September 2013 Buikjes!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door cth, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Nou het gaat nog steeds niet lekker, maar ja doe er niets aan.

Ik heb even een vraag, heb nogal last onderin me buik als ik te lang heb gezeten. Als ik dan op sta en loop heb ik er heel erg last van, en ook is me buik erg hard dan. Iemand hier bekend mee?

Morgen de glucose test, pfff tot elf uur niet mogen eten hoe ga ik dat volhouden :$

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heb ik ook nathalie! Of als ik lang lig doet het echt zeer als ik op sta.
    Geen idee wat het is...

Succes morgen! Heb nu al honger Hahaha.
    Ff wat snacken en dan met een dosis paracetamol naar bed maar.

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Succes morgen Nathalie!
    Morgen word ik gebeld door de gyn..
    Wil eigenlijk toch wel wat eerder bevallen.. :p
    Nu loop ik net niet de 39 weken..
    Maar zou dat slecht zijn voor de kleine?
    Ik ben gewoon bang dat hij eerder komt en dat het dan alsnog snel snel moet allemaal.. en dat wil ik voor zijn..

4. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ben benieuwd wie als eerste gaat bevallen!

Mich, wat balen zeg. Beterschap voor je zoontje!

Hier ook last van onderbuik als ik gezeten heb. Voelt dan alsof ik halve harde buik heb ofzo.

Hoe voelen voor weeën precies eigenlijk? Zijn dat van die menstruatie achtige krampen? Die heb ik namelijk ook, vooral s'avonds lijkt het wel.

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @mich; ik zou het gewoon vragen. Sommige kindjes worden al met 37 weken gehaald... Ben heel benieuwd wat ze vandaag zeggen!

@miranti; oefenweeen voelen idd als menstruatie krampen :)

@hier; kut nacht gehad. Maar whats new?!
    Zo met Lisa naar de HA voor haar luieruitslag.
    Als het droog blijft even naar De speeltuin. En verder relaxen :)

6. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanjor
    Succes bij de huisarts! En hopelijk ff lekker uitwaaien in de speeltuin :)

Ik ga vandaag vast wat kleding ed bij elkaar scharrelen voor weekendje weg. Vrijdagmiddag al lekker in hotel. Zin in. Zouden jullie de ziekenhuistas meenemen? Mijne staat toch al klaar dan laat ik hem gewoon in de auto. Maar aan andere kant ik ga er niet vanuit dat er natuurlijk uitgerekend dit weekend iets moet gaan gebeuren.

7. Liekj

Liekj Niet meer actief

nathalie, succes!

mich, gewoon vragen aan de gyn..

miranti: idd flinke menstruatie kramp

sanjor, ik moet mezelf ook echt omhoog duwen haha en mijn man maar lachen.....

8. Liekj

Liekj Niet meer actief

jill: ik zou hem gewoon meenemen.. stel dat heb je hem in ieder geval bij je!
    misschien toch prettig gevoel?

9. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    @jill; zou hem zelf ook meenemen. Ligt niet in de weg toch?

Net bij de dokter en weer een zalfje. Pff. Ze kunnen nog niet testen op allergie omdat ze te jong is. Nu maar weer smeren smeren smeren.

10. Liekj

Liekj Niet meer actief

Arme lisa ! Wat vervelend dat ze daar nog niet op kunnen testen..

11. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Sanjor: Wat vervelend voor Lisa zeg..

Jill: Nee zou ik ook niet vanuit gaan, maar een tasje extra meenemen voor als het toch gebeurd is wel handig en neemt weinig ruimte in (of je moet hele koffer vol hebben gestopt haha :p)

Hier: Net controle gehad. Onze kleine man was vorige keer iets ingedaald, maar vond dat kennelijk niet leuk, want hij is terug gekropen en ligt er nu echt ruimschoots boven! Geen teken van indalen nu dus.. Dit betekent dat als hij niet gaan indalen ik waarschijnlijk alsnog naar ziekenhuis moet en ook een verhoogde kans op ks heb.. Maar goed, dat is allemaals als als als.. Dus we gaan der vanuit dat hij alsnog deze weken gaat indalen, hoop ik echt! Hij ligt gelukkig niet ook nog in stuit ofzo, maar hij is de hele zwangerschap al eigenwijs dus ik verbaas me niet als hij zich alsnog omdraait :p

Verder was hij flink gegroeid afgelopen weken en mijn buik ook. Geboortegewicht wordt nog steeds geschat rond 6,5 pond, 3250 gram.

Ik krijg vandaag mijn pakketje bezorgd van Femmies. Waar ik een boxkleed heb besteld en set kussens voor in de schommelstoel. Ben heel benieuwd!

Overigens ik heb het even gevraagd, voorweeen en oefenweeen zijn hetzelfde :p.
    Ik heb dus ook steeds menstruatie achtige krampen, maar volgens verloskundige zijn dit bij mij geen oefenweeen. Dat zijn echt de harde buiken die je beetje weg moet zuchten.

12. Liekj

Liekj Niet meer actief

wat een eigenwijsje hihi! hier moet ik inderdaad wegzuchten..

13. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ja echt een eigenwijsje ja haha.. Ben benieuwd straks..

Ja dat zijn dus echte voorweeen/oefenweeen. Wel spannend hoor! Hopelijk hoef je niet zo lang meer te wachten Liekj!

14. Liekj

Liekj Niet meer actief

heb ff op femmies gekeken, wat een leuke spulletjes miranti!!

15. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Nou net terug en alles was goed :) Maar bag dat suikerdrankje geef mij maar een pot nutella hahaha

Kom later wel even op de andere dingen reageren!

16. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Ja zij heeft echt super leuke spulletjes! Ik heb vorig jaar voor mijn schoonzus een kinderwagen dekentje besteld. Was echt onwijs leuk en heel netjes! Dus nu kon ik mooi voor onszelf wat bestellen! Echt een aanrader. Kost alleen wel wat, maar ik vind haar niet eens zo heel erg duur met alles.

17. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanjor
    Sterkte maar weer met smeren hopelijk knappen de billetjes snel weer op!

Tasje
    Oke extra tasje gaat toch mee haha, geen extra moeite inderdaad. Onze auto is gelukkig groot genoeg! ;)

Miranti
    Zeker eigenwijs ja haha! Hopelijk komt het allemaal goed voor die tijd. Veel plezier met je pakketje!

Nathalie
    Ja vies he! Bleegggg...

18. Liekj

Liekj Niet meer actief

miranti: ik vind de prijs ook heel erg meevallen inderdaad.

nathalie: fijn dat alles goed was!

jill: verstandig.. je weet het nooit hihi!

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Wat spannend miranti!! Hoop dat de beeb gewoon lekker gaat indalen.. Een keizersnede lijkt me echt totaal niks. Bah!

@nathalie; gelukkig was alles goed! Heb nog nooit een test gedaan dus geen idee hoe het smaakt ;)

We zijn al in de speeltuin geweest :) zag dat er een bui aan kwam. Dus snel erheen even een uurtje spelen. Nu regent het idd hier :(

20. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook dikke buien! En ik moet zo naar de kapper, maar ja ik klaag niet want ik heb de mazzel / luxe van een eigen autotje :) Lekker ff mijn haar oppeppen, zie ik er tenminste ook leuk uit met ons weekendje weg!

Deel Deze Pagina