@miranti; wat zielig voor jullie hond!! En wat een lief beestje zeg! Heel mooi! Wij hebben geen huisdieren dus daar gelukkig een last van. Kan er zo slecht tegen als dieren iets onder de leden hebben. Ze kunnen het vaak niet echt aangeven...
germ wat zielig voor je hondje! Pfoe dames, ik heel even vermoeid.. uur met een huilend kindje bij de HA gezeten.. Niet leuk.. heeft een flink virus te pakken.. Mooie buik Sanjor!!
mich, hopelijk snel beter! miranti, aahh scheetje, retrievers zijn gevoelig op de oren..... hopelijk snel ervanaf, hier varieerd het wel eens van een weekje tot halve maand soms echt hardnekkig zielig
Tbtje: Ah dat is nog best lang dan.. Sneu! Mich: Ah wat sneu voor je zoontje! Hopelijk knapt hij snel op! Voor jou wel extra vermoeiend..
Dit is mijn poeppie! Miranti Mooie hond zeg. Vaak juist heel leuk die kruisingen! Mijne ook kruising van Maltezer en Shi shu (of hoe je dat schrijft) Mich Wat lastig voor hem dat ie zo ziek is.. en voor jou ook extra energie kwijt! Sterkte ermee. Ik ga zo weer ff zwemmen, daar knap ik vaak van op!
JEAH! We hebben de geboortekaartjes klaar Zijn zooo mooi al zeg ik hetzelf hihi.. Leuke hondjes zag ik voorbij komen! Dit is die van ons, toevallig vandaag deze foto gemaakt... Hij is daar niet op goed te zien maar het is een labradoodle en schilt 1 maand met ons zoontje hihi Dankjewel dames, kleintje ligt nu lekker te slapen.. hopelijk knapt hij snel op!
Wat is er weer lekker veel gepraat . Als werkende is het moeilijk bij te houden haha . Toch snel even reageren, maar niet op véél dingen, kan het allemaal niet onthouden. Zwangerschapsdementie, daar zullen we het maar op steken haha . Geboortekaartjes; Hier zijn we ook aan het kijken voor geboortekaartjes. Hoop het snel allemaal rond te hebben, want begin zenuwachtig te worden als het allemaal niet klaar is . Ik kijk zelf ook niet echt naar de prijs, het moet gewoon ons goesting zijn! Sanjor; wat een mooie buik! Honden; Wat een schattige beestjes!! Hier hebben we 2 katten. Die beginnen de veranderingen ook te merken. Beginnen nog extra aandacht te vragen nu . Hebben jullie huisdieren dat ook? Mich; Hopelijk doet het slapen je zoontje goed en is hij morgen al pakken beter!
Aahhhh mich!!! Super schattig!! @shaantje; als ik een hele dag niet kijk dan kan ik het ook niet bijhouden ben ik bang
Mich Aaaaaah een labradoodle dat wou ik ook zo graag! Haha toen der tijd niet veel te vinden. Maar ben nu heel blij met mijn Boomer: Senna en het is een teefje Zwemmen was lekker maar nu ben ik mat af.. morgen weer een dag en beetje vroeg eruit want mijn schoonmama heeft onze gordijnen klaar voor in de woonkamer en dan kunnen we die ff ophangen.
Hihi ja ik ben allergisch dus dit was de enuge optie.. maar er zit wel een prijskaartje aan hoor pfff 1850 betaald voor de lieve viervoeter hihi
Mich I know! Die van mij haart ook bijna niet. Is wel heel fijn. Maar labradoodle is nog beter vooral met allergieën. Gelukkig verdraagd mijn man Senna prima.
Goedemorgen meiden! Hebben jullie een beetje kunnen slapen? Ik niet echt... Maar was ook niet verschrikkelijk erg. Was gisteravond even in slaap gevallen op de bank. Daardoor niet snel weer kunnen inslapen op bed Zo even naar de markt en de laatste dingen halen voor me vluchtkoffertje
Goedemorgen, Hier ook weer heel slecht geslapen. Ik ben dat echt zooo zat.. Bah. Maargoed, nog even volhouden he! Ik moet mijn vluchttasje ook nog klaar zetten. Ik heb al 100 topics gelezen wat erin moet, maar ik ben de helft alweer kwijt.. haha.
Ik vergeet vast ook de helft Hahaha. Heb nu weer wat gekocht en zo maar even kijken wat ik al heb ingepakt. Verbaasd me niks als ik dingen dubbel heb lopen kopen haha