September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekj

Liekj Niet meer actief

Gezellig bezoek sanjor !

Fijn hè dit weer! Goed water drinken kan ook goed helpen inderdaad , hopelijk doet dat het ook meis !

Goed geslapen Jill ! Hihi.
    Leuk lekker de babyspulletjes wassen, veel plezier ;)

Het zal idd nog wel terug komen, maar wanneer je weet dat het erbij hoort is het iets minder vervelend :)

2. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het weer is inderdaad perfect zo. Zo nu en dan lekkere zon maar niet te warm en bovendien ook niet te veel regen :)

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Tot nu toe helpt het water nog niet :p
    Wel voor de toiletbezoekjes Hahaha.

Ach heb pas 1,5 flesje water op buiten de thee en sap.
    Komt vast goed.

@jill; Hahaha heel herkenbaar! Kon hier de paracetamol ook niet vinden. Bleek nog in een medicijn tasje te zitten van de vakantie.
    Maar wil zelf niet te snel naar de paracetamol pakken. Zeker niet in de zwangerschap.

@kleertjes wassen. Heb ik allemaal al gedaan :)
    Is het leukste wat er is Hahaha.

Een kennis van mij die een week later was uitgerekend is gewoon zaterdag al bevallen! Ik wil ook!!

4. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Prachtige buik Liekje!

5. Liekj

Liekj Niet meer actief

6. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanjor
    Das niet eerlijk haha! Terug stoppen zeg ik :)
    Ja het wassen is inderdaad leuk, maar ik vind het wel jammer dat het nieuwe eraf is. Nog meer die dat hebben? Wel heeeerlijk dat het naar je eigen wasmiddel ruikt.

Ik pak ook niet snel paracetamol maar gisteren zou het wel ff geholpen kunnen hebben. Maar ja.. straks maar ff wat ophalen.

7. Liekj

Liekj Niet meer actief

Hihi terugstoppen :D

Af en toe paracetamol doe ik ook, maar liever niet dagelijks ..

Vond de was juist erg lekker ruiken, samen met mijn moeder alles gewassen en lekker buiten gehangen ! Hmmm lekker fris !

8. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het ook lekker ruiken haha. Maar nieuwe is eraf dat vind ik jammer ;)

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Kon het maar terug gestopt worden Hahaha.

Ik ben altijd zo bang hoe de kleertjes eruit komen als je ze de eerste keer wast...

Visite is net weg.. Merk dat het toch wel vermoeiend is :)
    Zo Lisa ophalen en dan lekker relaxen voor de rest ;)

10. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Liekj; Wat een mooie buik! Alles zit zo te zien ook alleen maar op je buik :D.

Sanjor; Wat vervelend van je hoofdpijn. Ik kan snappen dat je ook niet weken paracetamol wil pakken. Ik zou daar ook niet zo voor zijn om het weken te nemen. Hopelijk gaat het drinken toch verlichting geven! Ik ga binnenkort ook de kleertjes beginnen wassen. Maar heb inderdaad ook bang dat ze er niet meer uit gaan zien. Al zou dat normaal niet mogen :p.

In Nederland gaan alle kindjes al terug naar school. Hier begint het pas terug op 2 september. Best grappig die verschillen :D.

Wel leuk dat jullie kindjes graag (terug) naar school gaan. Dat maakt het allemaal wel makkelijker natuurlijk :p. En jullie hebben terug een beetje extra "rust" ;).

11. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi dames mooie fotos!
    Wasmiddel, gebruik neutral voor ons en kleine pruts lekker zonder alle geur

12. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanjor
    Ja zo denk ik ook hoe zal het eruit komen de kleertjes.. Die zijn morgen aan de beurt nu geen plek meer op mijn wasrekken.

Tbtje
    Ja neutral heb ik ook aan zitten denken. Maar heb gelezen als je geen wasverzachter gebruikt is het ook goed. Dus hier gewassen met mijn favoriete Robijntje. Puur voor het geurtje, normaal maakt het me geen zak uit waar ik mee was. Als het maar in de aanbieding is!

Shaantje
    Nog niet alle regio's zijn weer naar school hoor. Hier gaat dat altijd in drie delen. Al heb ik nog geen kids.. mijn moeder zit in het basisonderwijs.

Ooh een collegatje van mij moeder is vandaag bevallen van een jongetje en die woog 4350 gram ook een flinke dus!

13. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @jill; zoo he! Dat is een flinkerd idd!
    Wij hebben normaal ook robijn. Alleen Sunil. Ook heel lekker.

Heb voor Lisa meer dan 2 jaar lang met neutral gewassen. Maar dat stinkt echt ;) ze had eczeem dus moest wel.
    Als deze beeb ook eczeem heeft dan heb ik snel genoeg neutral in huis :)

Er is net een hond voor onze ogen doodgereden op straat. Lisa helemaal in paniek. Arm kind. Zag het helaas gebeuren maar was gewoon helemaal verstijfd... Heb de schrik er nog steeds in zitten. Bah!
    De buurvrouw helemaal overtuur en mij de schuld geven dat ik niet heb ingegrepen :( waarschijnlijk zegt ze dat allemaal omdat ze gewoon geschrokken is.., maar toch. Grijpt me echt wel aan.

14. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hi meiden,

Ik ben er weer, jullie hebben een hoop gekletst! We hebben allemaal verlof dus meer tijd :p Ik ga op wat dingen reageren, maar niet op alles hoor ;) Sorry!

Allereerst hele mooie buiken zie ik voorbij komen!

Sanjor: He gatsie, wat naar om te zien! :( dat lijkt me echt vreselijk.. Toevallig hadden wij gisteren zelf bijna 2 hondjes onder de auto, schrikken joh... Wat naar dat je buurvrouw jou gelijk er op aanspreekt..

Kan je hoofdpijn niet te maken hebben met eventuele vast zittende spieren? Of vermoeidheid? Ik heb ook veel hoofdpijn, maar bij zijn het die 2 oorzaken meestal..

Mich: Wat een leuke boxpakjes zeg! Vooral die blauwe met sterren vind ik echt super leuk! Waar komen die vandaan als ik vragen mag? Wij zijn hier gek met sterretjes voor onze kleine man.

Hoe gaat het nu met je zoontje?

Jill: Vervelend die rugpijn. Ik herken het wel. Ik heb het ook. Maar wel vaak nadat ik bezig ben geweest. Soms ineens uit het niets. Ik las ook dat dat inderdaad ook van het indalen kan komen, maar het kan inderdaad ook van voorweeen.

Kraamweek: Hier gewoon op afspraak :)

Verschil oefenweeen en voorweeen: Wie weet het verschil hiertussen??

Hier: Wij zijn het weekend dus naar Belgie geweest. Was wel even lekker en mooi weer gehad. Maar vond het wel lekker om weer thuis te zijn. De ochtend verliep wat pittig en was ook kapot s'avonds, dit kwam omdat ik vrijdagavond en nacht vreselijk last van mijn rug had en constant menstruatie achtige krampen had. Geen regelmaat, maar wel vaak. Ik werd er echt geirriteerd van. Later in de nacht nam het weer af. Wat het was?? Ik denk van het indalen?

Verder heb ik nu vooral s'avonds van die krampen in mijn onderbuik.. Begint allemaal steeds wat meer te worden.

Hier morgen 35 weken, ik wil ook graag 37 weken zijn! Dat klinkt zo lekker ofzo :p

15. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @miranti; volgens mij zijn voorweeen en oefenweeen hetzelfde?

Wat betreft me hoofdpijn heb ik geen idee... Slaap wel slechter maar niet super slecht. Heb wel eens slechter geslapen en qua vast zitten van spieren merk ik ook niks. Nergens last van dus.

16. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeempie wat zielig Sanjor.. voor hond maar ook niet leuk voor je kleine meid en jou. Was die hond van de buurvrouw dan?

Miranti
    Heerlijk weekend weg geweest dus. Alles kost meer energie he dat merk je wel! Ik ga komend weekend weg met manlief ook erg zin in. Die weeën zijn hetzelfde volgensmij maar 100% zeker weten doe ik dat ook niet.

17. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Wij doen trouwens 3 kraamfeestjes. We sturen 75 kaarten en dat zijn een hoop mensen.
    We verdelen het aantal zodat het toch een intiem feestje wordt.
    De eerste week komen natuurlijk wel onze familie en beste vrienden langs. De rest later.

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @Jill; Ja was het hondje van de buurvrouw.. tenminste van haar dochter.. heb het beeld nog steeds voor me! Bah!

@Littlejoy; Dat is slim 3 feestjes!
    Wij doen gewoon op afspraak..
    Bij lisa kwam na een half uur al het eerste bezoek in het ziekenhuis..
    Dat wil ik nu echt niet.. Wil liever als we lekker thuis zijn..

Hadden we eindelijk geboortekaartjes gevonden en wilde ik ze vandaag bestellen is het echt een vage rare site!!! Iemand bekend met Belarto? Anders moeten we weeeer op zoek naar een leuk kaartje... Pfff

19. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    Net naar de verloskundige geweest en toch een beetje geschrokken.
    De verloskundige wil dat ik naar de gyneacoloog ga om nog eens een echo te laten maken. Dit omdat het buikje 4 weken voorloopt.
    Ik moet sowieso in het zh bevallen en nu is de vraag of het onder leiding is van een gyneacoloog of de verloskundige.
    Er is bijv kans dat ons kindje met de schouders vast komt te zitten.
    Ben een beetje van slag.
    Maar goed. Komt goed!

20. Liekj

Liekj Niet meer actief

Jeetje littlejoy! dat is zeker even schrikken.. wat rot zeg, nog wat extra zorgen.

sanjor: wat naar van dat hondje! en sneu voor je buurmeisje en dochter.

miranti: fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!

shaantje: grappig inderdaad die verschillen! mijn buik is inderdaad het enige dat gegroeid is, hihi..

wasmiddel: hier gewoon ons eigen wasmiddel, zonder wasverzachter inderdaad!

Deel Deze Pagina