenlijk een beetje discriminatie.. Maar misschien omdat ik er ook nog niet eerder van heb gehoord.. Dus als ik raar reageer.. sorry :p

Vandaag 36 weken zwanger :D:D Jeej! Mijn doel voor vandaag is dus weer een buikfoto.. Zal me zo maar eens gaan douchen en aankleden.. Misschien wordt ik dan ook wat actiever..

Oh en prachtige foto's dames!!!
    Volgens mij had ik al een keer een foto van wie ik ben gepost toch?

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Mijn buikje vandaag :)

Heb het idee dat hij stil blijft staan...

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Dit was 2 weken geleden...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34 KB
      Weergaven:
      8
  4. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Sorry dames vandaag geen puf om te reageren... maby vanavind en anders vrijdag want we gaan weg... 8steben ik jarig hihi

5. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kleine goedgekeurd 2600gr yeah, 3weken Weer terug!

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Super!!! Ik mag morgen.

7. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanjor
    Ik vind je buik toch iets groter lijken hoor maar inderdaad niet veel verandering.

BMI boven de 35 is ziekenhuisbevalling. Als je behoorlijk wat overgewicht hebt zijn de risico's wat groter. Ze kunnen bloedverlies wat moeilijker inschatten en weeen activiteit soms ook wat minder goed meten e.d. Maar toch is het bij iedere vrouw weer verschillend. Daarnaast is het zo dat ze soms tijdens de zwangerschap moeilijker echo's kunnen maken, je hebt meer risico op vroeggeboorte, een te groot kind of juist te klein, ook kan je soms moeilijker zwanger raken. Maar tis en blijft bij ieder persoon verschillend.
    Ik ben wel te zwaar maar ik heb mijn lengte van 1.85 gelukkig mee! Veel mensen zullen nooit geloven dat ik 112 kilo weeg haha! Maar ja mijn doel is naar de bevalling is de 90 kilo te halen en dan vind ik het meer dan prima. Ben altijd stevig geweest en ik wil ook niet een lange lat worden. Voel me zo al prima, maar voor de gezondheid is minder beter. Ik ben zoals ik ben :) Maar ik snap jou opmerking best ja, voelt ook soms best als discriminatie.
    Ooja en ik heb gehoord als je boven de 100 kg weegt mogen de ambulance broeders je niet naar beneden tillen op de brancard. Dan moet de brandweer komen! Nou.. Dan hebben ze bij mij een probleem haha, want met bmi van 34 mag ik dus wel thuis bevallen lol!

Littlejoy
    Mijn verloskundige zei dat het bmi geld dat je bij aanvang van je zwangerschap hebt. En dat het aankomen in de zwangerschap niet mee gerekend word. Maar ja.. Per regio ook weer verschillend hoorde ik. Ik hoop voor je dat je lekker thuis mag bevallen als dat je wens is.

Tbtje
    Hoop dat mijn kleine ook rond dat gewicht zit dat zou mooi zijn! Vorige keer was het 2275gr en jij bent al 36 weken en 2 dagen. Ik morgen 35 weken en 3 dagen. Ben zeer benieuwd.

Mich
    Rustig aan meid!

Ik ga lekker weer ff zwemmen! Tot straks.

8. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sanjor jill Ben benieuwd morgen!

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @jill; bedankt voor de goede uitleg!

@tbtje; thnx! :) zal vast weer binnen 5 min buiten staan Hahaha

We hebben vanavond de deur voor de babykamer opgehaald en opgehangen :) van het weekend nog de deurklink erin en dan is het klaar. Ziet er super uit!

Ga morgen maar eens kijken voor voedings bh's. Die van 3 jaar geleden zitten aan de krappe kant. Heb het idee dat me borsten nu ook weer aan het groeien zijn.

10. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Wauw, mooi hoor Sanjor.
    Net naar zwangerschaps gym geweest. Gelukkig alleen ontspannings oefeningen gedaan. Pfffff, kan moeilijk bewegen dus ontspannen ligt me nu beter 😃

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Thnx! Ik kan me ook niet meer super bewegen dus snap je helemaal!

12. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Vraagje voor de meiden met lekkende borsten...
    Dragen jullie snachts een bh met pads?
    Lig nu amper 5 min in bed en het is al zeiknat! Zoo vies :(

13. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    zo dames, wij vertrekken vanmiddag voor 2 nachtjes weg!! spreek jullie daarna!

14. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanjor
    Ik draag nu snacht zo'n topje/bh hoe heet dat.. pfff zo'n sport topje achtig en dan daar de pads in. Dat wil ook wel eens verschuiven maar ja beter iets dan niets. Bh is niet fijn hoor voor je borsten!

Echo
    Pfff wat gaat de tijd langzaam als je moet wachten :). 14:45 de echo, ik ben zo nieuwsgierig!

15. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    ben ook heel erg benieuwd jill!! succes voor straks ;)
    pads: haha stukje plakband??? haha ducktape :)

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @jill; nee bh is niks Hahaha.
    Ik heb niet echt een topje zonder beugels... Hmm ff creatief worden dan :p
    Toevallig! Ik moet om 14.45 uur bij de vk zijn ;)

@tbtje; whahahaha ducktape! Dan weet ik zeker dat het blijft zitten ;)

17. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heb net trouwens een voedingsbh gekocht bij de H&M.
    Zit echt super lekker! De andere waren te klein geworden ;)

18. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die topjes heb ik gekocht bij hema. Van de versie van het naadloze ondergoed. Werkt dus redelijk als je niet je hele bed doorwoeld wat ik dus wel vaak doe haha :)

Ooh grappig zeg op dezelfde tijd :)

Tbtje
    Ja ik laat het wel weten vandaag hoeveel hij/zij weegt :)

19. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    leuk jill :)
    haha was beetje melig met die ducktape haha komt door het weer zeker ?

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Jill, kom net uit de stad gewaggeld:p Dus ga er van het weekend maar weer een keer heen :)

@Tbtje; Hahaha :D ik vond het wel erg leuk hoor! :D

EVEN SERIEUS!!
    Ik ben heel ijverig boven de was aan het doen komt er opeens een kat uit de wandelwagenbak gekropen!!:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$ (DIE IK NET HAD UITGEZOGEN EN SCHOON HAD GEMAAKT!!)

Nouuu ik had het niet meer. Is de vieze vlooienbal van één van de buren.
    BAH BAH BAH!! gewoon even door een open raampje naar binnen geklommen en op zolder gaan liggen!! :x:x:x:x:x:x:x:$:$:$:$

heb zelf geen katten.. en geloof me.. deze is zoooo vies!!
    Ik direct achter hem aangerend de trap af. springt dat beest gelukkig weer naar buiten.. (wist trouwens niet dat ik nog de trap af kon rennen). resultaat: vet pijnlijke buik door de inspanning GRRR

Deel Deze Pagina