Ik ook! Wakker door gigantisch rare buikpijn??! Kon niet meer liggen. Nu zittend en kijken of ik zo weer kan liggen. Apart!! Hoop dat je inmiddels lekker slaapt meis!
LittleJoy; Dat is geen leuk nieuws! Hopelijk komt alles nog dik in orde! Jill & Sanjor; Ik vrees dat het de bekende laatste loodjes zijn meiden! Nog eventjes en je weet waarvoor je het hebt doorstaan. Als je kan nog lekker luieren door de dag en het komt goed . Hier; Energiepeil is nog steeds super laag! Elke nacht naar het toilet als een zombie eist zijn tol haha . Zo dadelijk weer gaan werken. Nog eventjes!! Nu is het aftellen echt begonnen. Nog een anderhalve week ongeveer en we kunnen een beetje gaan rusten . Alles mag vooruit gaan nu. Verlang zo naar ons meisje, kon ik de tijd maar verder draaien .
@littlejoy; dat is toch weer even schrikken meis! Maar wel goed dat ze er extra naar gaan kijken. Gaat toch om jou en de beeb toch? @shaantje; meis nog even volhouden! Maar de laatste dagen zijn zo zwaar vond ik. Dus begrijp je helemaal @jill; nog kunnen slapen meis? @hier; Lisa net de deur uitgewerkt. En denk dat ik maar rustig ga rommelen vandaag. Weer opgestaan met hoofdpijn. Pfff Die laatste loodjes zijn te zwaar
ook al zo'n slechte nacht gehad meiden? vervelend joh! hier ook vannacht wakker van de zeurende pijn in mijn onderrug / buik... nu is het weer weg. shaantje, werk ze! gelukkig heb je ook bijna verlof, ik tel met je mee!
@liekj; jij ook al? hoop dat we dit niet zo houden tot aan de bevalling Ben weer een kast aan het uitmesten. Heerlijk gevoel geeft het!!
Miranti! Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!! Ik heb ze gekocht bij ZOEPA.. (even intypen op fb als je dat hebt!) Echt een erg leuke meid. Als je wensen hebt qua stofjes besteld ze dat gewoon voor je en maakt de leukste pakjes! Die met sterren blauw en groen krijgt mijn zoontje nu ook een truitje van! Kei gaaf! En heb er 3 nog bijbesteld. Eentje met aapjes en 2 met stippen.. thja je kunt niet alles in sterren! haha wij houden ook ontzettend van sterretjes!! Littlejoy, dat is even schrikken! Maar komt vast allemaal goed hoor! @ buikjes! leuke buikjes hoor meiden! @ Sanjor, jeetje wat vervelend van die overreden hond... vooral erg dat je dochtertje dit heeft moeten zien! En betreft je buurvrouw, ach die zou echt alleen maar geschrokken zijn! @ Shaantje, nog effetjes volhouden! hihi Hier: Ik opzich niet zo'n slechte nacht gehad.. totdat mijn zoontje om 5 uur wakker werd.. heb hem lekker wat te drinken gemaakt en een zetpilletje gegeven.. hij was ontzettend warm.. maar hij is dan ook pas van kwart voor 10 wakker dus dat is wel fijn! hihi.. Nu lijkt de koorts weg te zijn maar als dit vandaag weer komt ja dan ga ik ff naar de dokter met hem! Dan kan het misschien toch oorontsteking zijn ofzo! Mijn moeder gelukkig terug van vakantie ze is bijna 3 weken weg geweest en heb haar ongelofelijk gemist hihihi.. Kan ik eindelijk weer klagen en dingen met haar delen.. is toch anders dan je schoonmoeder! Geboortekaartjes hoeveel betalen jullie daaraan ongeveer?! Ik heb gisteren de offerte gekregen en heb ik meteen de foto's op kunnen sturen en hoe ik het precies wil hebben. Het soort papier hebben we al uitgezocht bij de drukker zelf komt iets van parlemoer in.. Ben zo benieuwd! (ook na de foto keuze) mijn vriend wilde wat anders en uiteindelijk heb ik toch de foto's uitgekozen. (dit heb ik hem niet eens kunnen vertellen) hahaha.. maarja, hij is er ook zo weinig als hij thuis komt ga ik alweer naar bed. En voor de rest zegt hij meestal altijd kies jij maar.. Wij houden 1 kraamfeest. en heb bijpassende insteekkaartjes met tekst erop.. Maar bijvoorbeeld echt de wat oudere tantes van mijn vriend die mogen gewoon op kraamvisite komen.. Want dat vind ik niks tussen alle jeugd. Maar hebben jullie (gene die een kraamfeest houden) nog wat op het geboortekaartje geschreven van als je niet kan komen? kunnen we kijken voor een andere datum? of dat niet? Daar twijfelde ik namelijk nog een beetje over.
