September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    pff dat is minder, pas maar op doe maar geen gekke dingen de komende weken hoor!

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Sanjor pffffff ..dat wordt een hor plaatsen anders komt hij zo weer een keertje .

Vanavond ga ik echt buikfoto en kamerfoto maken, durf alleen niet te beloven hihi.

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Het is een dakraam.. Dus een hor zal wel duur zijn.
    Pfff rot kat!

@rica; ben heel benieuwd naar je foto's!
    En jij begon toch over een buddylijst? Willen we dat nog steeds doen? :)

4. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Jill en Littlejoy: Mooie foto's meiden! Jullie staan er goed op!

Sanjor: Wauw, jij hebt echt een mooie buik zeg! Die van mij is heeel klein naast die van jou hihi.

He bah net alles schoon.. , hij kwam misschien schuilen voor de regen? Of regent het bij jullie niet? Inderdaad iets voor raampje plaatsen als dat kan.

Rica: Hoe gaat het met je???

Tbtje: Fijn dat alles goed is! :)

Mich: Veel plezier!!

Scheren: Nou ik heb het gisteren weer geprobeerd en ik vind het knap lastig worden! Maar ik wil eigenlijk echt niet dat mijn vriend het doet. Dat voelt niet zo prettig.

Even ander stom vraagje: Wat voor onderbroeken kan ik het beste halen voor na de bevalling en kraamtijd? Ik dacht wel uit de voeten te komen met boxers van mijn vriend ofzo. Maar eigenlijk heb ik geen idee. Moet ik echt van omatenten gaan halen of is er iets anders wat ook prima kan? ;)

5. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanjor
    Whahaha! Ik zou me dood schrikken lol! Maarre doe wel ff voorzichtig jij! Dadelijk lag je sneller beneden dan je dacht.. pfff moet er niet aan denken. Maar vind het ook wel beetje geinig!

Ik ga me spullen verzamelen en zo naar ziekenhuis voor de echo, tot strakkies!

Tbtje
    Ja dat had ik al in de gaten! Maar is toch lol :)

Rica
    We zullen zien ?? ;)

6. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @miranti; thnx :) vindt hem zelf eigenlijk al heel bescheiden Hahaha.
    Helemaal niet groot... Maar is echt een bolletje wat voor voren steekt.

Bij ons regent het ook al de hele dag. Maar heb eigenlijk het idee dat die rot kat al eerder binnen is geweest... Ramen maar weer dicht. Eerst voor de warmte en nu voor de kat :(

@jill; ja daar dacht ik net ook over na. Heb ook geen leuning van zolder naar de eerste verdieping. En ben al vaker naar beneden gestuiterd ;) me vriend moest er ook wel een beetje om lachen. Maar was ook heel boos op die kat whahaha.

Veel succes! Ik had dus om 14.45 uur een afspraak bij de vk :p

Bij de vk was alles goed! Bloeddruk netjes; 100/50.
    Heb me klachten aangegeven en gezegd dat ik dat echt niet trek als deze baby ook zoveel later komt als dochtertje.
    Ze heeft gezegd dat ze me zo dan sowieso niet te ver overtijd laten lopen en ik het gewoon kan aangeven wanneer het echt niet meer gaat. Toch een fijne geruststelling :)

@onderbroeken; ik had gewone onderbroeken, hipsters en boxers gehaald. Die wel strak zitten. Strings heb ik echt weken niet kunnen dragen omdat ik maar liefst 6!!! Weken heb gevloeid! Ga dus nog maar wat hipsters bijhalen. Had wel een maatje groter gekocht voor het kraamverband hihii.

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Oh en vandaag weer op de tast downunder geschoren hihihi. Volgens mij heb ik me gesneden :p. Maar voelde aardig haar vrij.

