ik gebruik ook een inlegkruisje hoor, voor de afscheiding idd! wel vervelend miranti.. spannend jane, ze maakt het erg spannend voor je!
Sanjor; Leuk, visite! Zolang het niet te vermoeiend is natuurlijk . Vervelend van de krampen en dat het daar bij blijft. Dan hoop je natuurlijk altijd dat het doorzet hé . Miranti; Echt urineverlies heb ik nog niet. Maar ook wel héél veel witverlies. Zoals iedereen hier onder ons denk ik . Jane; Idd, er is er nog nooit één blijven zitten. Gelukkig maar . Hier sterk het gevoel dat de kleine zich eerder gaat melden. Had gisteren last van menstruatiepijn en wat steekjes. Al een aantal dagen last van lage rugpijn. Maar dat wil natuurlijk allemaal niets zeggen. Ze moet uiteindelijk toch nog een 2 weken minstens blijven zitten. Vanaf dan maakt het me allemaal niks meer uit .
Miranti Hier wel eens urine verloren als de kleine heel plots en hard op blaas duwde. En ook een keer een beetje toen ik in een lachbui terecht kwam. Tis allemaal slapper daar beneden. Jane Wachten wachten wachten... ik zou er gek van worden Shaantje Ja jij moet nog even wachten hoor haha daarna mag je van start! Jou klachten heb ik ook vaker. Sterkte ermee want vervelend kan het wel zijn. Vanavond feestje van onze buren 25 jaar getrouwd. Vanmiddag bij vriendin geweest was erg gezellig. Ze heeft een kleine van 6 weken. Lekker een kleine hightea gehouden samen. Dus druk dagje ik zal vanavond wel moe zijn!
Pff ik word gek zo langzamerhand, vervelende gevoel blijft de hele dag maar aanwezig. Zit in buik en rug, ik heb niet het idee dat ik weeen heb maar weet ook niet goed meer wat ik ervan moet denken/ verwachten. Eerder stopte het rommelen wel na een paar uur maar dit is al sinds vanochtend en lijkt wel iets toe te nemen
Jane; Lastig seg als je niet precies weet wat er nu allemaal aan de hand is. Hopelijk gaat het nu eindelijk eens doorzetten. Het heeft allemaal lang genoeg geduurd hé . Jill; Ooh een kleine van 6 weken. Dan zal het wel helemaal beginnen kriebelen niet?
Iedereen.is al mooi aan het rommelen zo te lezen, wordt écht spannend nu he!! Hier ook veel harde buiken, krampen en broerd, overgeven. Denk griepje wat weer voor voorweeen zorgt. Vanacht vk gebeld na 2dagen kramp maar PCM en gaan slapen was haar antwoord. Nu voel ik mij nog beroerder maarja niks aan Ye doen. Slikken en doorgaan. Ben het dikke zat, eindelijk verlof wordt je ziek. Dames ebben jullie je tasje al klaar voor evt ziekenhuis?
Eumh, nee ik heb mijn tasje nog niet klaar . Achja, normaal heb ik nog wel even de tijd. Zoek volgende week alles toch wel ongeveer klaar te hebben .
Hihihi wat leuk al dat gerommel! hihi Ben echt benieuwd wie uiteindelijk de eerste gaat zijn!! Bij mij ook wel veel last, ben benieuwd of er al iets veranderd is daarbinnen.. Moet woensdag naar de gyn! hihi Mocht er al iets van ontsluiting zijn ben ik benieuwd of hij de ks vervroegd.. maarja ik wacht het allemaal maar af.. Heb MIJN spulletjes al ingepakt voor zo'n 3 dagen hihi.. nu alleen nog de kleertjes van de kleine spruit en dan ben ik klaar met pakken hihi
Mich; Jij woensdag op controle. Hopelijk een goede controle! Ik donderdag. Ben weer zo benieuwd naar ons meisje. We zijn vooral benieuwd of ze nog steeds wat voorloopt of dat het gestabiliseerd is . Ben de dagen aan het aftellen . Hopelijk is alles goed bij de controle want de dag nadien hebben we 2 daagjes zee gepland. Dus hoop dat alles is zoals het moet en dat we nog kunnen gaan genieten aan de zee. Mijn ouders gaan mee, dus word harstikke gezellig. We zullen voor de zekerheid wel gaan opzoeken waar daar het dichtstbijzijnde ziekenhuis is. Je weet het uiteindelijk natuurlijk nooit .
Balen Rica! Hier wel begonnen aan het tasje, maar nog niet helemaal klaar. Ik heb het idee dat dat witverlies afgelopen dagen veeel dunner is geworden en is toegenomen. Begreep van vlk dat einde vd zwangerschap dat ook wateriger wordt. Hier ook donderdag controle!
Gister toch uiteindelijk zhuis gebeld. Heb vannacht 2 spuiten gehad om een goede nachtrust te krijgen maar heeft niet gewerkt. Ze hebben overleg gehad maar ze willen mij niet helpen, dit omdat ik eerder geopereerd ben aan mijn baarmoeder en het te veel risico geeft. Ik moet het dus echt gaan uitzitten. Ik mocht nog een nacht blijven om weer slaapmedicatie te krijgen, ik heb gister/vannacht 2 spuiten gehad wat eigenlijk niet gewerkt heeft en heb dus geweigerd ik slaap thuis beter als met die spuiten. Staf was wel erg verbaast dat ik dus wederom amper geslapen heb met die medicatie. De gyn zei nog wel dat hij verwacht dat het niet lang meer gaat duren.. Tsja daar heb ik wat aan. Nu zo duf als een konijn met pijn in mijn achterste van die prikken hiep hoi...
Jane; Wat vervelend voor je! Jammer dat elke dag er nu echt eentje teveel is. Hopelijk meld de kleine zich snel. Kan mij voorstellen dat het nu een 'hel' is. En hopelijk kan je nog een beetje slapen, dat je toch redelijk uitgerust bent tegen de bevalling!
Jane: Jeetje wat balen zeg dat dat niks geholpen heeft! Maar ze durven je niet nog een keer te strippen of wat? Wel vervelend zo dat inderdaad elke dag er eentje teveel is.. Hopelijk kun je vanmiddag/vanavond/vanacht wat slaap vatten!
Volgens gyn heeft strippen geen nut. Hij geloofde niet in strippen. Ik vraag woensdag of ze me weer willen strippen. Begin nu pas weer een beetje bij te komen, ben de hele dag al suf van die medicijnen van vannacht.
Balen zeg.. Gewoon weer vragen inderdaad! Je hebt gisteravond die spuiten gehad, maar vanacht dus niks geslapen? Maar wel dat duffe van de medicatie gehad? Dat lijkt mij echt heel frustrerend! Bah zeg
Nee ik heb slecht geslapen, verpleging was ook iedere keer verbaast als ik op de bel had gedrukt. Mocht niet zelf uit bed komen omdat je duizelig wordt van dat spul. Eerste prik heb ik zo rond half 12 gehad, 2e om half 4. Was echt ontzettend duf maar ech slapen wilde gewoon niet.
Inderdaad, je kan het beter nog eens vragen. Zo is het toch ook geen doen. Hopelijk luisteren ze naar jou! En erg vervelend dat je enkel duf bent geworden van de spuiten. Héél frustrerend lijkt mij!
Nee ze luisteren dus totaal niet naar mij, ik heb duidelijk aangegeven dat ik het niet meer trek en mocht het nu beginnen ze dan direct een ok klaar kunnen maken aangezien ik echt te moe ben om te moeten bevallen.