@mich; geboortekaartjes hebben we nog niet hopelijk dat we vanavond iets kunnen vinden. Hoe gaat het nu met je zoontje?
Sanjor Ja ik heb nog wel geslapen wederom laat wakker, 11:15.. maar ook niet echt een handig ritme ofzo pfff. Ik denk dat ik maar later naar bed ga en dan eerder ga opstaan. Littlejoy Hmmm das niet zo leuk om te horen maar net wat de anderen zeggen zal het wel goed komen en wel fijn dat ze jullie in de gaten houden. Shaantje Ik tel met je mee! Wat fijn dat het verlof nu in beeld komt voor je! Sanjor en Liekj Jullie nog buikpijn oid? Of nog redelijk geslapen daarna.. Mich Lekker he als je "mama" weer terug is haha! Ik hou ook zo van mijn moeder en is dan echt een leegte.. mijn schoonmoeder is ook een schat maar is inderdaad anders dan je eigen moeder. Arm kereltje van je.. hoe is het nu? Kaart hebben wij al wel gekozen maar de kosten heb ik geen eens naar gekeken, wel vind ik veel kaartjes echt belachelijk duur. Maar ik kies wat we willen hebben en is dan jammer als het duur is. Wil iets waar ik blij mee ben. Eerst nog wachten op de geboorte cijfers haha dan kunnen ze echt besteld worden Ik ga van de week wel even een proefdruk aanvragen. Hier Mijn hondje is gisterenavond laat door een wesp geprikt! Vet zielig, de angel hing er nog in. Ze was helemaal van slag dus ze heeft lekker een nachtje bij mij geslapen. Is dan wel gezellig als je wakker ligt Nu ga ik weer verder aan de babywasjes want alles van gisteren is droog en kan ik lekker aan de strijk.
Ja, komt vast en zeker goed. Het is alleen nu dus definitief dat ik in het zh beval. dat heeft dus niet zozeer met mijn BMI te maken maar gewoon omdat ons kindje voorloopt. Vrijdag om 11.30 kan ik terecht bij de gynaecoloog. Dus ben benieuwd. Geboortekaartjes, daar zijn wij druk mee bezig. We hebben al verschillende proefdrukken maar valt toch niet mee moet ik zeggen. Ben best kritisch wat dat betreft.
Littlejoy Dan starten wij samen de ziekenhuisbevalclub haha! Met onze grote kindertjes Wie wil erbij hahaha.. Ooja Mich jij ook ziekenhuis toch??
mich: wij doen geen kraamfeest, maar denk dat ik niet op het kaartje zou schrijven van stel dat je niet.kan.. denk dat je dan alsnog druk gaat krijgen.. jill: nog steeds buikpijn/rugpijn.. echt van die menstruatie achtige krampen.. lekker op de bank vandaag dan maar
Ik beval als het goed is ook in het ziekenhuis (eigen keuze) @jill; arm beest! Heeft hij er verder niks aan overgehouden? @littlejoy; spannend meis vrijdag! @liekj; ik heb echt een voorgevoel dat jij als eerste gaat bevallen (En ik als laatste whahahaha) Ik ben moed aan het verzamelen om me aan te kleden en naar de ah te gaan. Moet nog boodschappen halen voor vanavond... Maar heb geen zin!
Hahaha ik denk juist dat jij eerder bevalt ! Grappig is dat. Succes met moed verzamelen, ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt
Thnx meiden! Ik hoor waarschijnlijk (hoop ik) bij de thuisbevalclub Thnx Mich voor de tip, ik zal eens kijken! Hihi wat knap die digitale voorgevoelens haha Hier: Ik baal echt even. Wij hebben het financieel best wel krap door vreselijk veel tegenslagen afgelopen tijd en nu constateer ik net dat mijn hond oormijt of een ontsteking heeft.. Nu moet ik naar dierenarts vanmiddag en ben ik weer 50euro ofzo lichter.. Ik doe alles voor onze beestjes, maar ik baal er dan zo van omdat ik nu echt op onze centjes zit te wachten die we eind vd week krijgen.. Zo, sorry ik moest het even kwijt hoor.. Verder hier 35 weken vandaag! Ik las dat iemand zei zo slecht geslapen te hebben, hier wederom een slechte nacht. Zo vervelend en zo vermoeiend! Straks maar weer even dutten denk ik als dat lukt ( is nog maar zelden gelukt)
Aah miranti! dat is niet fijn nee.. jammer dat het zo duur is hè. ik hoor ook bij de thuis beval club (hopelijk) alweer 35 weken.. nu schiet het op hè sanjor: ik wil zelfgemaakte chocolademousse!!.(door dat rauwe ei niet gegeten)
@miranti; wat balen meis! Wij kennen die weken ook hoor hebben nu wat spaargeld op de rekening staan en daar snoepen we soms wat af.