eventjes weer een fototje wel in mn klus kleding, we zijn al druk met de babykamer bezig alles is al geverfd, ik kon het niet laten o ja, dit is trouwens mijn 14 weken buik
woow super mooi foto's allemaal! wij zijn ook al begonnen aan onze kinderkamer! zaterdag komen de meubeltjes er al in! kon het niet laten! hebben jullie ook al een hoop spulletjes gekocht?!
Jeetje ben wel een beetje jaloers op jullie mooie buiken hoor!! Die van mij is in de avond een heel klein beetje dikker dan gewoonlijk. Maar niet dat je kunt zien dat ik zwanger ben ofzo....
Wuppie100, hier hetzelfde.. Aan de ene kant heel blij dat ik nog in de gewone kleren pas.. Maar ben zo blij en trots dat je wel al iets wilt zien.. Maja komt vanzelf..
Ja ik weet het, het komt vanzelf! Het is mijn derde kindje de vorige keren zag je rond 20 weken een echte zwangerschapsbuik! Hoeveelste kindje is het voor jou?
ja, wij wel hoor k had nog veel van de vorige kids, maar ook de nieuwe kinderwagen staat al op zolder ik ga helemaal los!! www.kleinetuinman.beebiesite.nl
Prachtige buikfoto's allemaal, ik moet nog steeds een nieuwe van mijn buik maken haha, vergeet het steeds. Hier zijn we ook al flink aan de shop geweest! Op een kinderstoel na hebben we alle "grote" aankopen binnen. De kinderkamer is zover af, nu even afwachten of het een jongen of een meisje is dan kunnen we verder haha
Voor ons is het onze eerste kindje.. Errug spannend allemaal.. En mbt de buik, geloof dat heel normaal is dat deze bij de eerste later zichtbaar is..
May84 ja dat is zo! Al was de 2e bij mij echt niet eerder zichtbaar hoor. Soms is t gewoon je bouw... Achja voordeel is dat ik ook nooit positiekleding heb hoeven kopen, nadeel is dat doordat niemand het kan zien je je soms niet zo erg zwanger voelt. Mede daardoor vind ik de 2e helft van de zwangerschap ook t leukst. Succes met je zwangerschap!
Ja hoor ! Nog steeds dezelfde, niet misselijk alleen vermoeid... en ik pas nog in mijn kleren... best wel grappig. Ondertussen weten we ook voor 99% zeker dat het een meisje wordt ! Hoe is het nog met jou? Nog eventjes en je weet ook of het een meisje of jongen wordt of wil je het niet weten ? Groetjes !
wat leuk. een meisje. Nee, wil het niet weten hier af en toe nog beroerd. En nog wel moe. Verder valt het mee. Pas geen kleding meer van mezelf. Raar he? Hoe verschillend Iedereen is? Geniet er lekker van meid.
Ik denk dat ik ook september zal bevallen ben nog niet naar de dokter geweest ecs maar ik heb al wel een klein buikje jullie nog niet? Ik heb normaal een strak buikje vandaar dat ik denk dat het vandaar sneller zichtbaar is ik las ook dat je darmen opzetten ofzo het zal vast wel daar door komen. Daarnaast kan ik me buik niet meer uitzetten .. En voel ik soms soort schokken.. Hebbe jullie hier ook last van?? ik weet dat het n topic voor buikjes ens is maarja dit heeft tog wel temaken met buikjes .. Hoop graag antwoord te krijgen van iemand?? Grts!
Ik wel ik wel! nog 11 dagen pfffffff ben NU al nerveus!!!!!! ik denk een meid. leuk inneminne, wij hebben ook een meid echt heel leuk
De eerste foto is met 11w4d. De tweede was met 10w4d. Hij lijkt nu echt meer op een mini-buikje dan op een vetbuikje. Mijn darmen zijn al wat meer op hun gemak denk.
Wij krijgen een meisje <3, gisteren een echo gehad bij echobaby in Lommel, echt een hele mooie ervaring. Ze maakt enorm duidelijke echo's en we konden alle organen goed ziet en zagen dat ons meisje het heel goed doet. Ik heb wel even moeten omschakelen, we waren er namelijk beide van overtuigd dat we een jongen kregen.
Wat leuk Blonky! Gefeliciteerd! Ik denk dat ik ook niet tot de 20 weken echo wacht, maar rond een week of 16 al wel wil kijken wat het wordt, hihi.