September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @nathalie; gelukkig dat je vandaag minder last hebt.
    Ik dacht eerlijk gezegd dat je al gestopt was met werken ivm je handen.

Is het strijken nog gelukt?

2. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Nee nog niet gestopt, maandag is mijn eerste werkdag na de vakantie en dan ga ik kijken hoe en wat. Lukt het niet ja dan moet ik stoppen met werken helaas.

Strijken moet ik nog doen, we waren eerst met mijn moeder mee geweest een nieuwe pc halen want die van hun was kapot gegaan. Mijn vader kan absoluut niet zonder patience en mijn moeder kan niet tegen mijn pa als hij de hele tijd maar zit te kreunen omdat hij zich verveelt. Dus nu een nieuwe pc en wij zijn hem nu aan het instaleren voor hem :D

Voor de rest was de controle goed, zat gelukkig geen suiker in mijn urine. Voor de zekerheid willen ze wel dat ik een glucose test ga doen, omdat ik een groot risicofactor ben ivm suiker bij beide ouders.

3. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Wat een mooie buiken zeg. Super.
    Nathalie: ik hoop dat de pijn meevalt als je werkt. Lijkt
    me erg vervelend.

Geboortebord: wij gaan zelf een aannemers bord maken. Kennen jullie dat? Dit omdat we het afgelopen jaar een giga verbouwing hebben gedaan. Het past echt bij ons. Je kan die borden ook huren maar wij maken ze zelf.

Verder heb ik een shirt besteld voor onze dochter met de tekst: grote zus.
    De baby heeft al een shirtje met klein zusje. Dus vind dat wel zo leuk.

Heb voor het eerst vanmiddag even geslapen. Heerlijk.

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @nathalie; ohhh ja! Je had vakantie ;) was ff in de war hihihi.
    Speciaal een computer voor patience! Hihihi. Dan is je vader wel erg verslaafd :)

@littlejoy; leuk! Wil eigenlijk ook een geboortebord hebben maar geen idee hoe ik dat moet maken.. Ben echt niet crea..

Heb net een heerlijk patatje oorlog met frikandel op :D hmmm!
    Lisa zit ook heerlijk van der patatjes te smikkelen.

Wil voor de kraamtijd ipv beschuit met muisjes geboorte chocolades maken :) las het hier en vond het een super goed idee! Morgen of van het weekend maar even in de stad kijken voor vormpjes :)

Heb de halve huiskamer helemaal opgeruimd en schoongemaakt. Ben nu echt helemaal gesloopt weer. Dacht dat het wel goed ging maar toch teveel gedaan ;)

5. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Zo Jill dat is een flinkerd al zeg! Ben benieuwd hoeveel jullie kleintje weegt bij de geboorte dan ;)

Mooie foto's Rica en Shaantje!

Hier: Vandaag heeft mijn moeder geholpen met poetsen in huis. Ik moet overal nog een beetje grote beurt doen zeg maar. Maar dat lukt mij niet meer zo goed allemaal. Dus ze heeft me mee geholpen, erg fijn! Nu is onze slaapkamer even flink onder handen genomen. Hebben wel lekker rustig aan gedaan en tussendoor lekker bakkies thee gedronken enzo ;) En toch al de hele dag last van harde buiken, zo rot..

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ohja, deze 2 foto's vanmiddag gemaakt. Meestal vind ik mezelf vreselijk op foto's staan, maar deze vind ik toch best wel mooi. Wilde ik gewoon even met jullie delen ;)

Bijgevoegde bestanden:

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Miranti leuke foto's!!!

En jij ook al aan de poets! Ik doe het echt in etappes waardoor ik dus eigenlijk aan de gang blijf whahaha. Maar goed!

8. Liekj

Liekj Niet meer actief

mooie fotos miranti!

goed bezig allemaal met poetsen, ik krijg het maar moeilijk gedaan.
    mijn moeder heeft artrose, dus ik wil haar niet vragen..

9. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff meiden ik ben te moe al heb ik niet veel gedaan op mijn enerlaatste werkdag. Morgen nog ÉÉN dagje van 7 tot 11 in de morgen en dan verlof hoera!

Sanjor
    Ja zal me vast ook snel vervelen als mijn to do list op is! Zo'n typ ben ik wel haha.

Buiken en foto's
    Mooi allemaal, stuk voor stuk!

Ikke
    We zullen wel zien wat eruit gaat komen, iig pakt de kleine alles van mij af. Teller staat hier op + 0 kg. Misschien dat ik in mijn verlof nog eens wat ga aankomen, zou wel normaal zijn iig :)

Verder weet ik het ff niet meer.. Nog plannen voor het weekend iemand??

10. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nathalie
    Ooja en jij natuurlijk sterkte op je werk en ben benieuwd of het nog zal gaan of dat je al eerder moet afhaken.

11. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @liekj; ik heb zo ook me dagen hoor ;) vandaag een goede dag maar boet er nu lekker voor;)
    Heb zelf ook nog geen hulp ingeroepen... Ja me schoonzusje heeft 1 keer de woonkamer gezogen :) maar verder probeer ik het zelf een beetje op orde te krijgen :)

@jill; ik weet nog mijn laatste dagen.. Waren idd ook zo zwaar als maar kon! Morgen een paar uurtjes en dan lekker genieten.

Nog niks aangekomen? Heerlijk! Hoeft er ook niks af toch?! ;)

Ga ff ijsje eten met Lisa en dan haar naar bed brengen :)

12. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Heel erg aant genieten van de paar daagjes weg!
    Wel mis ik mijn kleine muisje thuis!

Ik zie dat nog iemand moet werken, veel succes! Nog effies en je bent klaar!!

Net lekker gegeten bij de griek, en voor mijn verjaardag kreeg ik het hoofdgerecht cadeau! Kei leuk!

Hoe gaat het met jullie?
    Hebben jullie nog genoeg puf??
    Wandelen doet mij al zo'n pijn, hoe zit dat bij jullie?

13. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Trouwens, het gevoel dat hij echt heel erg ingedaald is!!

14. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Net een groei/ ligging echo gehad. Ons meisje is nu al 6 pond. Qua hoofdje is ze bijv 33 weken maar qua buik en benen ongeveer 38/39 weken.
    De schatting is dat ze ongeveer 3800 gram is bij de geboorte.
    Dat was onze dochter ook.
    Verder was alles goed. We zijn blij 😃

15. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hihi lief little joy!! Mijn eerste was 3245... ik ben zooooo benieuwd hoe de tweede zou zijnn.. ga maandag nog eens een extra echo aanvragen hihi

16. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Littlejoy
    Das super mooi toch :)

Mich
    Lekker genieten. Hier doet wandelen ook wel eens pijn, ook een ingedaald beebje en dat is wat je voelt (denk ik altans) Mooie buik!

Sanjor
    Was je ijsje lekker? Je bracht mij op een idee dus ik nu aan ijsje :p

17. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Wandelen kan idd pijnlijk maar ook vermoeiend zijn. Het gaat allemaal niet meer zo vlot hè. Kan niet wachten totdat ik weer flink kan wandelen. Lekker achter de kinderwagen?

18. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar heb ik ook zin in! Helaas komt de herfst en winter eraan als wij een kleine hebben maar... we lopen nog wel even achter een wagen dus we kunnen ons nog genoeg uitleven!

19. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Mooie buik MICH. Aan de foto te zien is je baby inderdaad ingedaald.

LittleJoy: Leuk dat je echo goed was. Word ook een flinke baby dus :p.

Ik moet vandaag op controle bij de huisarts. Maar kan niet wachten tot ik terug bij de gyn op controle mag. Ben echt benieuwd hoe het nu met ons meisje zit. Vorige keer lag ze ongeveer 2 weken voor :D.

Ik denk dat ik last begin te krijgen van bekkeninstabiliteit pff. En alles ging nog zo goed... Heb last met bukken, krijg dan steken rond mijn schaambeen :(. En als ik rechtsta kan ik amper doorgaan, heb dan enorme steken in mijn linkerbil en kan dan alleen nog maar waggelend doorgaan,Héél galant ;). Bukken lukt dan gewoon niet of zak door mijn benen. Hoop mijn laatste 2 weken werken toch nog vol te houden!

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Goedemorgen!!!

@mich; mooie buik!!!
    Fijn dat je lekker geniet! Snap helemaal dat je je kleintje mist hoor :)
    Heb ook vaak pijn bij het lopen. Maar loop geen grote stukken meer...

@littlejoy; fijn dat de echo goed was!! Mooi gewicht toch uiteindelijk?

@jill; was heerlijk! Ben verslaafd aan waterijsje ;)

@shaantje; geen idee of het BI is. Heb het zelf nog nooit gehad.
    Klinkt wel heel pijnlijk! Misschien straks even aangeven en navragen wat het is?

@hier; een baaldag! Al om 7 uur Wakker door Lisa na een slechte nacht.
    Lekker met hoofdpijn en gejammer van Lisa opstaan. Wordt een lange dag! Bah!

Deel Deze Pagina