Me benen moeten eigenlijk ook weer.. Maar kan ze tegenwoordig amper nog wassen. Dus laat staan scheren ;)

8. Liekj

Liekj Niet meer actief

sanjor: fijn dat alles goed was! irritant van die kat! dat is niet leuk..

onderbroek: ik heb wat boxers gekocht.. laat anders mijn man nog wat bijhalen.

vandaag naar de designer outlet in roermond geweest! dacht dat ik dat niet zou trekken, maar ging prima! alvast een trui gekocht voor na de bevalling ;) en een fijne joggingbroek, sloffen, nieuwe slipjes voor als ik ze weer aan kan hihi! echt leuk :D

succes jill!

9. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh... 3275 gr nu al! Ik mag gewoon door dragen, ben zelf ook groot. Het word wel een ziekenhuisbevalling vanwege "te verwachten groot kind" zo heeft de gyn in mijn map geschreven. Morgen even bellen met de verloskundige, mag tot die tijd bij hun op controle blijven.

10. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @liekj; ik heb ook een lekkere joggingbroek in me tas gedaan :D

@jill; zoo he! Dat wordt een flinkerd :D
    Alleen maar fijn toch! Dan heb je wat vast te houden.
    En misschien zitten ze er toch een beetje naast ;)

11. Liekj

Liekj Niet meer actief

jill: dat wordt een flinke dan hihi!

hoe gaat het verder?
    hier van die zweetuitbarstingen zal ik het maar noemen.. en hoofdpijn, poehpoeh!

12. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Jill: een flinke of niet. Het is jullie poepie. Heerlijk toch.
    Sanjor: voedings bh's bij de H&M? Wist niet dat je die daar kon kopen.
    Zullen wel niet in mijn maat hebben. Ik heb cup E dus best lastig.

Vandaag even bezoekje gebracht aan een vriendin. Onze dochter logeerde daar maar dat is 3 kwartier rijden. Vanwege mijn bekken, rijdt mijn partner. Niet voor kleine stukjes hoor maar langer dan een half uur vind ik momenteel te belastend.

Vanochtend trouwens nog bloedsuiker geprikt en HB. Morgen kan ik al bellen voor de uitslag. Zal wel goed zijn, alhoewel ik twijfel aan mijn HB.
    Verder morgen groei echo, ben benieuwd. Het gevoel dat ik een lang kindje heb. Onze dochter was bij haar geboorte 3790 gram en 52 cm. Dus ook geen kleintje.

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Sanjor, ja buddylijst vind ik wel leuk...
    heb het aardig druk gehad en er is wat tussen gekomen wat ff wat energie van mij vrat.
    Ik moet half 4 mn nest uit morgen en overmorgen dus dan lukt t ook niet. zal van het weekend een lijst maken oke?

zie wat nieuwe namen erbij, mitch wil je ook buddy worden?

Voor de kamer even vrienden worden, ben bang herkent te worden!!! ze staan in mn album...

mn buikfoto wil ik wel delen hoor. heb hem gemaakt hahahaha

jill lekker wat houvast ;), een flinkerd zeg...wat zou er nog bij komen aan gr?

voedingsbh van anna rofli?? 70 % korting bij een outlet en nog voorgevormd ook, best een mooie. heb er 2 gekocht spot goedkoop...ga echt geen dure kopen aangezien ik niet eens weet of het gaat lukken.

hier ook bij de vk geweest.
    strippen deze ze met 40,5 weken pas en niet eerder. nou ook niet met 40,5 hier want dat is 1 dAG Voor mn dochter haar verjaardag.
    ik moest bij gaan houden hoevaak ik de kleine voelde omdat ik hem wat rustig vond maarja werk veel dus let er ook niet op.
    ik was 1 kilo afgevallen maarja dat is niet zo gek met die stress.
    over 2 weken liggingsecho.....
    alles goed verder dus ;)

Bijgevoegde bestanden:

14. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Littlejoy: Ja bij de H&M :) Ze gaan tot cup E volgens mij :) Ik heb een wat dure gekocht en was maar 15 euro..
    Zitten erg lekker..

