Mooi buikje hoor Hier een moe dagje.. Net eerst halfuur op bank geslapen en daarna nog een uur in bed ben echt kapot.
Veel werken zat er niet meer in vandaag. Om 15u ben ik naar huis gestuurd. Ze vonden dat ik het lang genoeg had uitgehouden en iedereen zag dat ik echt op ben. Mijn verlof is nu dus officieel begonnen. Net de eindstreep niet gehaald . Deed toch wel pijn, zo moeten vertrekken op het werk. Wou nog zoveel in orde maken voor ik in verlof ging. Er zijn wel wat traantjes gevloeid . Maarja, moet denken aan mijn eigen gezondheid en die van ons meisje. Nu lekker rusten! Is echt wel nodig. Sanjor; Jij hebt ook een super mooie buik!! Echt een bolletje ! Je richten op de 40 weken is het slimste. Dan kan het alleen maar meevallen moest hij toch vroeger komen
Shaantje: Tja, dat is gevoelsmatig niet leuk nee om zo weg te gaan. Maar wat je zegt het is zeker beter voor jou en jullie ukkie! En je collega's hebben je zelf weg gestuurd dus dat zit wel goed hoor. Dus nu gaan genieten van je verlof! Sanjor: Wederom een hele mooie buikfoto! Jane: Alles nog steeds rustig dus.. Jammer! Het begint hier nu spannend te worden ja! De uitgerekende datums komen steeds dichterbij!
Jane; Jammer dat er nog niets heeft doorgezet. Hopelijk gebeurd het snel!! Miranti; Genieten gaan we zeker. Al begin ik mij nu al een beetje te vervelen haha. Van hele dagen drukte naar complete rust. Een serieuze aanpassing .
Shaantje Daar heb ik ook last van gehad in het begin.. van alles naar niks.. Nou moet ik zeggen dat ik me nu nog wel snel verveel hoor. Ben ook echt op zoek naar iets om te doen. Kan gewoon niet bedenken wat. Jane Nog niks dus.. nou je houd het maar spannend met je 3 cm
Jane; Ja als ze het naar hun zin hebben... Veel hebben we er jammer genoeg niet aan te zeggen . Jill; Ik denk dat ik zo ook nog vele dagen ga hebben. Dat ik niet weet wat ik ga moeten doen . Ik ben ook benieuwd hoe het met Sanjor zit. Normaal is ze nooit zo stil. Zou het dan toch zo ver zijn .
Jane: lees dat jij ook veel pijn hebt. Vervelend is dat hè. Ik heb al best een tijd last van voorweeen. Maar sinds deze week de hele dag door. Verplicht mezelf om elke dag wat te ondernemen maar het doet gewoon pijn. Heb tevens blaasontsteking maar antibiotica helpt niet tegen de krampen. Echter, denk ik wel. Kind komt vanzelf. Dus laat de natuur zijn gang gaan. Dan maar elke dag veel rusten. Het is even niet anders. Shaantje, eindelijk verlof voor je. Top! Rusten en relaxen hè!
Helaas niet aan het bevallen dames!! Had druk dagje met visite Heb wel serieuze krampen gehad maar dat is ook weer afgezwakt... Soms wel het gevoel dag het elk moment kan knappen van onderen. Reageer later op de rest. Ga proberen te slapen. Truste! X
Nope, nog niks maar heb sinds ik opgestaan ben wel een vervelend gevoel in mijn onderbuik, constante menstruatiepijn en een licht pijnlijk gevoel down under zeg maar. Dus ze maakt het wel weer spannend maar het zal vast niks zijn.
Ik vind het wel echt spannend worden nu hoor.. Voor mezelf lijkt het nog zoooo ver weg, maar dat hoeft helemaal niet natuurlijk. Ben benieuwd Jane! Ik had vanmorgen ook weer iets hoor. Ik sta mijn tanden te poetsen en ik maak een kuchje (hoestje) , heel niet met veel kracht ofzo en ja daar komt het, ik laat zo een beetje plas lopen.. Ik kon het nog net ophouden zodat mijn broek niet vol zat, maar helemaal droog hield ik het niet meer.. Daar kan ik zo van balen! Bah.. Hebben jullie dat wel eens gehad? Ik vind dat zo vervelend en schaam me er een beetje voor.. Maarja, kan er tegelijkertijd ook helemaal niks aan doen, want ik was vlak daarvoor naar de wc geweest..
Ach ik verwacht er niks van.. Maar dat urine heb ik ook af en toe, draag nu ook uit voorzorg inlegkruisje
Ja die draag ik sowieso regelmatig omdat ik veel vocht/slijm verlies.. Ook zo'n vervelend iets.. Maar die had ik toevallig nu nog niet in, kleedde met net aan enzo..