Oh ja die dromen, vreselijk! Hier elke nacht weer rare dromen. De een nog idioter dan de andere en de andere weer vreselijk eng! Vanacht heeft mijn vriend (in mijn droom he) gezegd dat ik hij niks aan mij had zonder mijn hond??? Klinkt nu belachelijk, maar in mijn droom was het zo vreselijk kwetsend! En zag je ook zijn gezichtsuitdrukking enzo.. Nou goed, zo ken ik er nog wel een paar..
@Littlejoy; Een vervelend virusje zeg! Ook lekker zo vlak voor de bevalling @Soeee; Haaaiii!! Je hebt ons idd verwaarloosd! @Miranti; Ik wil het ook niet direct gaan zeggen.. Vorige keer is het gedaan zonder mijn weten.. Van geleerd.. dus nu stel ik strenge regels op @Dromen; Ik droom zoveeell!! En idd allemaal van die stomme niet leuke dromen.. Moet zeggen dat ik de helft ook wel weer vergeet hoor Jullie bedoelen gewoon Hachee???! Vlees een paar uur sudderen en dan met patatjes eten?? Dat maak ik wel vaker en is goddelijk lekker @groepsapp; Zullen we anders naar 1 persoon de telefoonnummers in een privébericht sturen? Dan kan deze persoon de app aanmaken Iedereen die mee wilt doen kan dan mee doen en de rest die het niet wilt even goede vrienden toch?
He dames, kloop een paar paginas achter dus even lezen. Las iets over buddy lijst, maar zie eerlijk gezegd er niet zoveel in....als je kan whatsappen Dan kan je toch ook even hier Wat posten...dus Ik pas. Ik meld het gewoon hier . Haha en nu even alles lezen
Sanjor heftig, nog best kort geleden dus. k zat vorige keer in mn bevalling niet op zp.. stuurde kort een sms met tekst, ga nu naar ziekenhuis en na de bevalling ff snel naam e.d.. Ik was toch al met de sms bezig dus lekker makkelijk. Appen doe ik heeeeeeel veel, tussen de bedrijven door heel snel. Moet ook eerlijk zeggen dat dat appclubje van mb dochter best hecht is, al meerdere meetings ed gehad. Op de app vind ik het ook wat meer prive, foto's en info. Heb hier vast meelezers dus hou mij in Heb dat clubje ook op demt voor eern week anders wordt je gek.
Ik heb alles proberen bij te lezen, maar eerlijk gezegd weet ik er al niet véél meer van . Zo véél ineens altijd. Zal blij zijn dat ik binnenkort wat meer kan meevolgen. Nu met het werken loop ik altijd hele pagina's achter . Aan de buddylijst ga ik toch niet meedoen. Ga het ook gewoon hier posten als het zover is . Woon in België en zoals sms'en ofzo is dan niet zo praktisch . Maar blijf hier uiteraard alles volgen . Sanjor; Véél sterkte vandaag!!
@mich; ik vindt het goed hoor! Stuur maar door die nummers @rica; ik deel je mening. Heb met mijn dochtertje ook een hecht clubje gekregen hier. Was toen nog niet via de app maar wel via Facebook. (Privé pagina op Facebook) Wij hebben ook al wat meetings gehad en zelfs een goede vriendin er aan over gehouden! @shaantje; ik begrijp je omdat je in België woont. Zal dan vast extra geld kosten of niet? Ik was vanochtend even ramen lappen en moest idd ook een hele pagina terug lezen Hahaha. Even een vraagje voor de meiden die al zijn bevallen.. Ga zo naar me moeder toe om me dochtertje op te halen. De beeb is nog niet ingedaald.. Wat nou als me vliezen gaan breken?! (Zal vast niet ) maar dan moet ik gaan liggen en de vk bellen toch? Me moeder woont ruim een uur rijden hier vandaan... Vraag me af hoe het dan gaat.. Daar naar het ziekenhuis? Stom he! Ga er nu opeens over nadenken
Ik ook voor WhatsApp groepje. En als je vertelt dat je gaat bevallen dan zet je hem daarna toch uit haha als je dat gepingel niet aan je oren wil. Friet zuurvlees haha ja.. Dat moet je kennen. Mijn ervaring is mensen die het niet kennen het meestal ook niet lekker vinden. Officieel is dat paardenvlees in stukjes (rund kan ook prima) dat paar dagen in de azijn en water met uien laurier en kruidnagel heeft getrokken en dan maak je er een hachee van zoals jullie dat kennen. Smaakt dus zuur haha! Anders kan ik het niet uitleggen. Dat kwakken ze dan op je frietjes en dan op smullen Komt uit Limburg (onderin) en dus ook blijkbaar Belgie omdat Shaantje het noemde. Hier ook misselijk.. dus ja zal wel in de lucht hangen.. Sanjor Ik zal proberen niet voor mijn beurt te gaan haha! Maar ik zou wel willen, ben mijn buik zat aan het worden. Alles is zo zwaar. Sterkte met de overlijdensdag van je broer. *hug* Over vliezen breken en niet ingedaald inderdaad zoals jij het aangeeft. Had mijn verloskundige vertelt een keer, succes whaha! Al bekend wie de nummers wil verzamelen?
Liekj heb je net aangemeld @jill; mooie buik meis! Ik maak dinsdag met 38 weken weer een foto Nu elke week denk ik maar.
Heb een groepsapp gemaakt met tot nu toe: Liekj Jill Mich Degene die erbij willen moeten even hun nummer doorsturen
Sanjor; Idd, naar het buitenland sturen kost extra geld. En vind dat gewoon weggegooid geld . Maar hou jullie hier wel op de hoogte hoor ! Jill; Super mooie buik!