@Rica: Heb je toegevoegd :) Mooie buikfoto :D
    Kijk maar wanneer je tijd hebt voor de lijst..
    Je eigen gezondheid en gezinnetje gaan momenteel voor hoor!

Lisa was 50 cm en 3837 gram bij de geboorte.. Ook geen kleintje dus :)

15. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Sanjor; Ik zou echt schrikken moest er ineens een kat binnen zitten die ik daar niet verwacht :D. Kan geloven dat je het beest wegjoeg. Hier gelukkig nog geen last van lekkende borsten. Hier komt er enkel melk uit als er goed op geduwd word. :p

Jill; Dat is al een héél mooi gewicht! Al kunnen ze er nog flink naast zitten hé :D. Ach dan heb je zeker een lekkere flinke baby ;).

Rica; Super mooie buik!

Kan het hier blijkbaar toch moeilijk missen :p. Vind het ontspannend als ik na het werk jullie "verhalen" kan lezen en hier ook wat kan mee praten. Kan het wel gebruiken ;).

Hierbij nog mijn buikje van vandaag. Lijkt nu toch even stil te staan. Gelukkig :D. Al blijven de mensen zeggen dat mijn buik best groot is. Ik vind hem nog behoorlijk meevallen. En wat dan nog, zo lang onze meid maar gezond is :D. Ondertussen wel +12 kilo ongeveer. Pff, dat vind ik toch zeker genoeg. Dat mag wel stoppen :). Hoeveel zijn jullie ondertussen aangekomen? Heb echt wel moeite met het extra gewicht heb ik de indruk ;).

16. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Shaantje; Moooiiiee buik!! denk dat hij ongeveer zo groot als die van mij is?? ben ook ongeveer 12 kilo aangekomen.. Durf amper nog de weegschaal op :p
    Bij Lisa was ik 20 kilo aangekomen...

enne: VERSLAAFDE :p:p:p hahahaha
    Ik spiek ook meerdere keren per dag hoor! Verveel me soms dood hier thuis....

17. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze schatten bij de geboorte 4200 gr whaha.. maar ja! Ik geloof het pas als het in mijn armen ligt. Moet zeggen dat ik wel heeeel benieuwd ben hoor!
    Baby was wel al helemaal ingedaald, er moest flink geduwd worden voor het hoofdje goed te meten :( best pijnlijk maar oke.

Ik ben bek af en morgen en overmorgen mijn laatste werkdagen. Dus nu naar mijn bedje! Op de rest reageer ik later, sorry!

18. Liekj

Liekj Niet meer actief

werk ze morgen jill!

mooie buikjes dames!!

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @jill; dat wordt een flinkerd! ;)
    Werkse nog even. De laatste 2 dagen en dan mag je je thuis gaan vervelen :p

Ik denk dat ik vandaag maar wat actiefs in huis ga proberen te doen...
    Anders is het huis nog viezer dan voor me verlof ;)

20. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Ik zag weer wat mooie buikjes voorbij komen :)

Moet ook weer een foto maken, denk dat vanmiddag ga doen als ik terug ben van controle. Heb me ook net gewogen, doe ik iedere donderdag omdat dat de dag is dat ik altijd op controle gaat. Ben nu al 15,3 kilo aangekomen, pfff hoeveel meer gaat er nog bij komen hahaha.

De ene dag werken mijn handen goed mee en de andere dag is het niets. Gisteren heel veel pijn en vandaag gelukkig minder. Ga wel advies vragen bij de verloskundige wat te doen met werken, want hele dagen achter de pc zal me niet lukken helaas. Hoop dat ik vandaag ook nog iets kan doen, wilde gaan strijken om te kijken wat me handen aankunnen. Want ja de babykleertjes worden niet door de kaboutertjes gestreken helaas :p

Deel Deze Pagina