Haha daarom heb ik keurig een briefje erop liggen met wat er nog in moet. Dat zijn bij mij dingen die er ook pas op laatst in kunnen. Babywas alles is klaar! Heerlijk. Ook twee setjes gekozen voor in de tas. Moet alleen nog op jacht naar een wit mutsje. Iemand gezien in een winkel? Wat ik vandaag ga doen... geeeeeen idee.. Moet ik nog bedenken.
Nou ik moet dus nog beginnen, dus mijn briefje komt nog haha. Wit mutsje kun je bij alle baby winkels wel vinden lijkt me? Ik heb er 2 gekregen, maar geen idee waar die vandaan kwamen eigenlijk.. Hier krijg ik zo visite van een vriendin met haar kleine. Gezellig samen lunchen.. Hopelijk ben ik ook gezellig, want ik kan mijn ogen amper open houden!
Hier een lijstje die ik heb gevonden, en heb opgeslagen in mijn email hahaha Vluchttas Het is handig om een 'vluchttas' klaar te zetten vanaf ongeveer 37 weken zwangerschap, voor het geval je opeens naar het ziekenhuis moet. Wat moet er in die tas? Voor jezelf ponsplaatje en/of verzekeringsbewijs zwangerschapskaart twee pyjama's (sluiting aan de voorkant is handig bij borstvoeding) ochtendjas pantoffels of slippers genoeg ondergoed (inclusief netbroekje en voedingsbeha) toiletartikelen adresboekje met telefoonnummers van familie en vrienden fototoestel + oplader altijd handig: iets te lezen, iPod, lippencrème, mobiel + oplader, muntgeld voor rolstoel en parkeerautomaat, rolletje druivensuiker, fles champagne Voor de baby 2 rompertjes en een setje kleertjes (vergeet het mutsje niet) en een jasje omslagdoek maxicosi luiertjes
ha meiden! wat vervelend voor de slechte slapers! hier de koffer klaar staan, stel dat ik toch naar het ziekenhuis moet.. naar de vk geweest, bloeddruk weer prima etc. baby is ingedaald en ligt zo goed als vast! spannend!! ik gaf aan waar ik zo'n last van had en ze zei dat ze me dan misschien wel eerder zou zien haha.. ik zal mijn hoop er maar niet te veel op vestigen... mich: wat een leuke foto zeg!!
Thnx nathalie!! Wilde toevallig vandaag een lijstje zoeken! @jill; bij de Hema kan je fijne mutsjes halen! Heb ze daar ook gehaald met Lisa @liekj; spannend! En fijn dat alles goed was en de beeb is ingedaald. Bij mij waren ze ook zo lief dat als ik het niet meer uithou ik eerder mag komen @hier; net chocolade gesmolten en in vormpjes gedaan. Wat blauwe suiker erover en ben benieuwd naar het eindresultaat! Lijkt me zoveel leuker dan beschuit met muisjes.
Ow Sanjor wat een leuk idee is dat, Vind je het erg als ik het misschien steel van je Mutsjes pff hoeveel wil je er hebben, heb er 1 met bij passende slofjes gekregen van mijn ouders en heb er ook aardig wat van mijn zus gekregen die ze nooit had gebruikt.
Tuurlijk meiden! Is nu aan het uitharden. Geen idee hoelang dat duurt hihihi. Chocolade kan je ook best lang bewaren dus straks allemaal in een box en goed afdekken.
volgens mij duurt dat niet zo lang, ben benieuwd! denk dat we gewoon beschuit met muisjes doen, het is onze eerste en voor mijn gevoel hoort het er toch beetje bij.. maar misschien zodra ik de chocolaatjes zie dat ik dat leuker vind
Misschien stomme vraag.. Maar nemen jullie make up mee naar het ziekenhuis? Oh en hoe groot is jullie tas? Ik vindt het zo raar om met een hele grote sporttas te gaan zeulen...
nog ff laten staan dan! zonde als ze mislukken.. hier een handbagage koffer.. en ik denk dat ik wel wat make up mee neem... zie dan wel of ik het ook ga gebruiken
Mijn koffertje is net wat kleiner. Alleen badjas gaat er niet meer in heb ik ook niet gebruikt bij Lisa. Dus vindt het wel prima zo. Moet alleen de laatste dingen erin doen die ik nu nog gebruik. Dus maak een lijstje en leg die ook op de tas
Sanjor, wel even laten zien he! hihi Ons kleintje heeft de zesde ziekte denk ik zit helemaal onder de uitslag.. even afwachten wat de dokter straks zegt
misschien moet ik ook maar een lijstje maken met wat er nog in moet.. mich arm mannetje! heeft hij er veel last van?
net weer eens wat geshopt voor ons meisje.. zo'n overal voor in de winter... en speldjes voor in haar haar.. nu hopen dat ze haar heeft en anders snel krijgt hihi! kon het echt niet laten!!
@liekj; leuk leuk!!! @chocolades; zijn op zich gelukt. Alleen toch nog wat te zacht. Heb ze toch ik de koelkast gezet. Als ik straks thuis ben kijk ik wel wat de schade is en maak ik ff een foto Ze waren wel lekker in ieder geval
Leuk Sanjor van die chocolaatjes. Wij wilden ook iets met chocola doen of met soesjes. Zijn der nog niet helemaal overuit. Mich: Wat balen zeg! Beterschap voor je zoontje, hopelijk heeft hij snel minder last ervan..